Ik ben gestopt met de pil een week nadat ik ongesteld ben geworden. Ben 28 maart ongesteld geworden, donderdag 31 maart weer begonnen met de pil en een week later (7 april) ben ik gestopt. We hebben toch besloten om zwanger te worden! Nou ben ik sinds gister soort van ongesteld geworden, het is niet rood maar bruinachtig. Heb ook geen pijnen wat ik normaal heb als ik ongesteld ben. Dus mijn vraag is wat kan dit zijn?? Misschien is mijn lichaam een beetje in de war?
Hai! Ja kan zeker zijn! Je lichaam moet erug wennen! Ben zelf ook net gestopt, opweg naar de 3e ronde. Ik had het ook, een beetje bruin. Precies t zelfde. No worry!!
Heb je nu nog steeds t bruine trouwens? Ik had dat 1 dag. Je lichaam gaat een beetje opschonen... ''oud bloed'' om t zo maar even te zeggen....
Ik zie net dat ik gewoon ongesteld ben geworden! Denk dat me lichaam inderdaad in de war is, ben nu 2 keer ongesteld in 3 weken. Hopen dat het niet lang duurt
Je hebt 2x een onttrekkingsbloeding, omdat je 2x bent gestopt met de pil... Vanaf nu kunnen de ontpillingsverschijnselen beginnen! Good luck!