Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey meiden!
    hoe gaat het hier...
    ik ga zo lekker sporten..
    ff de griepbacteries wegzweten!
    mijn mijn nek zit ook helemaal vast!
    fijn hoor!
    maar goed...

jullie hebben weer lekker doorgeklets!

wij hebben onze trouwkaart zelf ontworpen!ik zal kijken of ik hem nu nog kan uploaden!
    groetjes

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Xenas beterschap.. lekker sporten inderdaad misschien nog een saunaatje er na?
    Ik had me ook voorgenomen te sporten maar ik heb zoveel te doen nog maandag maar weer.

@ Brigitte: hoe is het nu? nog bloedverlies gehad?

Hier knallende koppijn en buikkrampen niet te filmen.. zou ik nu al ongesteld worden?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    hier vanmorgen nog een paar drupjes rood maar sindsdien is het weer rustig dus zal wel meevallen allemaal... In ieder geval nog steeds zere boobies en misselijk.... we zien het wel

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    positief blijven en niet teveel zoeken op internet daar wordt je alleen maar bang van... wacht tot je terecht kan bij je VK

5. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Wat je zegt heb ik ook heel sterk; het gevoel van niet of moeilijk zwanger kunnen worden. Heb halverwege december m'n laatste pil geslikt, dus ben erg benieuwd of het bij ons gaat lukken en hoelang het zal gaan duren! Echt fijn voor je dat het zo snel raak was! Enneh, probeer je niet te druk te maken he! Lijkt me erg moeilijk, daarniet van! Kop op!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik herken het gevoel "kan ik wel zwanger worden" wel, toen ik 19 was heb ik (toen ik in Spanje woonde) een infectie aan mijn eierstok gehad. Naast dat het vreselijk veel pijn deed was ik heel erg bang dat ik onvruchtbaar ervan zou worden. De gyn. in NL heeft verzekerd dat het geen probleem zou opleveren. Maar toch.... af en toe schiet het door mijn hoofd, zeker nu dat we vanaf volgende week voor de 1e ronde gaan.

Ik hoop dat met jou alles goed is gekomen brigitte!

7. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Spannend he Fem, heb ik ook! We zitten nu in onze eerste ronde en ben heel benieuwd of ik ongi wordt en wanneer. Heb namelijk niet m'n eerst ongi afgewacht, we zijn meteen gaan klussen :) Ik verwacht dat ik volgende week ongi zal zijn... maar hoop het niet natuurlijk haha liever een positieve test!

Ben jij al langer gestopt met de pil Fem of ook nog maar net?

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben ronde 1 ook niet afgewacht, zijn direct begonnen met klussen. Ben volgens mij flink aan het ontpillen, vandaag en gisteren misselijk en een zeer gevoelige tepel.

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb mijn banner even aangepast want volgens mij heb ik afgelopen zondag mn eisprong gehad, toen had ik voor het eerst van dat slijm en ongi buikpijnen.

10. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Is dit ook jullie eerste ronde? Ik merk eigenlijk niet veel sinds ik gestopt ben met de pil. Ja m'n buik voelt wel wat anders aan, maar verder nergens last van... Hoop voor je dat je verder geen last zult hebben van het ontpillen!

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Visjes, dit is idd de eerste ronde. Ben eind december gestopt met de pil.
    Ik ga ervan uit dat dit ontpillingsverschijnselen zijn.. Maar hoop het niet :)

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey voor mij ook de eerste ronde... ook eind december de laatste pil geslikt... ik merk nu nog niks van ontpillen maar dat zal vast wel komen ben ik bang... maja hoort er allemaal bij.

Liefs jollie

13. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Jollie en Loesjuh: Ben benieuwd! In elk geval leuk om in dezelfde periode gestopt te zijn! We zullen zien hoe het gaat en welke klachten we nog zullen krijgen! Heb zelf gister en vandaag zo nu en dan het gevoel gehad ongesteld te worden, maar toch komt het maar niet... Hopen dat het zo blijft! Loesjuh, hoe gaat het met je klachten? En Jollie heb jij ook ergens last van?

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik ben echt een beetje dom geweest.. werd vanmorgen kotsmisselijk wakker ik dacht dat ik moest overgeven maar het kwam niet.. ik dacht en nu moet ik het weten .. ja natuurlijk negatieve test duh maar werd zo onzeker vanmorgen. Ik dacht dat kan toch bijna niet?Ik ben echt nooit misselijk maar ja zit 5 dagen voor mijn NOD er was zelfs geen licht streepje te bekennen. Ik hoop dat ik vrijdag gewoon normaal ongesteld wordt en dan kunnen we echt aan onze eerste ronde beginnen ;)

15. @ Berna, moeilijk he, dat wachten.... Hier begint het ook wel weer te kriebelen, die vraagtekens.. Succes!

Groetjes jelske

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja we lopen gelijk ja.. hou jij cyclus aan van 30 of 33?
    ik heb elke keer 30 gehad.. dus zou dan vrijdag ongesteld moeten worden maar eisprong was 3 dagen later. dus ik ga pas iets denken als ik maandag nog niet og ben

17. Ik heb voor mn banner en eisprong gerekend met 31 (het gemiddelde genomen).
    Maar ik wacht zeker met testen tot dag 33, als het me lukt zelfs nog langer.....

Groetjes Jelske

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey goedemorgen meiden,

bij mij zijn de :evil: :evil: gisteren in alle hevigheid doorgebroken. Godzijdank toch een redelijke 1e cyclus. Ben benieuwd wat de volgende gaat brengen. Ik hoop een beetje regelmaat.

Met kerst (weet niet meer of het 1e of 2e kerstdag was) had ik een beetje rozig slijmverlies. Kan dit samengaan met de eisprong? 13 dagen later werd ik dus ongie.

19. Dan zou het inderdaad kunnen dat dat je eisprong was. Fijn dat je je eerste cyclus van 32 hebt.... Op naar de volgende ronde!

Succes met zwanger worden!

Groetjes Jelske

20. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bedankt Jelske. Jij ook succes.

Deel Deze Pagina