ik ben naar een drukkerij/ hobbywinkeltje gegaan daar hebben ze allerlei boeken met kaarten. Deze is van Mercards http://www.mercard.nl/
@berna: vind hem echt leuk.... zal ook eens op hun site kijken..... was vanmiddag al wat op internet aan het speuren... als je dan toch een dagje thuis bent en rustig aan moet doen is dat natuurlijk een mooie bezigheid
Zo'n puzzel is ook leuk idd, die heb ik al vaker gezien. Ik ga lekker naar huis nu (zit op mn werk), wens iedereen een fijn weekend! 's weekends zal ik wel stukken minder op internet te vinden zijn!
@claudia; WAUW, gefeliciteer meid, geniet ervan ! @brigitte: ik zou ook behoorlijk schrikken zeg, maar zoals jelske al zegt ff een dagje lekker uitrusten zal je goed doen! En die kaarten, wij zijn gewoon naar een winkel gegaan en hebben in 1 week tijd alle boeken doorgebladerd (die hebben we om de beurt mee naar huis genomen)...dan weet je ineens niet meer welke je moet kiezen....er zijn zoveel leuke en mooie kaarten te krijgen. Heel veel plezier in ieder geval met alle voorbereidingen, ik vond het heerlijk om te mogen doen.
Heey kben ook even op mercard.nl gaan neuzen... ooh wat een leuke geboortekaartjes hebben ze daar.... Ikzelf zou er al bijna niet op kunnen wachten en ik ben nog niet eens zwanger... hihi ben stiekum een beetje jaloers op die meiden die hier wel al wat meer werk van kunnen maken... IK WIL DAT OOK hahaha nog maar even wachten he helaas @brigitte.. heeft het dagje rust je goed gedaan.. ik hoop het wel voor je! Liefs jollie
@Jollieagje rust was sowieso wel heel fijn.... gelukkig heb ik nog 3 dagen weekend en ga ik het ook nog rustig aan doen... Maandag komen onze nieuwe meubels maar die worden gebracht dus die kerels moeten maar sjouwen!
oooh weer iets leuks om naar uit te kijken.. nieuwe meubels... Ik weet nog toen ze mijn nieuwe meubels kwamen brengen... was helemaal blij toen ze eindelijk stonden... genieten van je nieuwe spulletjes. En laat die mannen maar sjouwen... Vrouwen met een frummel in hun buikje horen vertroeteld te worden... doe jouw vriend dat ook? Mijn vriend zei laatst 'als jij zwanger bent dan mag je van mij het bed niet meer uit en dan ga ik elke dag ontbijt op bed brengen' Vond ik toch wel heeeel sweet van hem... Liefs jollie
Mijn mannetje is een schatje... hij kookt sinds we weten dat frummel er is. En als ik iets vraag dan doet ie het altijd..... En af en toe een heerlijke knuffel! Wat dat betreft wil ik altijd wel zwanger zijn.... hahahaha
hahaha lang leve het zwanger zijn.... Mijn vriend wil ook echt dolgraag pappa worden en daar ben ik toch wel heeeeeeeel blij mee... liefs jollie
Hoop voor je dat het ook snel mag lukken! Moet zeggen dat het nog wel een raar idee is hoor! Inmiddels weten we het een week..... maar nog niet helemaal gewend.... maar dat komt misschien ook pas bij de eerste echo als je die frummel ook daadwerkelijk gezien hebt
Spannende tijden breken aan... vooral zo'n eerste echo lijkt me heel erg bevestigend. kun je dan ook al het hartje horen. Je bent ook pas een week bewust dat je zwanger bent... zal wel als een soort droom voelen. Is toch ff lekker zweven op een soort wolk... groetjes
ja wel beetje zweven maar soms ook wel even angstig als je dan weer wat bruins of roods ziet.... maar hoop dat ik binnenkort wat zorgelozer kan genieten..... maar het blijft zo bijzonder Dacht al jaren (zelfs voordat we uberhaupt over kinderen gingen praten) dat ik vast moeilijk zwanger zou worden; geen idee waarom maar dat gevoel had ik... Nou was dus raak in ronde 2...
Kan me heel goed voorstellen dat je schrikt wanneer je bloed en een frummel in je hebt. Je wil het allerbeste voor je kindje en daar kan bloed echt niet bij (aangezien wij bloed altijd als iets slechts zien). Maar ik heb al diverse keren gelezen dat een beetje bloeden niet zoveel te betekenen heeft... heb je het ook al eens voorgelegd aan de verloskundige hier. misschien kunnen die jou wat geruststellen. Wel grappig zelf heb ik ook het gevoel moeilijk zwanger te raken, weet niet waarom maar dat gevoel heb ik al sinds ik voor de eerste keer ongesteld werd. Weet niet goed hoe dat komt dat gevoel is er gewoon. maja het komt toch allemaal zoals het komen moet zelf heb je daar toch bijna geen handje in. We zullen nu wel zien hoelang het duurt voordat ik kan zeggen IkBENZWANGER! Vind het wel allemaal spannend hoor, nog ff en dan ben ik ongi af en dan wachten op me eisprongetje (als ik hem dan al kan voelen) Kan er nu toch nog niks van zeggen want ik weet niet hoelange cyclus ik krijg, dus het wordt afwachten. poeh volgens mij iets teveel geschreven... oeps.. Knuffel jollie
@Jollie: ja heb het vanmorgen meteen aan de VK hier voorgelegd en die kon me gelukkig geruststellen.... Als het maar zo'n klein beetje bloed is en ik geen buikpijn heb dan hoef ik me geen zorgen te maken.... Dan is het waarschijnlijk een geknapt adertje... En tot nu toe niets meer gezien dus het zal inderdaad wel dat geweest zijn.... Nu maar hopen dat het wegblijft
Ik ga met je mee hopen dat je deze hele zwangerschap geen bloedinkje meer mag krijgen..... hoop duim hoop duim hoop hihi
me zus is zwanger ja dat wist ik al maar daarom komt het steeds dichterbij he en ze had van de week haar 20 weken echo het word een meisje. gek hoor word tante erg leuk maar vind het ook we moeilijk ze weet niet dat wij het ook willen gaan proberen in mei en dat laat ik ook zo. ze krijgen het pas te horen als ik zwanger ben. maar door hier te lezen en door mijn zus krijg ik steeds meer de kriebels ben hard aan het bewegen en hoop dat ik daardoor lekker kan afvallen en ben een beetje de maanden aan het aftellen.