Volgens mij Caruli, Mieke, Sonja.... Weet niet of ze het allemaal nog doen. Caruli heeft ook die van mij gedaan. Maar om te pendelen moet ze zichzelf volgens mij wel goed voelen.
tuurlijk maar ik veracht ook niet gelijk een antwoord maar omat ik vragen had gesteld had ik verwacht dat ze me terug had gemailt zodat ik haar de gegevens kon geven maar ik ben ook gewoon veel te geduldig ze heeft vast nog veel meer te doen ben wel benieuwd of ze het kan doen voor mij.
hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden..? eerste keer bedoel ik dan he groetjes schatje1
@Titus: ik denk niet dat ze gelijk gaat krijgen. We zijn eigenlijk van plan om pas vanaf maart zonder cd's te vrijen. Maarja....je weet maar nooit. Ik wacht in ieder geval nog 1x m'n ongie af. Die zou dan begin februari zijn. Dan zou het natuurlijk nog altijd in februari kunnen. Bij mij stuurde Caruli wel dezelfde dag nog een PB terug om mijn gegevens te vragen. Het pendelen zelf heeft een aantal dagen geduurd omdat ze zich toen een beetje ziekjes voelde.
bij mij duurde het 30 dagen cyclus was meteen op gang maar ik gebruikte NUVAring en daar zitten wel minder hormonen in
Bij mij duurde het 32 dagen. Ik heb microgenon 30 geslikt. En wel 10 of 11 jaar. Weet al niet meer precies hoe lang. Weet dan ook niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik met de pil begon.
Bij mij is er gependeld voor maart en dat zou heel goed uit kunnen komen, wij gaan na deze ongi voor het eggie....
hey, Ik ben sinds november gestopt met de pil,ik voelde me erdoor echt bevrijd.Geen rotzooi meer in je lichaam en alles gewoon op de natuurlijke manier zijn gang laten gaan. Mijn vriend doet ook super zijn best en telt ook uit wanneer mijn vruchtbare dagen zijn dat is wel leuk Ik ben nu één keer ongesteld geweest een week nadat ik ze moest krijgen,ik was al aan het hopen en was de dag voordien al een test gaan halen maar was niets natuurlijk. Nu zijn we bezig aan ronde 2,volgende week moet ik ze normaal krijgen. Ik zou ook zo een cyclus banner moeten hebben want vergeet altijd wanneer ik juist ongesteld ben geweest groetjes joyce
ik heb ook microginon 30 geslikt en zon 7 jaar .. duurde bij mij heel lang voordat ik voor de eerste keer ongi was dus dat was wel even balen!hopen dat nu alles goed gaat
Ja idd heb het al door hoe het werk,maar ga eerst wachten tot dat ik ongesteld ben want van vorige maand ben ik niet heel zeker van de datum.
Weer druk gekletst hier zeg! Xenas, nog maar even afwachten dan. Ik duim voor je dat duiveltjes wegblijven en je een posi test vast kan houden! Ik zou nog eens een paar dagen wachten en dan 's ochtends testen. weer een hoop nieuwe erbij! Succes met je cyclus en mijn motto: laat je niet gek maken! Groetjes Jelske
Hallo,, Ik ben nu al een aantal maanden gestopt en was vrijwel direct ongi zaten niet extreme aantsal dagen tusse,, Kuss Immie
goeiemorgen meiden! nog steeds niks vandaag! heb vandaag wel pijn in mijn darmen..(heb chronische darmpijntjes) das wel minder... heb gisteren ook ff met mijn zusje gepraat... en ik ga gewoon proberen te wachten! geen bloed is goed! toch! haha kus
Goeiemorgen @Xenas; geen bloed geeft moed. Probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen.....ik weet dat het heel moeilijk is....ik zou er het geduld niet voor hebben.
nou iig goede tekenen ... spannend zeg! Hier ff helemaal geen klachten alleen gisteravond ontzettend pijnlijke borsten net of ze uit elkaar spatte pff... nog 3 dagen wachten voor mij
Spannend voor de meiden die bijna kunnen testen! Ik duim voor jullie! Ik zit ook op de wachtbank..maar dat duurt dus nog wel even! Maar verwacht er niets van. We hebben in m'n vruchtbare periode 1x geklust en ws te laat...