Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he dames ik hoop jullie allebei nog bij de septembermama's te mogen begroeten.... lijkt me erg gezellig!

2. Niet meer actief

Oh ja, had gisteren ook ineens een sliertje bruinverlies... (wat klinkt dat vies zeg) Maak mezelf helemaal gek, maar zou het innesteling kunnen zijn?

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nou Jen, ik vraag me dat dus ook af.... Zelf had ik zaterdag de hele dag roze vloed met zo'n metaalachtig geurtje (sorry) en vroeg me ook af of dat een innesteling geweest kan zijn... Volgens mij niet, want in mijn geval zou ik woensdag mijn eisprong gehad hebben en dan is een innesteling 3 dagen later volgens mij wel erg vroeg... Iemand die het weet?

Liefs Chris

4. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Goeden dag allemaal.
    Wat een geklets weer hiero! Elke keer als ik even ene kijkje kom nemen moet een meteen een aantal pagina's door lezen. Wat ik alleen maar leuk vind hoor.

Voor een aantal komende spannende dagen er aan. Heel veel succes en hopen een aantal mooie + jes!

Nog 6 dagen en dan heb ik volgens mijn banner mijn eisprong. Vorige ronde heb ik op dag 10 mijn ei gevoelt dus maar begonnen met klussen om de dag. Man lief helemaal weer in de wolken na een week onthouding! hahaha.

Volgende week de eerste ego Brigitte. Spannend. Ga je je ukkie hier wel laten zien toch? Ben erg benieuwd en velen met mij denk ik!

Groetjes Lizzie.

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Goeden dag allemaal.
    Wat een geklets weer hiero! Elke keer als ik even ene kijkje kom nemen moet een meteen een aantal pagina's door lezen. Wat ik alleen maar leuk vind hoor.

Voor een aantal komende spannende dagen er aan. Heel veel succes en hopen een aantal mooie + jes!

Nog 6 dagen en dan heb ik volgens mijn banner mijn eisprong. Vorige ronde heb ik op dag 10 mijn ei gevoelt dus maar begonnen met klussen om de dag. Man lief helemaal weer in de wolken na een week onthouding! hahaha.

Volgende week de eerste eggo Brigitte. Spannend. Ga je je ukkie hier wel laten zien toch? Ben erg benieuwd en velen met mij denk ik!

Groetjes Lizzie.

6. hey jelske!
    ik ga ook proberen met wachten!
    tja want wie weet hebben w eineens wel een langere cyclus..
    je weet het nooit he!

nee ik heb nog geen ongiklachten!

en jij?

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen zeg

hier net ff misselijk maar als ik wat eet is het ook weer weg.. vreemd allemaal hoor

fysio geweest nou ik sta scheef haha dat worden dus pittige behandelingen en het was ook erg pijnlijk maar ja voor het goede doel dan maar ;)

8. Ik heb nog helemaal geen klachten. Wel wat steekjes en wat meer witte afscheiding sinds mn ei, maar ik doe mn best er van uit te gaan dat ik gewoon weer ongi wordt.

Brigitte ik hoop dat ik me ook bij de septembermama's aan mag sluiten. Dan kunnen we nog een paar maanden doorkletsen!

Ik ben in deze banner uitgegaan van 31 maar wacht sowieso met testen tot ik de 33 ook gehad heb (mn vorige cyclus).

Vind t wel superlief dat jullie allemaal duimen! Thanx meiden... daar kan ik weer op teren!

Groetjes Jelske

9. hey meiden!

@ berna:
    ik stond ook schreef!
    en heb daarvoor wel wat makkelijke oefeningen gehad hoor!
    ik had juist last van mijn knie!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o oke.. nou ik wacht wel af zal vast goedkomen toch?

11. triez

triez Actief lid

heee girlz spannend weer he als ik het zo ff terug lees.... jullie kletsen zo snel dat hou ik haast niet bij.. hiihih dusse kom af en toe even neuzen hier...

liefs triez

12. Niet meer actief

Nou, ik blijf last houden van licht slijmverlies...lichtbruin, rozig...

Heb ik nog niet gehad sinds ik gestopt ben met de pil ? :(

Oh, wordt er nu al gek van en moet toch echt nog ff wachten!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jen: Ik heb exact hetzelfde.... ik heb "last" van afscheiding, heb 4 dagen geleden laatste pil geslikt....

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen: misschien is je lijf gewoon wat in de war door het stoppen met de pil en houdt nu nog een kleine schoonmaak....

15. tuurlijk komt dat goed met dat schreef staan!

moest je ook op 2 weegschalen gaan staan?
    haha
    ik wel..
    en toen zag hij het...
    10 kilo meer naar links dan rechts!
    best grappig!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik vind het al erg om op 1 weegschaal te staan :oops: hahahahah

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hallo!
    Ik zie bij sommigen ook bij de pendels een pendel van Pendelmieke,
    Maar waar kun je in contact met haar komen?

18. Niet meer actief

@brigitte; wel raar dat dat nu pas gebeurt...heb 3 maanden lang nergens last van gehad en een regelmatige cyclus..

Nou ja, meer als wachten kan ik nu toch niet doen...probeer er maar niet teveel over na te denken. Prettig is anders..

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen: kan ook zijn dat er een klein adertje geknapt is door het klussen of je eisprong.....

20. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Oh Jen25 wat spannend allemaal!
    Je hebt al wel de goeie verschijnselen! En volgens de pendel is Jnauari jouw maand! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina