Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wat spannend zeg!
    Denk wel dat het goed is hoor.. een soort voorgevoel!
    Laat je het even weten? Niet te druk maken hoor!
    ;)

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lucky: wat betreft die temperatuur... die is nog steeds hoog... zowel in de ochtend als de avond heb ik nu al 2 weken dezelfde waarde... heel grappig!

Tijdens pilgebruik had ik af en toe wel wat bruin verlies tussendoor... maar laatst een uitstrijkje gehad en die was prima in orde dus nam aan dat het de hormonen waren die daar voor zorgden.

We wachten vanmiddag wel af.. het ene moment heb ik hele goede hoop en het volgende moment helemaal niet......

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    lief dat jullie allemaal zo meeleven... dikke kus voor jullie allemaal....

Aan de ene kant heb ik ook wel een goed gevoel... we zien het wel....

4. Ik heb eerder geschreven dat ik dinsdag ongesteld werd. Ik ben vorige week gestopt met de pil en normaal word ik op maandag of dinsdag ongesteld. Dat dacht ik dus ook deze keer. Flinke (typische menstruatie) buikpijn en een beetje (lichtroze) bloed bij het afvegen. (sorry dames, zo vroeg op de ochtend) Daar blijft het nu ook zo'n beetje bij. Heel af en toe bij het afvegen is het lichtroze en een beetje bruine slijm. Normaal ben ik flink ongesteld en meestal duurt het zo'n 3 a 4 dagen. Ik heb wel maanden de pil doorgeslikt (in overleg met de huisarts, die zei dat het geen kwaad kon). Zou het daar aan kunnen liggen? Ik voel me wel 'ongesteld' met buikpijn, hoofdpijn, kramp enz. Zijn er meiden bij waarbij het ook lang duurde voordat ze ongesteld werden na het stoppen met de pil. Kan het ook ergens anders aan liggen of is dit het resultaat van ontpillen? Of moet ik gewoon geduldig wachten tot ik ongesteld wordt? Ik vind het maar raar en ik voel me er niet lekker bij.

Ik weet dat het bij iedereen weer anders is. Is er misschien iemand die dit ook heeft gehad en hoe ging het verder?

5. @ wanna be a mom

Dit is je eerste keer ongi worden na stoppen met de pil toch
    Ik denk dat het bij jouw allemaal te maken heeft met ontpillen!
    Zo bekend...
    wacht rustig even je ongi af.. daarna kan je beginnen met je 1e ronde!

Komt goed wijffie!

6. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Xenas je maakt het ons allemaal wel spannend hoor! Zit nog net niet te nagelbijten haha.

brigitte wat fijn dat je ter heruststelling vanmiddag terecht kan voor een echo. Je zult zien dat er een prachtig mini mensje in je buikje zit. heel veel succes en natuurlijk plezier!

Ik heb nu al 2 dagen een zeurderige pijn in mijn buik dus het kan niet missen. Hopelijk een reuze ei wat open staat voor wat liefhebbende zaadjes! ;) Vanavond nog maar even weer aan de klus.

Ik merk nu dat ik in de 3e ronde zit er niet zo veel meer mee bezig ben als in ronde 1. Ik weet dat de kans er in zit dat het raak kan zijn maar ook dat het nog een paar maanden kan duren. Klinkt heel stom maar zal wel het door de nuchterheid uit het oosten komen.

Hoe is dat bij jullie?

dikke kus Lizzie.

7. lizzie84

herruststelling moet geruststelling zijn!

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey Wannabe a mom,

Denk niet dat het te maken heeft met ontpillen maar met het feit dat jij de pil 4 maanden lang doorgeslikt hebt.
    Ontpillen begint pas als je de pil helemaal niet meer slikt.
    Je zit nu eigenlijk midden in je stopweek, als ik het goed begrijpt tenminste. Het enige verschil is dat je nu niet meer gaat beginnen. Maar dat weet jou lichaam nog niet. Daar komt het de volgende cyclus pas achter.

Groetjes,
    Noa

9. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wat heb je dat mooi gezegt, zo denk ik het ook hoor... En de eerste ronde na je ongesteldheid zul je last krijgen (misschien) van het ontpillen.. Hoe lang dat duurt dat weet ik niet.. Zelf ben ik er enorm misselijk van geweest en nu nog met vlagen.. En mn eerste cyclus was heel kort.. NAmelijk 22 dagen en mn 2e cyclus zit ik nog in op mn34e dag... Ik schuif het op ontpillen dat het zo lang duurt.. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan haal ik even een testje, want dat kan natuurlijk ook de oorzaak zijn van het wegblijven! ;)

Succes!

10. de meiden hebben natuurlijk helemaal gelijk wanna be a mom!
    groetjes !

hahaha niet al je nagels dan opeten he Lizzie als je er aan begint hahaah!

11. lizzie84

Ik doe mijn best xenas! ;)

Hoe voel je je nu dan? Ben zo benieuwd!

12. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Eigenlijk heb ik helemaal nergens last van. Alleen vanaf kerst tot aan de 1e dag ongie pijnlijke tepels. Maar dat zou na de eisprong geweest kunnen zijn. Weet helemaal niet wanneer dat ding gesprongen is. Heb niets gevoeld.
    Kan me wel in gaan beelden dat ik iets heb gevoeld maar volgens mij heb ik dat niet...hihi...

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: ik hoop dat je gelijk hebt.... nog 5 uurtjes en dan weet ik hopelijk meer.... oei ik vind het wel erg spannend hoor! Straks is het niet goed.... :rolleyes:

14. @ lizzie:
    pijn in mijn (.)(.) en misselijk met vlagen.. en het rare verder is dat ik in me buik (ongipijntjes enzo) nog helemaal niks voel!
    Weet je waarom ik nog even niet test.. omdat dit ook pas mijn 3e ronde is!
    En mijn cyclus kan natuurlijk net zo goed wat langer zijn!
    Snappie!

15. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik snap dat helemaal.. Heb deelfde klachten namelijk...
    En dit is mn 2e ronde..
    ;)

16. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    En dit is mn 2e ronde..
    ;)

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    En dit is mn 2e ronde..
    ;)

18. Hoi Noa,

Bedankt voor je reactie. Wat ik alleen niet snap dat ik vaker 4 maanden de pil heb doorgeslikt en daarna ongesteld ben geworden. Ik kon de klok er op gelijk zetten. Waarom deze keer dan niet? Daarom zit ik er een beetje over in. Maar misschien ben ik er nu wel teveel mee bezig. Ik wacht maar af.

Groetjes!

19. heb jij al getest trouwens lizzie?

20. ik bedoel Anneke!
    haha

Deel Deze Pagina