hoi hoi! had een paar dagen geleden geschreven dat ik begin maart gestopt ben met de pil en nog steeds niet ongi was.... nou, ik ben het gelukkig gister geworden! had idd ook elke keer als ik naar de wc ging van zal ik het nu zijn en met het mooie weer maar geen witte broek aan doen want stel je word ongi en een paar vriendinnen van me zeiden ook van maak je er niet druk om het komt vanzelf enz enz maar dat doe je toch... bij elk toiletbezoekje hoopte ik er toch op. dus meiden het hoort toch echt bij het ontpillen. nu maar hopen dat ik een redelijk normale cyclus krijg. groetjes!
hallo liekeleisink wat ben ik blij voor je dat je ongi gekomen is ik daarin tegen zit nog steeds te wachten di afspr met h arts en afwachten maar en ja damens ook ik zit na elke wc beurt te kijke n en te hopen op ongi
@iekeleisink, Gelukkig dat je eindelijk ongi bent! Zeker wel een opluchting he? Ben blij voor je! @Chantal, Hoop voor jou dat je ongi ook snel komt. Ben benieuwd wat jou ha zegt. Je laat het wel even weten toch?
Fijn dat je cyclus op gang is gekomen Ik verlies nu alweer 2 dagen oud bloed Op vrijdag was mn ongi over en op zondag had ik ineens weer oud bloed bij het afvegen. De ene keer meer als de andere. Zal dit met het ontpillen te maken hebben?
Uhm wel erg raar ja.. Zou kunnen dat het met ontpillen te maken kan hebben. Op welke dag van je cyclus zit je? Klopt je banner?
Ja mn banner klopt (tenminste, heb de NOD datum gegokt natuurlijk maar zit wel op dag 9 vandaag) Het is geen ei bloeding, want mn ovu testen zijn negatief. Snap er echt niks van dus!
Wat raar!... Kan toch misschien te maken met ontpillen hebben... Ik zou je graag willen helpen, maar dat is het enigste wat ik kan bedenken... Snap er ook niks van, heb je het nu nog steeds?
Ja nog steeds! En ook nog steeds negatieve ovu testen, dus daar komt het niet van. Ach ja, laten we het maar op ontpillen houden dan he, ik weet het anders ook niet.
Ondertussen ben ik weer ongi geworden! Ik was het niet gewend van mezelf, een cyclus van 33 dagen! Ik was altijd stipt 28 dagen! Nou wat ik zei, zal wel door de examenstress komen!
Wel fijn dat je toch ongesteld bent geworden dan (was nu nog niet direct de bedoeling om zwanger te raken toch uit mn hoofd?) Stress kan veel doen idd!
Nee je hebt gelijk, het was nog niet direct de bedoeling, maar O,zo welkom! En als je dan opeens niet ongesteld wordt heb je echt zoiets van "zou het dan toch zo zijn?'' Nog +/- twee maandjes afwachten! Groetjes Pica
Heb je nu niet zoiets van .. laat die 2 maandjes maar zitten we gaan nú voor het echie? Als je dat gevoel eenmaal hebt kan je dat niet meer wegkrijgen volgens mij (ik niet iig )
Oh hou op zeg, ik wens het al zo lang! M'n man wilde steeds wachten, toen kwam er vanalles tussendoor, andere baan, weer naar school etc. Nu ben ik bijna klaar met school, gaan we ver weg op vakantie (tropen) en dan... En ik moet nog stoppen met roken, tja en dit en dat en zus en zo, maar ondertussen duurt het al een eeuwigheid ja!
hallo iedereen en tessa8 zoals al eerder belooft zou ik vertellen wat er uit is gekomen bij het gesprekje van de h arts ik mag 30 mei naar de gynocoloog toe eerst een kennis makingsgesprek waarschijnlijk en daarna gaan ze kijken na de eistokken of die wel goed werken in de tussen tijd zal ik nog wel een keer een test gaan halen want volgens de h arts kun je zwanger zijn zonder dat je ongi komt ( ongi voor de 1ste x ) komt zelde voor maar je weet maar nooit afwachten dus , maar ondertussen zitten mijn vriend en ik natuurlijk niet stil
Wat fijn dat je zo serieus genomen bent! Meestal geven ze toch tabletjes om je ongi op te wekken. Hopelijk kan de gyn jullie verder helpen. Of nog beter .. hopelijk geeft de test positief aan Laat je weten hoe het gegaan is bij de gyn of wat de test aangaf?
Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden Heb buikpijn precies zoals voor mn ongesteldheid. Hoop toch dat het niet echt zo gaat zijn, want dan zou het wel heel vreemd gaan bij mij. Van dag 1 t/m 6 ongi en van dag 8 t/m 11 bruinverlies en dan direct ongesteld worden. Wat een rotzooi is de pil zeg! Nou ja, ik wacht maar af he, meer kan ik niet doen.
Hoi Chantal, Inderdaad fijn dat je serieus genomen bent! Is toch wel fijn dat je nu even nagekeken kan worden, dan kun je jezelf wat geruster stellen. Maar inderdaad gewoon blijven klussen! Kan geen kwaad. En hopelijk heb je snel een positieve test, en ja dat willen we natuurlijk weten als je een testje hebt gewaagd! Succes @dreamer 83, Wat naar dat je dat hebt zeg! Dan weet je ook niet echt waar je aan toe bent he? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt wat je lichaam nu allemaal van plan is.
hallo iedereen' meiden allemaal bedankt voor de snelle en leuke reactie's. ik probeer er niet te veel aan te denken dat ik volgende week vrijdag naar gyn moet , maar dat lukt niet altijd. inderdaad ik ben blij dat mijn h arts mij zo snel en goed heeft behandeld. als ik sommige verhalen hoor dat ze bij de h arts geweest zijn en niet zo snel worden door verstuurd naar zkh vindt ik erg sneu voor die mensen gr chantal