Vraag over DE PIL..!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door SuuuS, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Joehhoee... meiden,

Ik ga jullie dus iets proberen uit te leggen over mijn situatie, en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

Mijn laatste pil slik ik altijd op een donderdag zodat ik maandag/dinsdag ongesteld word. Ik slik mijn pillen altijd voor het slapen gaan.

Nu ben ik mijn een na laatste pil vergeten (woensdag) en heb ik die pas donderdag om kwart over 5 in de middag geslikt. En die avond om kwart over 12 heb ik dus mijn laatste pil geslikt.... Heb vrijdag sex gehad, maar dat kan lijkt mij geen kwaad.

Nu ben ik gewoon dinsdag ongesteld geworden.... en ga ik morgen (vrijdag) weer beginnen met mijn nieuwe strip...

Handel ik dit allemaal goed?!?! :rolleyes:

Alvast Bedankttttt!!!

2. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ik denk dat je het zo wel goed doet. Al staat er in de bijsluiter van de pil die ik gebruikte (marvelon) dat je als je in de 3e week je pil vergeet je niet meer moet slikken en je stopweek moet vervroegen.
    Heb je nog ergens een bijsluiter? Daar zal het ongetwijfeld in staan :) .

groetjes chantal

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ja, dat over die stopweek te vervroegen las ik ook ergens op internet, ook dat ik nog 7 dagen door moet slikken ofzoiets.... Maarja, daar is het nu allemaal te laat voor.... Ik heb geen bijsluiter meer, heb voor morgen nieuwe voorraad besteld :).......

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Je hoeft geen stopweek in te lassen, maar je moet wel vandaag met je pil beginnen ipv morgen! Je hebt je laatste pil dit keer op vrijdag geslikt ipv donderdag, maar die was eigenlijk voor die donderdag bedoeld. Als je morgen weer begint ben je dus eigenlijk een dag te laat. Zo hem vanavond weer innemen.

5. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou dat is lekker dan..... heb hm gister niet geslikt, dus word vandaag 5 uur op zn vroegst.....

Volgens mij maak ik er een zooitje van.... hahaha... :rolleyes:

[/i]

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Haha, tja, dan zou ik nu 7 dagen alleen sex hebben met condoom, daarna is het weer helemaal veilig. (mits je de pil goed slikt natuurlijk)

7. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Toch sex gehad afgelopen zaterdag, onveilig..... dacht er helemaal niet bij na... :rolleyes:

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sja... Dan zit er natuurlijk een kans in dat je zwanger kan raken ;).

Maar krijg niet het idee dat dat erg is of wel?

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou... ik woon nog thuis... heb 2 jaar een vast vriend, maar die zit daar HELEMAAL niet op te wachten..... dusjaaa.... :rolleyes:

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Toen ik samen ging wonen vergat ik ook weleens een pil en moest ik 2 tegelijk slikken.. Dit is best wel vaak gebeurd, maar ben daardoor nooit zwanger geraakt. Ik denk dat het ook maar net is hoe vruchtbaar je bent?

11. MyPrecious

Ik heb in je geschiedenis gelezen en eerlijk gezegd vind ik dat je raar bezig bent.

(http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=2728407&highlight=#2728407)

Je bent hier nu al maanden op het forum, niks mis mee natuurlijk. Maar je slikt je pil al maanden niet goed. En dat zegt mij al genoeg dat je zwanger wilt worden. Maar wat heeft het voor nut om een onschuldig kind te dragen dat je (nog) geen toekomst kunt bieden! En zoals ik het lees al helemaal geen vader omdat je vriend bij je weg zou gaan wanneer je zwanger raakt!

Sorry hoor maar ik begrijp jou niet. Het laatste wat je moet doen is aan JEZELF denken en niet aan het (nog niet bestaand) kind! Natuurlijk is een baby schattig etc. maar een kind heeft dingen nòdig die jij (nog) niet kunt bieden!

12. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Dat is ook wel weer zo.... maar heb nog nooit me pil vergeten in de 7/8 jaar dat ik hm al slik....
    Dus ben denk ik gewoon bang....

Maar omdat ik mijn 'stopweek' 2 dagen telang heb laten doorgaan, omdat ik woensdag die pil was vergeten en toen voor de werking van mijn pil de stopweek al inging ipv vrijdag.... betekent dat, dat ik dus de eerste 2 pillen ben vergeten van week 1..... 2 pillen vergroot ook weer de kans... en die pillen heb ik niet later alsnog ingenomen...

Snap je het een beetje :(: :)

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vind dat je een beetje raar over komt Suuus... je plaatst eerst dat je zwanger wil worden.. en later zie ik overal berichten dat je het niet wilt worden.. zoals in ´steken in mn onderbuik-boven mn muts´ zeg je (in juni 2008)`en eigenlijk wil ik nog niet zwanger zijn :oops: `

denk dat je eerst ff moet nadenken wat je wilt.. of wil je liever tips hebben hoe je zo dom mogelijk met de pil om kan gaan? :(

Meiden die écht gestopt zijn met de pil vinden dit écht niet grappig..

14. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Jij tript..... dat is ook al half jaar geleden.... En toen had ik wat gezeik met me pil.... is ook gewoon goed gegaan...

En ik kan heus wel kind onderhouden hoor, daar gaat t niet om.... Maar ik vind mezelf gewoon nog te jong..... En als ik zwanger zou zijn, dan niet express hoor!

Anders was ik allang gestopt met de pil :rolleyes:
    [/b]

15. MyPrecious

Hoe wil je nou een kind onderhouden? En wat wil je je kind bieden?

In het huis van je ouders,
    Of jij die waarschijnlijk met een uitkering komt te zitten en alleen woont met een baby.
    Baby zonder vader.

Dat gun je een kindje toch niet.

Helemaal geen trippen maar de werkelijkheid. Der is niemand die me verder hoort zeiken alleen jij. Denk dat er veel meer zijn die het met mij eens zijn. En die vinden dat het je eens verteld moet worden.

En nog eens, met de pil krijg je ook helemaal geen eisprong. Dus wat je voelt zoals die steken beeld je je in. Een eisprong duurd zo'n 20 seconden en geen dag. Weer wat geleerd.

Je kunt dan wel jong zijn, maar dat ben ik ook. Leeftijd zegt niks, als je maar een stabiele relatie hebt en een huis. Een goed inkomen en verantwoordelijkheids gevoel. ;)

16. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Me vriend zou me nu niet meer verlaten om zoiets.... Thuis bij mn ouders is niks mis mee.... Ik heb gewoon een goeie baan, dus uitkering zal ook niet.... en ik heb nu niks gezegd over een steek voelen ofzo.... jij haalt ouwe koeien uit de sloot.....

Maar het zal allemaal wel goed zijn... je zal wel gelijk hebben ;) ...

Je kent me zo goed, dat je precies kan zeggen hoe en wat over me..!
    Ik dacht dat dit forum was om elkaar te helpen en advies enzo te geven.... maar jullie kunnen alleen ouwe koeien uit de sloot halen! Nou leuk, maar daar doe ik niet aan mee :)

17. MyPrecious

Haha nou sorry hoor ;). Maar wees eens eerlijk, zou je nu toch stiekem zwanger WILLEN zijn?

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Schat.. je staat op de NOD lijst van oktober.. halen wij oude koeien uit de sloot? Je zegt in ieder topic iets anders..

Dus als je advies wilt moet je wel duidelijk zijn met wat je nu wilt.. want niemand weet het meer hoor.. :rolleyes:

19. MyPrecious

Ik heb ook wel gedacht om zwanger te raken toen ik nog thuis woonde. Ik wilde al zwanger worden toen ik 14 was toen vond ik mezelf al volwassen genoeg.

Maar ik heb nooit met me pil gekloot en gewacht tot ik een goede relatie heb met de jonge die ik 6 jaar ken en 3 jaar relatie mee heb. Heb gewacht tot we samen woonden, gewacht tot we financieel genoeg over hebben en in een maand genoeg over houden. Achteraf ben ik zò blij dat we niet eerder aan kinderen zijn begonnen.

Dus of je nou wel of niet bezig ben stiekem zwanger te raken, denk goed na. Je zult veel gelukkiger zijn met een kind wanneer je alles voor elkaar hebt en samen woont. Geloof me.

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    dat is ook wel zo.... maar ik ben niet van plan om expres zwanger te worden.... me pil vergeten ging gewoon per ongeluk en wist ik veel dat ik dan nog 7 dagen door moest slikken ivm die stopweek.... En wat is nou het aller belangrijkste wat je een kind geeft?!
    Liefde toch?! En dat is gratis..... heb 2 vriendinnen van mij, de een heeft een kindje van 4 weken, geen werk, geen vriend, helemaal niks, en die is zo gelukkig.... de andere vriendin is nu 25 weken zwanger, woont met dr vriend op de zolder van haar moeder, heeft geen vast baan. Die redden het ook allemaal! Het liefst zou ik zelf ook 4/5 jaar willen wachten, maar heb nu gewoon wat problemen gehad met me pil wat ik anders nooit heb. En dacht 'laat ik eens hier weer kijken of iemand me kan helpen'

De reden dat ik op de nod staat is niet om de 'niet ongesteldheid dag'.... dat is gewoon de dag dat ik ongesteld moet worden....

Deel Deze Pagina