@brigitte; klussen is alweer 3 dagen geleden en eisprong al 6 of 7 dagen geleden...dus lijkt me ook sterk..maar ja zoals ik al zei, we wachten maar af...
Zozo wat is hier een boel gezelligheid geweest vandaag, zelf heb ik vandaag stage gelopen en ben net pas thuis.... dus had wel wat te lezen! Wat spannend voor iedereen... ga voor iedereen die bijna kan testen of die in onzekerheid zit duimen.... Duim... Duim... Duim... Ikzelf heb nog geen last van ontpillen, maja wat niet is kan nog komen. Nog een weekje en dan heb ik misschien ook me eisprong... we wachten maar af! Liefs jollie
Xenas nog steeds geen ongi te bekennen? Spannend! wanneer ga je testen als je niet ongi word? groetjes Lizzie
Mijn klustijd is onderhand weer aangebroken. Volgens mijn banner duurt het nog wel even voordat mijn eisprong is, maar ik heb de banner gebaseerd op mijn vorige NOD (cyclus van 37 dagen). Het kan nu best zijn dat ik eerder mijn NOD heb.
hey meiden! nee nog steeds helemaal niks.. wel pijn in mijn borsten en heel de dag door misselijk sinds vorige week zondag! maar heb net getest.. en was nega... ik balen natuurlijk of zggen jullie probeer het van de week nog een keer maar dan in de ochtend? kus
Inderdaad spannend allemaal! Ik lees steeds jullie berichten even; leuk! Ik ben benieuwd wanneer mijn eerste (eigenlijk tweede dan) ongi na het stoppen van de pil op gang komt... en of die komt natuurlijk haha heb wel al steeds zo'n gevoel, maar d'r lijkt nog weinig te gebeuren...! Ook ik... wacht af...
Schijnt wel dat dat het beste is... zou ik dus proberen ja! Je kunt altijd een paar dagen wachten, maar dan zou ik het wel 's morgens doen. Succes!
Heeeey... Ik heb hier zo'n medisch boek liggen en die schrijft dat je het beste 7 dagen na je NOD kunt testen. Want als je dan zwanger bent heb je zeker kans op een positieve test. Liefs jollie
heey heey ik lees al een aantal weken jullie berichtjes hier.. ik ben sinds eind oktober gestopt met de pil.. duurde bij mij heel lang voordat ik de eerste keer ongesteld werd.. jammer genoeg.. heb wel veel ontpillings kwaaltjes gehad zoals misselijk, pijn aan borsten enzo.. vind het leuk om hier met anderen vrouwen te praten over hoe het bij hun gaat..! groetjes schatje1
Ik ben sinds half december pas gestopt, heb dus geen idee wanneer in ongi wordt... hoe lang heeft het bij jou geduurd dan?
54 dagen dus het kan altijd even duren ik stopte eind oktober met de pil en ben pas eind december weer ong. geworden... xx
Xenas das wel ff balen zeg... maar hou hoop zolang je niet ongesteld wordt sommigen testen 2 weken later pas positief.. ik blijf duimen Hier weer klein beetje misselijk en steken in mijn linkerborst... vreemdIk ben alleen misselijk als ik 2 a 3 uur niks heb gegeten als ik wat eet is het weg...
ik zou willen dat er iemand voor mij pendelde maar krijg maar geen bericht als ik een mai stuur naar de nog actieve pendelaar maar zie ook bij sommige een mieke staan hoe kan ik deze bereiken? ben zo benieuwd weet niet wat ze er voor nodig hebben? en of het wel kan omdat ik pas in mei wil stoppen maar ben wel nieuwsgierig ik geloff wel in dat soort dingen.
ik heb haar ook een mailgestuurd maar eigenlijk meer met de vragen die ik dus hierboven had gesteld denk je dat ze het dan gewoon en keer doet of heeft ze meer info nodig?
en jou uitslag is dan dat je in april 07 zwanger word? zijn er ook nog andere die het doen bij lounche staat alleen haar naam
yep van een jochie...ik weet niet of anderen het nog doen ik vond 1 zat ben ook vrij nuchter ingesteld