Mijn dochter is nu 6 weken oud,gecorrigeerd 3 weken. (3 weken te vroeg geboren). Ze slaapt sinds 2 dagen ontzettend slecht, elke keer een uurtje dan weer huilend wakker worden.Als ze bij mij op schoot slaapt houdt ze het zo'n 2 tot 3 uurtjes vol. Ze wordt alleen maar rustig als ik haar even vasthoud. Ze zit gewoon niet lekker in haar vel. Nu ben ik benieuwd of het een sprongetje kan zijn. Of dat ze sinds 2 dagen erg veel last heeft van krampjes. Omdat ze ook aan het draaien is en dan weer windjes moet laten. Maar daar had ze eerst ook last van, maar niet zo erg dat ze er overstuur wakker van werd. Lang verhaal maar ik weet het even niet meer wat er met haar aan de hand is..
Het kunnen heel goed de krampjes zijn. Mijn beide meiden hadden daar rond 6 weken het meest last van en huilden heel veel. Het is de piektijd voor krampjes op die leeftijd. Je zou Orthiflor Start kunnen geven ervoor, binnen een week was het weg bij mijn jongste. Het is een vermoeiende tijd voor jou en zielig voor de kleine, maar gelukkig gaat het binnen een paar weken ook vanzelf over. Rond 3 maanden hebben de meesten er geen last meer van. Ik vond dat te lang duren dus vandaar dat ik Orthiflo heb gegeven.