Ik vroeg me af of meer meiden dit herkennen. Ik ben 3 mei dit jaar gestopt met de pil (zo'n 12 jaar geslikt). Voor de pil was mijn menstruatie altijd superregelmatig met best veel rood bloedverlies. Op 7 mei had ik een onttrekkingsbloeding vd pil. Pas op 26 juli kreeg ik mijn eerste echte menstruatie dacht ik.. alleen wat bruine afscheiding met af en toe een druppeltje rood bloed. Na 3 dagen was dit over. Op 28 augustus weer zo'n menstruatie met alleen bruine afscheiding/slijm, duurde nu zo'n 5 dagen. Heb geen erge menstruatiekrampen gehad alleen lage rugpijn. Ik maak me best wel zorgen hierom, kan het niet echt als een menstruatie zien. Heb de eerste maand mijn temperatuur bijgehouden en FF gaf wel een eisprong aan, dit klopte wel met het bruinverlies, dat kwam zo'n 14 dagen na de eisprong. Zal dit bij het ontpillen horen?
ik heb dit vaker gehad, ook zonder pil. voor mij telt dit gewoon als menstruatie. kan nog komen omdat je lichaam misschien wat de kluts kwijt is. maar in principe als je gewoon een eisprong hebt gehad, lijkt me dit verder niet kwalijk?