Vorig jaar eind november heb ik voor de twee keer een mirena spiraal laten plaatsen. Dit was na de geboorte van mijn eerste dochter ook heel goed bevallen en omdat ik niet goed tegen de pil kan, hiervoor gekozen. Mijn menstruatie is met spiraal rond 3 a 4 weken weer en dan ook gewoon een volledige week. Nu heb ik de laatste keer ( ongeveer 2 weken geleden ) ben ik maar heel weinig ongesteld geweest. Afgelopen week kom ik erachter dat er uit mijn borsten gewoon een druppeltje melk komt. Ik ben eens nagegaan wat me de laatste tijd is opgevallen, mijn geur is erg toegenomen, ben twee kilo aangekomen, heb extreem veel haar uitval. Afgelopen zaterdag had ik enorme kramp en gister moest ik veel plassen en had ik 's avonds ook weer kramp. Gisteren twee testen gedaan, zie hieronder. De onderste uit me werk, erg twijfelachtig en toen 's avonds nogmaals zie de bovenste. Bekijk bijlage 168148 Wat denken jullie zou ik door de mirena zwanger zijn? Liefs Relin
Ik kan het niet goed zien zo.. Misschien morgenochtend met ochtendurine proberen of overmorgen. Succes met afwachten.
Oei, mijn vroege test van cb zag er ook zo uit! En ik heb ook nog eens de ervaring van mijn beste vriendin die door mirena heen zwanger is geraakt.... is toen ook vastgesteld in het ziekhuis. Volgens de doktoren is het we heel zeldzaam. Het is wel mis gegaan overigens.
vanmorgen weer getest, nu met kv2v5. en duidelijk negatief. misschien toch gewoon me hormonen ondanks t wel andere verschijnselen zijn als normaal. we zullen zien naar zoals t er nu uitziet komt er geen derde. we gaan er denk ik ook niet voor maar mocht t zo zijn dan zijn we er uiteraard heel blij mee. liefs relin