Koper spiraal nu al spijt..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door priscilla1987, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Heb vorige maand de koperspiraal laten zetten ben Nu wel netjes ongesteld maar elke keer tussen de menstruaties door die bruine afscheiding is dat normaal lees van wel omdat je lichaam moet wennen er aan maar vind het zwaar irritant..ene keer is het weer ff weg andere keer kom het terug..hoelang duur het voor je lichaam meestal gewend is er aan:cool:

2. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Ik denk dat het per vrouw verschillend is. Zelf heb ik hem bijna 3 jaar en na het zetten nooit geen menstruatie meer gehad.

3. Astre

Astre Niet meer actief

Wat vervelend TS. Heb je al een controle-echo gehad? Zit de spiraal op de goede plek. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad.

Met een koperspiraal? Ik denk dat je in de war bent met de Mirena.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mmm balen se zeggen geef het 6 maanden.
    Mijn ha vertelde wel.dat je meer afscheiding van een koperspiraal kan krijgen en de kleur ook wat anders kan zijn.
    Zolang het niet ruikt of jeukt is het normaal.
    Is het niet wat extra vloed?
    Hier zit hij nu al een paar maanden maar door bv nog geen menstruatie gehad is kan niet zeggen hoe het hier is op dat gebied.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Bij mij duurde het ook wel 6 maanden voor alles 'helemaal normaal' was. Ik zou het nog even een kans geven.
    Ik had ook wel wat opstartklachten maar zou nu niet anders willen meer.
    Mijn menstruatie is weer zoals het was, alleen wat extra afscheiding soms tijdens eisprong.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.520
    113
    precies hetzelfde, het duurt even voordat het oke is, maar het komt echt goed! En als je online zoekt bijvoorbeeld naar Tsafe staat er ook overal dat het even kan duren, en die dikke slijmerige (bruinige) afscheiding is ook normaal in het begin volgens de gyn, je kunt het altijd navragen bij de nacontrole.

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Dankje meiden me ongi is voorbij en nu niks meer..heb pas 8 september de nacontrole omdat ik dichterbij kan op de poli dan helemaal naar het ziekenhuis met 2 kindjes..maar nu is het weg dus wacht nog wel even met hoe het gaat:)

Deel Deze Pagina