he meidne, vanmorgen hier weer een paar drupjes rood bloed... bleh wanneer houdt dat nou een keer op? Mag morgenmiddag bij de VK komen voor een echo.... wel erg spannend.... hoop maar zo dat het goed is.....
he balen zeg dat gaat lang door maar het blijft gelukkig bij druppeltjes.. Spannend morgen hopenlijk haalt het je ongerustheid weg!
ja ik snap het ook niet helemaal.... het kan een adertje zijn waar die frummel steeds tegenaan komt of een adertje in mijn vagina misschien.... aangezien het maar zo weinig is... De klachten zijn er nog steeds: zere boobies die iedere dag groter en groter worden, koud koud koud, moe moe moe...... En bij de septembermama's zijn er al 3 waar het mis is gegaan of dreigt te gaan en dat vind ik wel genoeg.... Maar goed morgenmiddag weten we meer
How brigitte wel spannend dan voor je morgen... Hoop zo voor jou dat het niks is, zal ook wel niet! Probeer wel een beetje te slapen he vannacht, dan ben je morgen goed uitgerust... en je moet weten we leven hier allemaal met je mee... Dikke knuffel en Sterkte !
Heb net bij thuiskomst even een lekkere jankbui gehad en dat lucht aardig op.... de stress is er weer uit. Ga vanavond ook zeker wel lekker slapen... had alleen vanochtend om 9.30 uur een beetje rood en daarna weer niets te bekennen... Zo ging het vrijdag en zaterdag ook en zondag en maandag weer helemaal niets.....
Janken lucht op! Het moet er toch een keer uit dus laat de boel maar lopen... Nou als het zo onregelmatig is en zo weinig dan zal er ook wel niet zo veel aan de hand zijn... we horen het morgen wel En ik hoop voor jou dat je wat leuks ziet op de echo! Liefs jollie
Zo dames jullie hebben al weer aardig jullie best gedaan met al die pagina's! @ Berna, Xenas en Brigitte ik blijf duimen voor jullie.. Hier rustig, heb niet echt last van de kwaaltjes, 1 tepel/borst is nog gevoelig en ben met vlagen nog misselijk. Blijf het op ontpillen houden heb ook 9 jaar ongeveer Microgynon 30 geslikt.
heey brigitte22 hoop voor je dat alles goed is en goed blijft gaan! probeer beetje goed te slapen ben je uitgerust als je daarheen gaat kussiej
ik heb ook 7 jaar microginon 30 geslikt .. hoelang duurde het bij jou toen je voor de eerste keer ongi werd dan? groetjes schatje1
Hee meiden, Ik heb ongeveer 10 jaar microgynon 30 geslikt, mijn eerste cyclus was 30 dagen...erg netjes dus. Maar ja het is bij iedereen anders, er is geen pijl op te trekken. Blijf last houden van mijn klachtjes, bruinige afscheiding is weer vertrokken gisterenavond...maar nog steeds misselijk. Ik hou het maar op ontpillen om mezelf nog een beetje in bedwang te houden met testen.....
ik heb 5 jaar microgynon 30 geslikt en ik kan niet zeggen hoe lang het ontpillen duur(t) (de) wij gaan nu naar ronde 6 (vandaagt mijn laatste ongi dag) en heb 21 januari mijn eisprong! wanneer kun je het dan het beste doen de 20e en de 22e? of de 19e 21e en 23e? ik weet namelijk niet of de ovu testen bij mij gaan aanslaan daar ze vorige maand ook niet ehct duidelijk waren! groetjes dani
Ik heb ook 10 jaar microgenon 30 geslikt. Mijn eerste cyclus was 32 dagen. @Brigitte: ik duim heel hard voor je.
@dani; ik geloof dat je drie dagen voor je ei en 1 dag na je ei vruchtbaar bent...en als je raak wilt schieten dan ga je toch iedere dag klussen vanaf 3 dagen voor eisprong...
Nou ladies, ik ben weg....voor vanavond en morgen dan... Heb morgen een examentraining van 09.00 uur tot 20.30 uur...bleh Moet nu nog even gaan voorbereiden, heb ik zoveeeel zin in....NOT @brigitte; succes morgen, hoop dat je met een goed gevoel bij de VK de deur uit gaat ! Toi toi toi meis !
ja maar het zaad van de man is toch niet vruchtbaar genoeg als je het iedere dag doet? ik weet dat de zaadjes van de man 2 dagen in de vrouwen kunnen blijven "leven"!
@dani; heb het ook ooit wel eens ergens zien staan op dit forum, maar de meningen zijn daar nogal over verdeeld...denk dat dat maar net aan de kwaliteit van de zwemmertjes ligt... Ik dacht gelezen te hebben dat de kwaliteit pas echt verminderd als je meerdere keren op 1 dag klust...
@dani; Heb ik ff gecopieerd uit ander topic; Vond die van mij ook niet erg toen ik dat vorige maand voorstelde (we hadden een wilde week houd t daar maar op ) en de kwaliteit van zijn lading was er zo te zien niet slechter op. ******************* Ik zie dat de banner niet te kopieren is, maar degene die dit schreef is zwanger....