Hoi Fran, Ja ik had daar echt vreselijk last van hoor En t rare was niet tegen de kleine maar tegen mn vriend kon ik dan tekeer gaan om niks, en dan keek hij me aan en zei die heb je het weer hahahaha en dan werdt ik nog bozer, maar gelukkig houd hij er wel rekening mee en trekt hij het zich niet aan (arme man hihi ) En nee ik heb het niet veilig gedaan de eerste cyclus maand, ben er meteen helemaal voor gegaan. Je kan ook meteen eraan beginnen hoor. Er wordt aangeraden om je eerste menstruatie afte wachten voor jezelf zodat je je cyclus beter kan bepalen Maar voor het geval dat je toch meteen zwanger raakt is er niks aan de hand. Is niet slecht is niet erg het is gewoon een groot voorrecht mocht het je gebeuren. Op welke dag van je cuclus zit je nou ? Ik zit nu op 23 en nog nergens last van (menstruatie)
Hi Twigger, Oh.... dan zal ik me mannetje maar gaan inlichten. Ik denk dat hij er hard om zal gaan lachen. Nu maar hopen dat hij dat blijft doen tijdens de stemmingswisselen. Of hij gaat me expres opjutten. zo'n type is het ook nog wel In welke cyclusdag ik zit? Ik zit in 0 Ik moet vandaag ongesteld worden. Want afgelopen donderdag is de laatste pil geweest. Ik denk al die gedachte om nu voor het echie te gaan, ook al invloed heeft op mijn cyclus. Denk je niet? Jullie zijn gelijk voor het echie gegaan.... pfff.... kan ik ook gaan doen natuurlijk. Ik twijfel een beetje. Maak het niet uit voor je cyclus bepaling? Volgens mij niet hé?
nee het heeft niks met je cyclus te maken het is gewoon om voor jezelf beter te kunnen bepalen wanneer je eiersprong is enzo Verder zit er niks achter. Zoals nu ook bij mij... 13 dec gestopt met de pil 17 dec ongi Wanneer was mijn eiersprong ? weet ik dus niet Wanneer komt mijn menstruatie ? Weet ik dus ook niet snappie en met 1 cuclus ertussen weet je het wel maargoed we gaan ervoor om zwanger te worden dus of het nu nou is of volgende maand bewijze van maakt dan ook niet uit Maar dat van dat ontpillen he en die moodsbuien dat heeft niet iedereen hoor Er zijn hier heel veel meiden die nergens last van hadden en meteen een keurige cyclus hadden van 28 dagen. Het is gewoon echt bij iedereen anders. Wie weet lach jij erom en heb je nergens last van Welke pil heb je gehad en hoelang heb je hem geslikt dan ? En als je donderdag al gestopt bent had je dan niet gister al ongi moeten worden ? Bij microgynon is het na 3 dagen ? donderdag stoppen maandag morgen ongi (had ik altijd) daaom mijn vraag
Fran80, wij zijn ook gelijk voor het echie gegaan. Werd na 50 dagen ongi maar deze ronde gaat het hopelijk veeeeel sneller..
Ik slikte ook Microgynon 30. Bij mij werkte het wel meestal na 3 dagen. Ik werd ook vaak op 's maandags ongesteld, maar kwam ook wel eens voor dinsdagsmorgens of heel zelden op woensdag. Maar ik ben het nu gelukkig zojuist geworden, dus ik tel morgen als dag 1. Hmmmm..... 50 dagen cyclus.... dat dat bestaat. Ongelovelijk hé. Maar ik wacht het allemaal wel keurig af. Hebben jullie dat trouwens ook? Wij gaan voor de eerste, en als je in de winkels loopt, en je ziet al die leuke schattige babydingetjes, dat je het gelijk wilt kopen? En je verstand en manlief zegt.... wacht nog maar even. Grrrr..... zo frusterend. Herkennen jullie dit?
Fran, het is wel zo dat de pilongie die gelijk komt als je stopt, geen echte ongi is want er is geen eisprong. Maar ik nam ook de eerste dag van die ongi en pas 51 dagen later kreeg ik de echte natuurlijke ongi. Maar goed, nu vollop in ronde 2 en ik ga gewoon uit van een 28 dagen cyclus.
Hahahah Fran ja ik ken het Ik heb ook nog een hele hoop van mijn zoontje bewaard gelukkig dus dat scheelt wel weer maar het kriebelt flink ja als ik dat soort dingen zie haha En ik wil je ook meteen even laten weten dat het vandaag dag 1 is van je cyclus. De dag van je menstruatie tot de laatse dag voor je nieuwe menstruatie is je cyclus Dan kan je je ook niet vertellen
Gisteren was mijn ongrsteldheidbloed heel licht. Maar het zet vandaag door. Dus ik toch dat ik vandaag aanhou voor dag 1. Ik heb trouwens ergens gelezen dat de eerste "goeie" dag ongesteldheid, moet rekenen als de eerste. Ik wacht wel af wanneer de eerst volgende keer ongesteldheid is. Pfff ja... al die leuke spulletjes. Vandaag ga ik een baby trainer kopen van Woezel en Pip. Die is in de reclame. van 49,00 naar 20,00. Kijk dat zijn nou leuke dingetjes om te kopen Ik merk nou ook dat mijn mannetje er meer mee bezig is en dat hij het steeds leuker ga vinden. Allleen hij is nog wel heel voorzichtig.... zo van... zou je het nou wel kopen? Zodadelijk lukt het niet..... Gelukkig heb je alles nog bewaard. Scheelt weer een hoop centjes, maar het blijft leuk.
Ja is ook wel logisch dat hij voorzichtig denkt Maaja wij vrouwen (hihi) Ik wordt ook gek van het wachten hoor de dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan. Zit nu op dag 23 van mijn cyclus en zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie Dus het is nog even afwachten weer...
Pfffff.... spannend hoor. Misschien is het deze maand raak Het lijkt mij zo'n mooi moment als je test positief is...... Kan niet wachten tot dat moment zal komen. Ging je eerste bevalling moeilijk of makkelijk?
Ja erg he die spanning hahahah Maar bij mijn eerste test van mijn zoontje was ik echt niet blij dat ik dat 2e streepje zag hihi Maar dat was een doordepil heen komertje Maar ben super gek met m hoor wil m echt nooit meer missen. En de bevalling uuuuuuuuuh jah Dat was smorgens om half 6 vliezen breken en al meteen om de 25 sec, 1,5 minuten weeen Om half 9 kreeg ik persweeen en had ik al 5 cm ontsluiting dus met volle spoed naar het ziekenhuis, om half 10 was ik in het ziekenhuis en had ik 9 cm ontsluiting, maar door de persween perste ik de 10cm er zo in en om kwart over 12 was hij al geboren, Dus een hele snelle en hele heftige bevalling Maargoed wat je ervoor terug krijgt is met geen pen te beschrijven
Maar toch niet uit, hoe je zoontje is geboren.... Gaat er toch om hoe gelukkig jullie zijn en als het welkom is? Dan vind ik het niet uitmaken als het een ongelukje geweest is of niet. Ben je na je zwangerschap weer aan de pil aan gegaan? Zo te lezen heb je een snelle bevalling gehad.... Dat hoor je niet vaak. Vaak hoor ik voor de eerste bevallingen van 30 uur. Mijn mannetje wil ook nu gelijk voor het echie gaan. Hij zegt ook, waarom zullen we het met condoom doen? We willen toch een kindje? Hij heeft ook wel een beetje gelijk. Vindt je niet?
Hey hey was ik weer Ja ik ben na mijn zwangerschap weer aan de microgynon gegaan op de dag van mijn eerste menstruatie dag, en die heb ik dus weer geslikt tot 13 december. En ja mijn bevalling was echt veel en veel te snel voor een eerste zei de verloskundige ook al, maarja je kan het niet tegenhouden he En ja je man heeft ook wel gelijk Ga er gewoon voor of je nou nu zwanger wordt of volgende week, het gaat er toch om dat we zwanger worden Maar bij mij komt volgens mij de menstruatie op gang. Heb vandaag vreselijke krampen in mijn buik en steken onderin mijn buik Dus ben benieuwd
Spannend hoor allemaal! Ik ga waarschijnlijk over 1 of 2 maanden stoppen met microgynon 30! Heb em nu ongeveer 8 a 9 jaar gebruikt! Ben heel benieuwd hoe het gaat! Reden van wachten is omdat ik net een nieuwe baan heb. Had voordat ik de pil slikte enorm veel last van mijn menstruatie en wil eerst mijn plekje hebben gevonden op mijn nieuwe werk! Succes allemaal!
Hoi, Ik ben op 3 oktober gestopt met de pil en wel een ontrekkingsbloeding gehad en daarna errug lang moeten wachten... op 1e kerstdag werd ik toen eindelijk ongesteld! pfffffffff was wel errug lang hoor! ook wel last gehad van ontpillen en moet zeggen dat ik nu al zoiets heb van ; nooit meer die rotzooi in mijn lijf haha! Nu zit ik dus officieel in ronde 2 en heb als het goed is gisteren mijn ei gehad! spannend allemaal hoor! succes en eene vruchtbaar jaar toegewenst!
Ik ga volgende week di stoppen met de pil. Ik hoor allemaal nare verhalen over ontpillingsverschijnselen. Mijn schoonmoeder werkt in een vitaminespeciaalzaak en daar verkopen ze Moondance van het merk Ortholon. Dat zijn pillen die helpen de hormonen weer snel op orde te komen. Ik slik ook multivitamine van Ortholon en die is ook super! Je kunt meer info over die pillen vinden op www.ortholon.nl Ik ben benieuwd of het werkt. Ik laat het snel weten!
Hoi ben in nov gestopt met deze pil en mijn eerste cyclus zonder pil was 32 dagen, heb nergens last van gehad. vanaf deze maand gaan we er nu 100% voor, ben benieuwd wanneer ons wondertje zich aankondigd! Liefs
Ha Twigger, Ben je al ongesteld? Ik hoop het niet voor je Ik heb gister mijn speelkleed geokocht van Woezel en Pip. Hij is echt zo leuk. Ben er zo blij mee.... Maar wel lekker hoor, dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad. Mijn tante heeft er 43 uur over gedaan.... kan je het voorstellen? We zijn er uit.... we gaan gelijk aan de gang zodra ik klaar ben met mijn ongesteldheid. Hihihi.... heb er nu al zin in @ Sinja: Maakt niet uit hoor meid als je gaat stoppen over 1 a 2 maanden. Schrijf maar lekker mee! We hebben toch met zijn alle hetzelfde doel. Toch? @ Dag: Spannend hoor. Ik hoop dat de 2e ronde goed gaat en dat je je kan testen. Wacht met smart af... wanneer is je NOD? @ Lonnie: Moondance ken ik niet. Ja, ik heb ook nare verhalen gehoord. Ik wacht wel af wat mijn lichaam doet. Ben wel benieuwd. Slik je ook al foiliumzuur? Maar laat ons even weten als die pil werkt. @Sunnyangel: Spannende tijd hoor..... Ik weet niet wat mijn cyclus is. Ben net gestopt en dit is dag 2. We wachten maar weer af....
Hey Fran, Nope nog geen spoortje te bekennen Zit nu op dag 25 is ook nog wel vroeg maargoed Voel me goed, heb wel een opgezette buik kan zijn dat de menstruatie eraan zit te komen, maar vooralsnog niks aan het handje En oke dan jullie gaan er meteen voor Leukkkkk Ben benieuwed hoe het bij jullie zal gaan En ja ? Heb je m gekocht hahahaha Kon je het toch niet laten Ik was gister bij mn nichtje is nu 7 maanden zwanger van dr 2e, de babykamer was klaar moest ik natuurlijk even spieken he En owwwwwwwwww wat gaat het dan nog erger kriebelen zeg, al die spullentjes hhihii Maar zon snelle bevalling is ook niks hoor, je vliezn breken en je hebt geen minuut rust meer en geen adem meer om te halen bijna, het had van mij wat rustiger mogen zijn, maargoed was er wel snel vanaf Maarja we w88 gewoon nog even af Groetjes
hey hoi, ik ben ook nog niet zo lang geleden gestopt met mycrogynon 30. heb het 12 jaar geslikt. ik kreeg echt buikkrampen, werd misselijk, heel erg moe en mijn stemmingswisselingen waren echt een hel voor mijn vriend. na 3 weken trok dit weer weg... mijn eerste cyclus was wel netjes 29 dagen. ik zit nu in mijn 2de. hopelijk ook weer 29 dagen... of natuurlijk liever helemaal niet meer! ik word er zo nerveus van, het liefst zou ik nu al testen, maar das ook weer zo nutteloos. hopen dat jullie eerste cyclus rustig verloopt! en dat de ongi gewoon lekker meteen wegblijft! liefs Lotje