Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook dus ik verwacht er ook niet heel veel van maar heb wel veel rare klachten die ik niet herken

2. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Wat voor klachten heb je?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bij vlagen misselijk, hartkloppingen en enorm pijnlijke borsten. ook even buikpijn gehad maar dat is nu over

4. spannend berna!

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Jeetje Xenas en Berna.... wat spannend voor jullie! Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb het idee dat het bij jullie wel raak is! Jullie houden ons toch wel op de hoogte he!

Liefs Chris

6. @ chrisje!
    soms denk ik... moet ik nu veel plassen omdat ik veel water drink of.....
    en ben ik nu misselijk omdat ik gewoon honger heb of....

het is allemaal spannend.. ik hoop dat je gelijk hebt.. maar ik heb gisteren eind van de middag getest en dat was nega...
    maar ja.. zolang er geen bloed is....

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tuurlijk maar ik durf er niet in te geloven aangezien we maar 1 keer geklust hebben haha maar ja we wachten af de testen branden in mijn nachtkastje pfff

@xenas.. eind van de dag getest en je zegt dat je veel water drinkt.. dan kan het heel goed dat er niet voldoende HCG in je urine zat he...

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hihi, ik krijg gewoon kriebels in mijn buik van jullie verhalen! Van de spanning dan he! Kan inderdaad heel goed Xenas dat er te weinig HCG in je urine zat.... bovendien heb ik hier zoveel verhalen gelezen van vrouwen die pas weken na hun NOD positief testen!

Ik hoop echt dat jullie straks naar de andere kant kunnen! Niet omdat ik jullie niet gezellig vind hoor! Maar dan betekent het dat het RAAK is!

Liefs Chris

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Berna

Je hebt wel een hele regelmatige cyclus! Super zeg!

Op welke dag heb je dan geklust? Het zou wel kunnen hoor! Ik heb mijn ei twee dagen geleden gevoeld en hebben een dag daarna 's avonds pas geklust..dus ik denk dat we te laat waren.. :(

10. ja daarom meiden..
    ik moet mezelf gewoon in bedwang houden!
    denk dat ik van het weekend ga testen als er nog niks is!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    waarschijnlijk op dag eisprong.. die was te laat en we wilden nog een maandje wachten dus dachten kan wel maar voor die dag vruchtbaar slijm en erna ook en op de dag zelf ook en veel steken in mijn buik..

12. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Op de dag van je eisprong kan je heel goed zwanger worden!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja maar de twijfel is was het de eisprong.. ik had hem pas op dag 20 namelijk terwijl ik een cyclus heb van 30 dagen en hij eigenlijk al geweest moest zijn maar had niks gevoeld pas op dag 20 en ook pas op dag 18 en 19 vrichtbaar slijm...
    dus we blijven hopen en ik moet even afwachten of mijn NOD niet verschuift met 3 dagen nu de eisprong 3 dagen later was... :)

14. Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil ingenomen. Normaal werd ik altijd op maandag ongesteld. Ik heb de laatste maanden de pil doorgeslikt (dus geen pauzes). Ik was daarom erg benieuwd wat voor effect dit zou hebben. Vandaag ben ik ongesteld geworden. Ik ben daar erg blij mee. Ik heb hier op het forum ook andere verhalen gelezen. Klinkt eigenlijk wel een raar he, dat ik blij ben dat mijn ongesteldheid op tijd is. Ik denk niet dat ik daar over een paar maanden nog zo over denk, dan moet het juist wegblijven. Nou ja, ik ben ook pas dit weekend gestopt met de pil. Mijn lichaam moet eerst wennen aan de nieuwe situatie. Daarom ben ik zo blij dat mijn ongesteldheid normaal verloopt. Nou ja normaal, zoals altijd héél veel kramp, pijn in mijn rug, erge hoofdpijn, humeur is erg schommelig, vreetbuien enz. Ik zal niet de enige zijn die er altijd erg veel last van heeft.

Groetjes!

15. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Leuk dat je ook gestopt bent met de pil!
    Hoop dat je cyclus na de pil ook mooi is, anders ist zo moeilijk aan te nemen dat je overtijd bent... :(

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh dames, het is hier weer spannend hoor!
    Xenas nu Brigitte ons zolang in spanning hield ga jij het nog eens overdoen! Hoop voor jou dat het met hetzelfde resultaat is!

Bij mij nog alles rustig met de ontpillings-verschijnsels. Ben gewoon ziek op een andere manier, keelontsteking, hoesten etc. Heel irritant allemaal als je niet de medicijnen kan nemen die je wilt. Dus zit nu maar aan de homeopathie, duurt allemaal wat langer maar het is voor het goede doel het moest maar eens raak zijn dan wil ik niet op mijn geweten hebben dat ik voor mijn eigen comfort iets nam wat iets veel mooiers stuk maakt.

17. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

hallo dames.

Xenas nog geen ongi te bekennen! Mijn duimen draaien blaren voor jou! Succes.

Hier vandaag of een dezer dagen mijn eisprong. Heb last van een zeurderigepijn dus het kan niet missen. Gister avond alvast geklust. Voelde vorige ronde ook op dag 10 mijn ei dus maar voorzorgsmaatregelen getroffen. Voor de zekerheid van de week maar flink klussen als ik het verkeerd heb dan in iedergeval zaadjes in overvloed :) .

berna bij jou ook nog steeds geen :evil: tjes? Voor jou duim ik ook.
    en natuurlijk voor alle anderen die ik vergeet!

groetjes Lizzie.

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey Wannabe a mom,

Dit is natuurlijk wel nog een ongie van de pil. Dus eigenlijk normaal dat ie op tijd is.
    Hoop dat je volgens cyclus ook normaal is.

Gr. Noa

19. hahahha tnx meiden!

ik houd jullie idd lekker in spanning!
    ik wil gewoon achter brigitte aaaaaan!

ik wacht met testen tot dit weekend!
    hihi

maar wel blijven draaien he!

20. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0