Voetreflexmassage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haai :D

Ik krijg 1 maart voor het eerst een behandeling voetreflexmassage.
    Ik ben zo benieuwd.

Ik doe dit omdat ik erg onrustig en dippig ben door vanalles waar ik jullie niet mee ga vervelen.
    Ik hoop dat ik rustiger word en dat dit het zwanger worden wat mag helpen.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? :(:

Liefs,
    Mariekepieke

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik heb het een poosje gehad tegen maagklachten en ben er goed mee geholpen, vond het ook erg lekker !

3. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik heb het ook een poosje gehad.
    Je wordt er wel lekker rustig van.
    Je moet er wel mee uit kijken dat je niet zwanger bent, want dan mag het absuluut niet.

liefs Shannen

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat Shannen schrijft klopt ..pas op als je denkt misschien zwanger te kunnen zijn dan ;)

5. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik heb het nu om de 2 weken voet reflex
    kan niet anders zeggen dat het is heerlijk
    en ontspannend
    en alle emotie die in je zitten komen vrij langzamerhand of soms over donderd het je
    maar als je het maar een plekje kan geven
    dan klaart langzaam de grijze wolken weg en maakt het ruimte voor een heldere hemel en zon

heel veel succes

gr maria

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb jaren geleden ook bij zo'n man gelopen. Hij deed bij mij geen voetreflex, maar wel ongeveer hetzelfde over mijn gehele rug. Ik was daar ook vanwegen mijn rug en de spanningen die erin vast zaten.
    Op een gegeven moment zat ik daar in de wachtkamer boven (helemaal alleen, beneden was ook een wachtkamer), die man komt de trap op om boven in een behandelkamertje iemand te helpen en zegt: "Wat hangt er hier toch een spanning" Hij keek me aan en zei: "Ga jij hier maar vast naar binnen, ik kom zo bij je, dit gaat niet helemaal goed" :confused: Die man voelde dat dus gewoon!
    Maar goed... hij mij behandelen en toen vroeg hij hoe het met mijn moeder was (die liep ook bij hem, maar was een tijdje niet geweest)... ik barstte in tranen uit!
    Bij mijn moeder was toen nog niet zolang MS geconstateerd en ik had een hele lading verantwoordelijkheid op mijn schouders erbij gekregen, wat mij dus helemaal opbrak.. dat 'zag' en voelde hij dus gewoon! Best eng als zo'n man jou spanningen voelt enzo.
    Ik was er ook altijd een beetje sceptisch over... ging er eigenlijk alleen maar heen omdat het masseren vooraf zo lekker was.. haha...
    totdat ik ook eens een kreupel paard op het parkeerterrein zag staan, die behandelde hij dus ook... Ik heb ff staan kijken en tijdens de behandeling zag je heel dat paard ineens trillend op zn benen staan... even later liepen ze er een rondje mee en hij liep al veel minder kreupel...
    Daar stond ik dan met mijn sceptische gedrag :(

:)

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat voetreflex betrefd dat mag wel als je zwanger bent alleen niet op de punten waar je baarmoeder in je voet aangegeven zit.

als ik het me goed herinner is dat bij je enkel net achter die knobbel.

ik zou zo ie zo als je bezig bent met zwanger raken niet in die buurt laten maseren.

verder kunnen er inderdaad allerlei kwaaltjes mee worden verholpen, ook je emaotionele zaken kunnen loskomen inderdaad.

ik hoop dat het voor jou een goede uitwerking heeft.

ik heb zelf een curcus van 4 jaar gevolgd voor polariteits massage en daar kwamen de voeten dus ook aan bod.
    het is al weer even geleden dus heel precies kan ik het ook niet meer uitleggen.

groetjes peggy

8. Niet meer actief

Hee meiden,

bedankt voor jullie antwoorden, ik krijg er nog meer zin in nu.
    Ik ben zo benieuwd, ben ook redelijk sceptisch, maar er is meer tussen hemel en aarde ben ik wel achter gekomen.

Ik hoop inderdaad dat het zonnetje weer gaat schijnen, want dit dipgevoel is nix.

Dikke knuffel, jullie zijn lief!

Heerlijk zo'n forum :D

Deel Deze Pagina