Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik ben nu mijn ongi nog aan het afwachten. Ik heb vorige week mijn banner gemaakt en ben ik uitgegaan van 21 dagen pil slikken en 1 stopweek, meestal wordt ik na 2 of 3 dagen ongi, dus ik denk dat het vandaag in alle hevigheid gaat komen, daarna kunnen we eindelijk beginnen met de 1e ronde.....

Nu kwam ik er gisteren achter dat ik per ongeluk mijn pil was vergeten rond mijn eisprong. Oeps.

Ik merk het wel hoor. Wel fijn dat er meerdere meiden zijn die nu ongeveer voor de 1e ronde gaan, hoef ik tenminste niet alles met mijn mannetje te delen over gesprongen eieren, slijm, bloed etc. ;) haha.

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    veel succes fem misschien is het wel raak geweest!

ik duim voor je

xxxx

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey allemaal... goed geslapen (ikke niet zo)

@visjes... ben nu net een week en 3 dagen gestopt met de pil, dus heb nog nergens last van. Misschien dat het deze week wel er aan zit te komen omdat nu vast de hormonen van de pil me lichaam uitgaan.

Ben nog steeds een beetje ongi en als dat weg is gaan mijn mannetje en ik ook voor ronde 1... ben benieuwd hoe snel het raak zou zijn.

Vannacht niet zo goed geslapen, verdomd een gaatje in me kies en nu zijn me zenuwen aan het werken daar... snel naar de tandarts want vond het toch niet zo leuk dat ik ervan wakker was geworden. Dus niet van het ontpillen... :)

Liefs jollie

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Visjes, nee verder geen klachten gehad. Vandaag voel ik me goed, alleen zijn beide tepels wat gevoelig. Op 18 december heb ik mn laatste pil geslikt en de 23e ben ik uiteindelijk ongesteld geworden. Ik ga nu uit van een cyclus van 22 dagen, dus ik ga denk ik pas hooguit 23 januari een test doen, als ik dan inmiddels niet ongesteld ben geworden.

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden!

Ik ben eind november gestopt met de pil en had de 1e cyclus 22 dagen.. Daarna was ik een week lang met vlagen misselijk en kon niet wachten en heb dus voor de kerst eentestje gedaan.. Negatief.. Denk dat dat misselijk zijn ook bij het ontpillen hoort.. :( Dat heb ik ergens gelezen..
    De 2e ronde duurt nog steeds en zit nu op de 31e dag... De :evil: :evil: zijn nog niet in aantocht...Ik durf ook nog niet te testen omdat ik verder nog niet veel "symptomen" heb... Denk dat mn cyclus gewoon nog wat op gang moet komen... :(

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    alle nieuwe meiden welkom... enneh pas op hoor want dit is een behoorlijk vruchtbaar topic tot nu toe... een aantal meiden (waaronder ik) die toch al binnen 3 maanden na het stoppen een +++ test in hun handen hadden.....

7. hey meiden!
    hoe gaat alles bij jullie!
    hier zijn ze nog niet gearriveerd... hoop dat ze ook een maandje of 9 wegblijven!

ben nog steeds misselijk... en pijn in mijn borsten.. maar dat heb ik iedere maand die pijntjes.. dus ik ga er niet van uit hoor.. maar zou wel ontzettend leuk zijn natuurlijk!

x

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey xenas... oooooh spannend!

Ik hoop voor je dat je snel positief mag testen, wel wat van je laten horen he als je gaat testen.

groetjes

9. tuurlijk houd ik jullie op de hoogte!
    altijd toch;)

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Xenas: ik duim voor je... wanneer ga je eventueel testen? Hoop dat ik je snel zie bij de septembermama's

11. Spannend Xenas, ik duim hier met je mee hoor!

groetjes Jelske

12. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik ook hoor! Spannend!

13. hey meiden wat ontzettend lief van jullie!

ik wacht aankomende week denk ik nog met testen als ik het zolang vol kan houden hahahah!

en natuurlijk om jullie zenuwachtig te maken haha

Weet je wat grappig is.. als ik nu zwanger zou zijn, zijn we op de dag van mijn man zijn verjaardag uitgerekend.. en hij heeft altijd gzegt dat hij voor zijn 30e papa wil worden!

14. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb mijn banner maar even op de langste periode gezet... Heb geen idee wanneer ik weer :evil: moet worden.. Of dat ik al zwanger ben... Wil niet te vroeg testen... :(

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Xenas spannend hoor! Dus jij ook misselijk?
    Ik ben zoo misselijk de hele dag al had vanmorgen cursus met de hond zat in de auto en moest bijna stoppen blehh dit heb ik nooit ook niet voor ik de pil gebruikte.. maar goed aangezien ik een test deed die negatief is heb ik dus ook geen HCG in mijn lichaam dus kan het daar niet van komen toch?
    Vanavond etentje ik hoop dat het me smaakt...

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Berna: kan natuurlijk zijn dat je nog te vroeg getest zou hebben maar er gaat ook een buikgriepje rond... Hoop voor je dat het snel over is in ieder geval

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja dat zal het wel zijn hoor en als ik uitga van latere NOD vanwege de late eisprong zit ik zelf 8 dagen voor NOD een eventuele bevruchting zou ook pas 6 dagen geleden hebben plaatsgevonden...
    nou ja lekker werken deze week en ik zie het vrijdag wel wat ik doe mocht ik niet og geworde zijn

hoe is het met jou?

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Berna: gewoon even afwachten... meer kun je toch niet doen op dit moment...

hier gaat het wel aardig goed hoor... wel moe, zere boobies (en ook al groot... mijn mannetje vindt het geweldig), misselijk (maar kan ik redelijk onderdrukken door vaak wat te eten... s nachts ga ik er 2 keer uit hahahaha) en verder koud en vaker plassen maar redelijk goed te doen....

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha nou ik heb al een dubbelD cup dus ik zit er niet op te wachten

oppassen met teveel eten he hahah anders heb je spijt over 9 maanden!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahaha ik heb gelukkig van mezelf cup B dus een beetje meer maakt niet uit... maar ben het niet gewend dus is wel raar....

nou veel eten... het zijn kleine porties... Maar zag vrijdag dat ik een kilo was afgevallen dus een beetje meer mag wel.... Zit s nachts aan de lange vingers... hahahaha.. ja een zwangere doet rare dingen

Deel Deze Pagina