ja dat dacht ik ook dus als ik op de 21e mijn eisprong heb dan moet ik de 19e de 21e en de 23e klussen? of de 20e en de 22e?
Wij klussen na de ongi om de dag tot drie dagen na de eisprong, niet iedere dag dus want dan verminderd de kwaliteit van het zaad volgens mijn gyn.
En nog iets interessants gevonden.... Die meneer te Velde is gynaecoloog, op de beginpagina van het onderdeel zwanger worden staat een heel stuk met als titel; We vrijen al jaren verkeerd, heel interessant om te lezen! Dit stukje komt daaruit; Te Velde: "Wat ik vaak zie, is dat mannen hun zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Want dan zou het zaad sterker zijn. Maar het is beter om, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, de week vanaf de achtste dag van je cyclus elke dag gemeenschap te hebben. Bij de meeste stellen is dat echter onhaalbaar, logisch ook. Daarom adviseer ik mensen altijd om te proberen om twee tot drie keer in die vruchtbare week seks te hebben. Daarmee heb je een grote kans om zwanger te raken. Nog beter is natuurlijk om elke week twee tot drie keer te vrijen. Met name wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, want dan kan die vruchtbare periode in een heel ander moment zitten." Nou dit zal voor een hoop meiden duidelijkheid scheppen, voor mij in ieder geval wel... Nu ben ik echt weg ! DOEI
oke thanks voor jullie snelle antwoorden! ik hoop ehct dat het deze maand raak gaat zijn! maar ik moet er een stuk minder mee bezig zijn....tijdens de sex denk ik er niet aan maar daarna af en toe wel en gedurende dag ook! niet echt goed dus denk ik!
Wij zitten nu in de eerste ronde nog. De eerste cyclus ben ik nu aan het doorlopen zeg maar. Ik denk zelf dat ik op 31 dec. mijn eisprong heb gehad, 8 dagen nadat ik ongi ben geworden. 2x voor de eisprong geklust en 1x op die dag. Idd Jen, ik hou het ook op ontpillen, heb de testen al in de la liggen maar ga toch wachten tot volgende week.
Hallo, Ik ben sinds oktober gestopt met de pil, dus ook nog niet zo lang! Elke maand weer duimen! Wij gaan voor de tweede!
@brigitte! Succe smorgen meid! ik hoop dat het je ongerustheid wat afneemt! en dat het bloeden ook steed stopt! jullie gaan toch wel saampies he!
@ brigitte veel succes morgen en niet zo zenuwachtig zijn! @ xenas probeer succes met wachten ik weet hoe het voelt heb dit ook gehad. Je kan zeker nog wel een posi test krijgen, zelf ergens glezen op dit forum. We zijn weer aan de klus periode gestart, deze keer raak? iedereen veel plezier met klussen en veel succes met testen?!?! weltrusten amidala
He meiden Hoe is het hier? Xenas nog steeds niks? Hier totaal geen klachten meer... denk dat mijn lichaam me een beetje voor de gek heeft gehouden. Ik voel me niet meer zo als een paar dagen geleden en ga er vanuit dat ik vrijdag gewoon ongesteld wordt en we nu echt met de eerste ronde kunnen beginnen want dan tel ik dit niet mee.. Maar goed we houden een klein beetje hoop je weet nooit haha
@Brigitte, succes meid, hoop dat het allemaal gewoon goed blijft zitten. Laat je het weten? En de anderen die bijna kunnen gaan testen.... spannend! Ik blijf hier maar doorduimen..... Groetjes Jelske
goedemorgen meiden! zometeen even naar het gemeentehuis.. want mijn paspoort verloopt volgende week! nog steeds niks vandaag! Aan de ene kant wil ik me nergens aan vastklammen.. dalijk is het niks.. Maar aan de andere kant.. wordt ik wel steeds vaker misselijker.. Het blijft spannend .. dit weekend ga ik denk ik testen! hoe gaat het vandaag bij jullie? kus
Hallo, Hier ook weer eens een berichtje van mij. Nog steeds de eerste ronde. Dag 95 is het nu geloof ik.... Nog steeds maar afwachten dus... @ Xenas. Spannend zeg. Als het aan mij ligt test je vandaag... @ Brigitte. Vervelend allemaal. Ben benieuwd wat je VK vanmiddag zegt. Ik zat te denken... Ik weet niet, maar kan het niet zijn dat je elke keer na het klussen bloed krijgt. Dan maakt hij misschien iets kapot van binnen ofzo... Nou ja. We horen het vanmiddag wel.
he meiden, nou vanmiddag zullen we het weten. Vanmorgen weer een klein beetje rose rood maar goed daar schrik ik inmiddels niet meer avn.. een paar keer vegen en het is weer weg voor een dag.... Van het klussen kan het niet komen want dan doen we even niet om dat uit te sluiten zeg maar... Vanmorgen wel weer kotsmisselijk dus met de hcg zit het nog wel goed denk ik.... Kan zijn dat ik ergens een zwak adertje heb wat steeds weer knapt... we horen het vanmiddag wel.... Vind het wel erg spannend allemaal... hou er wel rekening mee dat het fout kan zijn... [-o<
@ brigitte... spannend meid.. ik ga er wel van uit hoor.. dat het allemaal meevalt.. Je lichaam veranderd nu ook toch! Daar kan het misschien ook van zijn!
@Xenas: ik hoop dat dat het is.... het is wel raar dat het er maar even is en dan ook weer de hele dag niet... Maar moet wel zeggen dat ik het wel heel spannend vind.... maar we kunnen er toch niets aan veranderen... Fijn in ieder geval dat ik vanmiddag al voor een echo mocht komen.... Het is wel heel vroeg maar met een beetje geluk kunnen ze wel wat zien en heeeeeeel misschien een hartje horen.... Het is nog even 6 uurtjes nagelbijten... Zit nu op mijn werk dus gelukkig wel wat afleiding
Ah nee zeg Brigitte... Het zal toch wel goed zijn... Ik heb goede hoop voor je. Misschien inderdaad een zwak adertje. Heb je dat al vaker gehad. Voor dat je zwanger was bedoel ik? Nou ja je kan nu dus toch niks anders doen dan afwachten. Als je maar weet dat ik vandaag ook voor je in spanning zit. Hoe zit het eigenlijk met je temperatuur? Neem je die nog wel eens op 's morgens... Is 'ie dan nog steeds hoog. Nog hoger of wordt het na een tijdje weer lager als je zwanger bent.... Ik vroeg mij af hoe dat zit.