verstoorde leverfunctie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nijntje39, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Door het vele braken heb ik een verstoorde leverfunctie. Ik moet morgen terug gaan naar de gynaecologe, maar het heeft me wat ongerust gemaakt. Zijn hier nog mensen die dit voorgehad hebben? Is dit schadelijk voor het kindje? Wat is er bij jullie gebeurd en is het kindje ok? Iemand die me wat info kan geven....????

2. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Ik denk als je dit plaats bij "Gezondheid", dat je meer reacties krijg.

Zelf kan ik je geen info geven. Sterkte ermee!

3. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Hoi ik heb ook een verstoorde leverfunctie gehad, maar dan als gevolg van HELLP. Voorzover ik weet heeft dit geen gevolgen voor de beeb... alleen voor jezelf.

Bij HELLP is het wel zo dat de leverfunctie direct na de bevalling al herstelt. Weet niet of dat bij jou ook zo zal gaan.

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook een (ernstig) verstoorde leverfunctie gehad. Ze dachten aan HELLP of vergiftiging maar hier had ik verder totaal geen symptomen van, alleen de lever was compleet van slag. In mijn geval waren het ersntig verstoorde waarden en moest ik de laatste 2 maanden van de zwangerschap in het ziekenhuis blijven...

Ik heb er nooit wat van gemerkt, niet ziek en geen pijn en we kwamen er bij toeval achter. Gezien ze geen oorzaak konden vinden hebben ze artsen uit letterlijk heel Europa geraadpleegd. Ik had nl, wel ernstig verstoorde waarden, maar werd bijv. niet geel, was niet ziek en had totaal geen pijn. Voelde me kiplekker.
    Ze zijn er nooit achter gekomen wat het was en meerdere artsen. o.a. MDL artsen en gyneacologen van Oxford University gaven aan dat leverfunctiestoornissen gewoon erg vaak voorkomen en als ze ALLE zwangere vrouwen er op zouden prikken waarschijnlijk 75% dit had, zonder het zelf door te hebben.

Na de bevalling herstelden de waarden zich keurig! Onvoorstelbaar...

Toch hebben ze het behandeld, uit voorzorg, als HELLP syndroom.

Tis wat he, dat zwanger zijn....hahaha...maar ter geruststelling; ik heb een kerngezonde zoon en hij heeft niets gemerkt/overgehouden aan mijn stoornis.

Groetjes Marieke

Deel Deze Pagina