Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    oo spannend ik vrijdag als er geen :evil: zjin ;)

2. ikke21

ikke21 Actief lid

Jan 9, 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    allereerst ben k echt super benieuwd of beide dames positief testen

zelf ben ik precies op 1 jan gestopt met de pil ik hoop dat ik snel op een regelmatige cyclus zit en dat er flink geklust kan worden bij ons

heb trouwens nog geen last van ontpillingsverschijnselen gehad ofzo

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik denk dat ik volgend weekend er een testje op waag als de :evil: :evil: zich nog niet gemeld hebben!
    Ze zijn nog niet in aantocht volgens mij...
    Zit al op de 33e dag van mn cyclus maar wil me niet gek maken!
    En volgens de pendel is het nog niet raak deze maand! ;)

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames hier weer een berichtje van mij (wat zijn jullie kletstantes moest 10 pagina's bij lezen:p)
    mijn ongi is bijna over en dan heb ik de 20 mijn vruchtbaarste dag en de 21 mijn eisprong als alles volgens schema loopt!

dus wij gaan gewoon om de dag "klussen" in de hoop dat het dan raak mag zijn!
    hoe lang duurde bij julliehet ontpillen en na hoeveel keer proberen waren jullie zwanger?

groetjes dani

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ben ik inderdaad ook wel erg benieuwd naar hoe lang het ontpillen eigenlijk duurt...
    Ik schuif namelijk al mn kwaaltjes op het ontpillen! ;)

Wat zijn bij jullie de klachten?
    Ik ben met vlagen erg misselijk, gaat de laatste week wel weer aardig..
    Mn (.)(.) zijn ook aan het groeien...

6. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Ikke,

Woon jij daar bij Hamburg?

Gr. Noa

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Heeey gezellige dames....

My fingers are crossed for "de testertjes onder ons...." ik vind het spannend!

Zelf ziek van verkoudheid, dichte neus, zere keel en me niet lekker voelen. Is dus geen ontpillen, heb op het moment nergens last van. Zelf heb ik 8 jaar de pil geslikt (ook microgynon30) en ben dus ook wel benieuwd hoelang mijn cyclus is. Maja deze maand beginnen we gelijk, dus zal dan voor mij ook wel verwarring brengen straks als ik maar niet ongi wordt. Maja is een zorg voor later... zelf heb ik dit weekend mijn vruchtbaarste dagen (als ik uitga van een cyclus 28 dagen) dus dat is dan mooi meegenomen... kunnen we er een gezellig weekend van maken.

Knuffel

8. hoi !
    ik weet niet precies hoe lang het ontpillen duurt
    dat is bij iedereen verschillend!

hoe gaat het verder bij iedereen? komen er alweer wat testers aan behalve ik en berna?

kus

9. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja het lijkt inderdaad alweer zolang geleden dat we nog wat leuk nieuws kregen! Het wordt dus hoog tijd voor een leuke aankondiging dames!

Bij mij nog afwachten, wil trouwens na mijn nod nog een weekje extra wachten voor ik test. Zo de eerst cyclus zonder pil ga ik maar uit van 28 dagen maar voor hetzelfde duurt het 2 keer zo lang. Wil mezelf een klein beetje beschermen...

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Heey sofieke,

Dat denk ik dus ook, dit is ook mijn ronde na de pil dus moet ook mijn eigen cyclus leren kennen. maar omdat we nu wel al willen proberen, weet ik dus helemaal niks... ik heb nu me cyclus op 28 gezet en als ik niet ongi wordt ga ik uit van een lange cyclus... maja zover is het nog lang niet.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk raak zal zijn...

Gisteren een vriendin verteld dat we aan het denken zijn over stoppen met de pil (nog niet gezegd dat ik al gestopt was) en zij was helemaal over enthousiast... gaf toch wel een beetje vreugde bij mij.

Liefs jollie

11. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Jollie, zo probeer ik er ook over te denken. Normaal zou ik rond 20 januari mijn NOD hebben. Maar omdat wij het weekend erna met een paar vrienden een weekendje weg gaan wil ik daarvoor wel graag weten waar de situatie is. Uit ervaring weet ik dat er tijdens zo een weekendjes heel wat wijntjes verzet worden en ik wil dus graag weten of ik mee kan doen of niet.

Bij mij weet ook 1 vriendin dat ik gestopt ben met de pil/ Zij is ook laaiend enthousiast. Is trouwens apotheker en heeft allerlei leuke baby produkten waarvan allerlei dingen voor mij aan het opsparen is en waar ik af en toe al eens iets van krijg. Vorige week de meest schattige lichtblauwe fopspeen met I love papa op. Die heb ik mooi verstopt zodat ik eens het zover is mijn vriendje kan verrassen. Natuurlijk heb ik er ook eentje gekregen met I love mama! :)

12. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Sofieke: Wat leuk die speentjes!

Bij mij weet helemaal niemand dat ik gestopt ben met de pil, ik wil het wel vertellen maar ik ben bang dat ik iedere maand vragen krijg als: "Goh, en..?" waarbij ze veelbetekenend naar mijn buik gaan kijken.....

13. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Daarom ook dat maar 1 vriendin het weet en die heb ik de opdracht te geven niet iedere maand te vragen of het al zover is. Hoewel, dan komt ze dus weer af met zo een cadeautje en dan krijg ik zo een vragende blik. Maar goed, van haar vind ik dat ok en ook wel leuk om eens real life te kunnen zeuren :)

Heb mij vandaag trouwens de eerste testen gekocht. Een kwestie van toch goed voorbereid op die wachtbank te zitten!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    1 vriendin weet het nu zij heeft al 2 kids en heb haar ff opgebeld of zij deze klachten ook had dus die vindt het heeeel spannend

15. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben gisteren ongi geworden na stoppen met de pil dus als dit voorbij is beginnen we officieel met de eerste ronde! Zijn jullie al wel druk aan het klussen? Mijn vriend kan haast niet wachten! Misschien gaat het hartstikke snel en test je over 14 dagen positief Sofie!

Succes @ alle testers, ik hoop dat het raak is voor jullie!

16. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Fem, ja wij hebben denk ik wel goed geklust deze maand. Om de twee dagen en als ik het goed heb zou ik zondag mijn ei gehad hebben en we hebben toevallig op za en zo nog geklust. Maar ja van dat ei ben ik dus niet zeker, heb het ook niet gevoeld maar alleen sindsdien ongelooflijk gevoelige tepels en volgens een paar meiden hier kan dat gebeuren na de eisprong. Dus wie weet...
    Dan zouden we wel erg veel geluk hebben meteen in de eerste ronde dus ik reken er niet echt op. Maar een klein beetje hopen kan ik toch niet onderdrukken.

17. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, dat snap ik wel hoor, ik denk als we vanaf volgende week weer kunnen vrijen dat ik iedere keer ga denken "Zal het?". Die hoop hebben en houden is toch alleen maar goed.... en misschien heb je mazzel en is het gelijk raak! Ik hoop met je mee hoor meid!

18. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    En weet je dat klussen wordt er alleen maar leuker op. Eerst was ik bang dat zo om de dag een teveel zou worden en dat het dan alleen maar in functie van zou zijn. Maar dat is dus niet zo, integendeel het wordt er alleen maar leuker op en wij praten eigenlijk nooit daarna over of het nu raak zou zijn. Dus ook dat is weer mooi meegenomen en ik merk dat zowel ik als mijn vriend daar een stukje extra verliefdheid door krijgen. Echt zo opnieuw een opflakkering van de vlinders. Super gewoon!

19. Dag dames!

Wat is er hier weer veel afgekletst! weer een aantal pagina's om bij te lezen!

Spannend Xenas en Berna, ik hoop met jullie mee dat het raak is.
    Langzaam krabbelen we steeds dichter bij de NOD, of er al overheen natuurlijk...

Heel veel succes allemaal met wachten!

Groetjes Jelske

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, dat klinkt leuk! Ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat, ik hou je op de hoogte ;)

Share This Page