Sneller ongesteld na stoppen pil, na een bevalling?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door toerist18, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon even een vraagje; was er verschil van tijd na het stoppen van je 1e keer na de pil, en de 2e keer na het stoppen van de pil, dus als je al een bevalling hebt gehad?
    Dit geld dus voor moeders die al 2 of meerdere kinderen hebben gekregen, en die de pil slikten.
    Bij mijn duurde het na de 1e keer stoppen maar liefst 96 dagen, dat ik weer voor het eerst ongesteld werd.
    Heb 11 jaar de pil geslikt.
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hey,

    Ik kan nt precies meer zeggen hoelang het duurde eer ik ongesteld werd na mijn zwangerschappen. Ik geloof dat ik na mijn dochter na 6 weken ongi werd... en denk dat het bij mijn zoontje wel minder was. .. ong 4 weken later dacht ik...
    Voor ik besliste zwanger te worden heb ik ook 11 jaar de pil geslikt !
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Tussen de 2 zwangerschappen door heb ik de pil niet geslikt. Dus ik kan ook niet antwoorden op je vraag.
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hoi Mensi,

    ik heb ook niet de pil geslikt tussen de zwangerschappen door. Ik heb PCO en kon dus moeilijk zwanger raken (van Ewout). Dus we hebben gewoon de natuur zijn gang laten gaan omdat we snel weer zwanger wilde worden. En het is gelukt! na 7 mnd was ik weer opnieuw zwanger!
    Nu laat mijn man zich 'helpen' omdat we niet meer kindjes willen...
     

Deel Deze Pagina