Beste deskundige, Graag een advies over of ik nu het beste direct weer moet beginnen met kolven of afwachten?? Op 27 maart jl is onze kleine meid geboren en op 31 mrt was ze al 10% afgevallen. Dus flink gaan kolven en de productie kwam op gang. Zelfs zo goed dat ik 2 april al mocht stoppen. Ik heb toen aangegeven dat ik wel door wilde gaan ivm dat ik borstvoeding wil blijven geven (ook tijdens werk), maar kolven was nu nog te vroeg zeiden ze (beter vanaf 4 weken). Nu geef ik borstvoeding met een tepelhoedje, maar onze meid is dus afgevallen ipv aangekomen (4 april 3100 gr -15 april 3190). De tussentijdse weging van 3285 op 8 april klopt wsl niet. Morgen moeten we weer wegen, maar ondertussen loop ik me op te vreten of ik niet gewoon een kolf moet gaan huren en kopen om zsm de productie weer op gang te krijgen?! In afwachting op jullie reactie...
hoi sorry dat je vraag even is blijven liggen. Ik denk dat het in jouw geval handig is om contact op te nemen met een lactatiekundige bij jou in de buurt, want je productie moet zeker omhoog. Om een goed plan op te stellen dat bij jou past kun je het best een lactatiekundige inschakelen. Succes! Home | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding Mirjam