Gestopt met microgynon 30 en nu ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door twigger82, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt voor je berichtje terug bonnie1,

Ik werd vrijdag nacht altijd ongesteld. Laatste tijd al eerder 's avonds.. Dus morgen zou ik kunnen testen.

Maar ik weet niet of ik nu moet wachten met testen omdat ik net van de pil af ben.. Durf het ook niet echt, want doordat je nu dingen kunt Zien in plaats van "klachten" wil je ook graag dat je echt zwanger bent.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Waarom zou je wachten, hoe langer je wacht hoe zenuwachtiger je wordt. En je denkt steeds meer te zien/ voelen......... Het zou natuurlijk wel erg mooi zijn als je zwanger zou zijn.
    Veel succes ermee!

3. MyPrecious

Ja daar heb je gelijk in, ik heb 2 testjes in huis nu hihi. Ik wacht vandaag & morgen nog af of ik ongesteld word.

Misschien zondag een testje doen.

4. Anita78

Anita78 Lid

21 jul 2008
    24
    0
    0
    secretaresse
    Niet verwacht, maar een maand geleden ben ik gestopt met de pil en exact een maand later ongesteld geworden, net zo als toen ik de pil nog slikte. Ben benieuwd of dit zo blijft.... Wat ik wel jammer vindt is dat ik merk dat mijn ongesteldheid weer veel heviger is als toen ik aan de pil was. Dit was daarvoor overigens ook zo. Ik was dan altijd wel een week heel heftig ongesteld met een vreselijk weeïg gevoel in mn onderbuik. Dat lijkt nu weer helemaal als vanouds. Maarja, we hebben er wat voor over voor zo'n heerlijk wondertje!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik dus echt precies andersom Anita!
    Apart allemaal zeg.

6. MyPrecious

Ik ben ongesteld geworden. Week na mijn NOD.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hi Myprecious, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Als ik naar mezelf kijk... ben nu net zwanger (zie ook banner) maar ik heb vooralsnog geen zwangerschaps klachten... het lijkt allemaal ok ongi-klachten bij mij. Met andere woorden: je hoofd geen lichamelijke klachten te hebben om positief te testen.
    Ik dacht vorige week ook gewoon weer ongesteld te worden, gezien de normale krampen en gevoelige (.)(.) en hoofdpijn.... maar ik heb vorige week vrijdag positief getest.

8. Elmo25

Elmo25 Lid

9 aug 2008
    9
    0
    0
    Huisvrouw
    Friesland
    hoi,

Eind 2004 ben ik bevallen en ben in 2005 weer begonnen met microgynon. Als ik iedere keer ongesteld werd (vooral de eerste 2 dagen) dan was ik het hartstikke erg en slikte ik altijd een dag eerder de pil.

Ik ben mei dit jaar gestopt met de pil, en heb gewacht tot mijn volgende menstruatie. Die was op 16 juni (cycl. 35 dagen) en was niet eens zo erg dan dat ik met de pil was. En tot nu toe nog niet weer ongesteld geworden en testen ook allemaal negatief. Misschien ben ik nog wel aan het ontpillen heb geen flauw idee. Heb soms wel last van een beetje misselijkheid,maar verder ook niet. Bij mijn eerste heeft het pas 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte en had toen niet echt last van zwangerschapsverschijnselen.

9. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hoi allemaal,

Ik ben eind mei gestopt met de pil en daarna gewoon mijn pilbloeding gehad. Maar sindsien ben ik niet meer ongesteld geweest. Dat is nu dus 72 dagen geleden. Ongeveer 2 weken geleden heb ik 2 testen gedaan en deze waren beide negatief. Nu merk ik dat ik sinds afgelopen week ook met vlagen misselijk ben. Aan de ene kant denk ik, ik zal nog wel aan het ontpillen, maar aan de andere kant er is natuurlijk ook de kans dat ik zwanger ben. Wat denken jullie?

Groetjes

10. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    hoi allemaal,
    ben nieuw op de site, ik ben 26 en ik wil nog gaan stoppen, maar moet ik twijfel of ik de strip af moet maken (pas 1 wk geslikt) of al moet stoppen. Ik slik pas een week foliumzuur en zou als ik nu zou stoppen tijdelijk met condoom doen,maar ja kan je dan net zo goed de strip afmaken?
    Of kan je lichaam al wennen aan het feit dat hij het zelf moet doen als ik nu al stop?
    Ik weet het niet?!
    :cry: groetjes

Deel Deze Pagina