Dat zou best kunnen Miranda.. Ik ben ook pas gestopt met microgynon, ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen.. Spannend hoor
Hoi, ben ook nu een maandje gestopt met deze pil. Ben gisteravond ongesteld geworden, maar niet zoals normaal.... Het is maar erg weinig, en ik heb er helemaal geen last van (anders heb ik erg veel buikpijn). Ik hoop dat de cyclus gauw op gang is... We willen pas gaan beginnen met klussen als ik drie goeie cycli gehad heb. Heb wel alvast een banner gemaakt
Ik zit vandaag op dag 4 en ben nu al niet meer ongesteld! Met de pil altijd 6-8 dagen en echt flink veel bloed ook. Nu had ik het die 3 dagen met 1 maandverbandje afgekund in principe. Snap er dus ook niks van! Had mn eerste echte ongi wel heel anders voorgesteld. Ach ja, maar 3 dagen ongesteld zijn vind ik geen probleem hoor
Nou, vandaag is dan toch de ellende begonnen... Het was al te mooi om waar te zijn... Maar nu een probleempje, wanneer moet ik nou beginnen met tellen? Gister, of vandaag?
Ze zeggen wanneer er rood bloed komt. Dus als je gisteren rood bloed hebt gehad (al was het wat weinig) dan zou ik gisteren doen.
Ben nu net de eerste maand gestopt geweest met Microgynon, zaterdag ongi geworden met een cyclus van 25 dagen. Ben benieuwd of t zo op orde blijft
Mijn vriend en ik gaan ook binnenkort stoppen met de pil. De 28ste. Ben me alvast wat aan het orienteren over hoe alles werkt en dergelijken. Ben benieuwd of ik ook moet ontpillen. Het is erg leuk om alle verhalen en reacties te lezen en je zo een beetje te kunnen orienteren....
Ik ben 2 maart gestopt met micrg 30. Eerste 28 dgn 2e 30 dgn 3e 28 dgn en nu wachten. Heb wel wat vage klachten maar kan ook ontpillen zijn natuurlijk. Daarbij ook klamme handen, kent iemand dit? Heb wel een vroege test gedaan, negatief (natuurlijk) Heeft iemand anders al eens een test van sensitest gedaan? de extra sensitive?
Hallo allemaal, ik ben begin maart gestopt met de pil, na 12 jaar slikken. In mei werd ik voor het eerst ongi, duurde 3 dagen. Ik was blij dat het op gang was gekomen, dan kan je gericht gaan "klussen". Rond 9 juni zou ik dan weer ongi moeten worden, maar er gebeurde niets. Nog een week gewacht, en nog steeds niets. Dus gister maar eens getest, helaas negatief. Ik had een klein beetje hoop dat het raak was, aangezien ik last heb van opgezette, zware borsten. Dus op voor de 2e ronde.
Ik ben dus vorige week zaterdag ( 14 juni) ongi geworden, dit duurde maar 4 dagen. Ik verloor afgelopen zaterdag ietsje bloed, daarna niet meer. Wat zou dat kunnen zijn? Of zou t te maken hebben met ontpillen. Ben benieuwd...
ik ben al 10 jaar met de pil... als goed is dan in eind september stoppen met de pil.. ben wel erg benieuwd voor hoelang dan ben ik zwanger.. erg spannend he ik zie deze topic over de pil van microgynon 30.. nog ongeveer 3 maanden dan stoppen met de pil.. hihi.. kan niet wachten maak nie uit.. ik kan wel geduld te hebben maar toen ik ongesteld was , had vaak ziek geweest van hoofdpiijn, flink kramp buikpijn etc.. en toen ik de pil kreeg.. veel beter.. nooit ziek geweest maar wel heel soms hoor! als ik stop met de pill ben wel erg benieuwd of erg vervelend of nie?
Ik had dat ook erg voordat ik de pil slikte. Nu ik gestopt ben met de pil heb ik (tot nu toe) nog nergens last van. Ik hoop voor jou dat dat ook zo is. Nu de tweede ronde, spanned hoor
Hallo Dames ! Na 3 jaar pilgebruik ben ik ook gestopt met microgynon ! Ben benieuwt of ik last heb van ontpillingsverschijselen .. Liefss..
Afgelopen weekend zou ik vruchtbaar zijn, gisteravond kreeg ik opeens buikpijn, net alsof ik ongesteld moest worden. Vanmorgen is dat wel wat minder, ben (nog) niet ongesteld.. Wat kan dit wezen? Innesteling?
Even een vraagje: Ik ben pas gestopt met de pil, kreeg daarna gewoon netjes de pilongi van 5 dagen lang. Daarna heb ik 49 dagen heb moeten wachten op mijn echte natuurlijke ongi. Duurde erg lang, maar ik lees hier overal dat dat normaal kan zijn na het stoppen met de pil. Nu heb ik maar 3 dagen een beetje bloed verloren, is niet echt ongi te noemen vind ik en na die 3 dagen is het ook weer weggebleven. Is dit normaal als je net gestopt bent en het je eerste echte ongi is of zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Normaal (nog voor de pil) was ik altijd flink ongesteld namelijk, zo vaag allemaal
Hallo iedereen, Ik ben 7 juni gestopt met microgynon 30 en zit nu te wachten op mijn ongesteldheid (of niet). Zit nu op dag 32 ... en sinds dat ik gestopt ben met de pil lijkt mijn hele lichaam in de war, heb last van: - hoofdpijn, duizelig, misselijk, opgeblazen buik, rugpijn, meer pukkels, zelfs een paar dagen last van mijn borsten gehad. Gister een testje gehaald maar ben niet zwanger. Hebben jullie ook zoveel last gehad van ontpillen? en zijn er veel mensen die er lang over deden voordat de menstruatie weer op gang kwam? Liefs girl84