Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik wil iedereen die binnenkort gaat testen heel veel succes wensen! Er zijn er een paar hier die toch wel wat bekende 'klachtjes' hebben, dus ik hoop het voor jullie!

Bij mij is mn temperatuur vanmorgen een stuk gezakt, dus ik denk dat de duivels onderweg zijn!

2. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen dames!
    Mijn weekendje was erg rustig... wat een verademing was na die drukke feestdagen. Aan alle meiden die binnenkort moeten testen, heel erg veel succes. Wij klussen nog een paar dagen verder en ga dan ook maar voor de eerste keer op de wachtbank...

Ondertussen vallen de ontpil klachten best wel mee, heb alleen ongelooflijk gevoelige tot zelfs pijnlijke tepels. Dat heb ik nu nog nooit gehad, is dat ook een verschijnsel waar jullie mee te kampen hebben?

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Sofieke,

Ik had dat ook. 2 weken.....tussen mijn eisprong en mijn 1e dag ongie.
    Nu is het weg.

4. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Noa,

Oh, dat zou fijn zijn als het bij mij ook zo is, dan weet ik dat ik tenminste een eerste redelijk normale cyclus zal hebben. Na 12 jaar aan de pil weet ik echt niet wat ik moet verwachten en was mij al aan het voorbereiden op een eindeloos lange cyclus. Ben benieuwd...

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zit nog vol ongeduld te wachten op mijn ongi nu dat ik definitief gestopt ben met de pil, ben 3 dagen pil vergeten (heel dom ja) en wacht nu dus met spanning af. Mom. dus nog nergens last van, ik ben ook wel een beetje bang dat ik een superlange cyclus heb.... we kunnen helaas niks anders doen dan afwachten.....

6. @ berna
    ok dan.. ja dan is het idd wel ff verstandig dat je naar de fysio gaat he!

@ allemaal!
    goedemorgen!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Fem,
    Het kan inderdaad lang duren tussen de laatste pil en je eerste echte kans om zwanger te worden. Ik vond dat ook zo lang duren, eerste nog 5 dagen wachten op je ongi, dan weer 5 dagen ongi en dan duurt het nog even voor je aan je eisprong zit. Duurde mij een eeuwigheid. :)
    Nu voor de eerste keer bijna op de wachtbank en ook dat lijkt mij nu nog een eewigheid te duren voor ik een eerste keer ga kunnen testen.
    Succes meid!

8. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jij ook succes Sofieke, grappig, allebei net gestopt met de pil, en bij allebei een positieve pendel in Maart. Wie weet zeg kunnen we elkaar weer begroeten bij de december / januari mama's.

Beetje snel van stapel, maar ach, het is toch leuk om over na te denken? ;)

9. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Fem, dat zou super zijn en als die pendels nu helemaal uitkomen dat krijgen we nog beiden een meisje ook! Ik ben alleen net een jaartje ouder dan jij...
    Spannend toch! Heb vannacht trouwens weer maar eens gedroomd dat ik een positieve test in mijn handen had. Altijd weer zo jammer dat op zo een moment de wekker gaat... Overkomt mij wel meer de laatste tijd dat ik droom over zwanger worden, baby's etc. Misschien ben ik er toch een beetje teveel mee bezig hahahaha!

10. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha, nou, ik herken het wel hoor, ik droom ook regelmatig over zwanger zijn en over baby'tjes, mijn vriend droomt er ook continue over en dat terwijl hij er veel minder mee bezig is!

Wat een mooie droom die zou kunnen uitkomen he? Ik hoop zo dat we dit jaar inderdaad zwanger worden......!

11. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh dat is pas echt grappig dat jou vriend er zelfs al over droomt. Die van mij doet dat niet hoor, althans niet dat hij mij al verteld heeft. Die geniet momenteel alleen van het om de twee dagen klussen! :)

12. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahaha, ja, dat snap ik! Die van mij vraagt nu steeds: 'Wanneer gaan we nou klussen?". Hij had vorige week gedroomd dat we een dochter hadden en dat ze sprekend op mij leek! Zo lief eigenlijk...

13. Goedemorgen dames!

Wat een gezelligheid hier! Hier nog een paar dagen wachten tot ik weer meer weet. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is, 3x is scheepsrecht toch?

Groetjes Jelske

14. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    hahaha.....was dat maar zo. 3 x is scheepsrecht....
    Dan zou het bij iedereen lekker snel gaan.

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Jelske: ik ga voor je duimen....

16. @ jelske..
    leuk meid..
    lopen we tegelijk!
    spannend!
    en beide in 3e ronde!
    laat het voor mij ook zo zijn haha

17. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Jelske, ook mijn duimen draaien volop voor jou!
    Succes meid! Hou ons op de hoogte, he!?

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hé Jelske! Heel veel succes! Ook mijn duimen draaien overuren!
    Liefs Chris

19. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Wat een gezellig gekakel al hier....

Heb ff mijn banner aangepast, ivm vroege eisprong.
    Heb echt allerlei klachten nu; rugpijn, vermoeidheid, misselijk

SPANNEND ! Moet alleen nog even wachten met testen...ben even van een gemiddelde uitgegaan voor mijn cyclus. Had op dag 8 mijn ei en ben de eerste twee keer op 16 DPO ongi geworden, zou nu dus een cyclus van ca. 24 dagen moeten zijn...voorheen had ik echter 30 dagen, ben er dus maar tussen in gaan zitten om mezelf niet gek te maken.

20. He Xenas.... Hopelijk hebben we volgende week allebei een positieve test!
    Ik wil zo lang mogelijk wachten, ben benieuwd of ik het vol ga houden!
    Wanneer wil jij gaan testen? Heb je al ongi-klachten?

Groetjes Jelske

Share This Page