Hoi.... ik heb een nieuw topic geplaatst bij zwanger worden. Het heet: In 2008 gaan we ervoor! Wie nog meer? Zie ik je daar ? Hebben we tenminste hopelijk meer posters als hier, toch? Denk je dat ik zwanger kan zijn?
Hé Tiwgger. Laat maar. De moderator heeft er al een slot opgedaan. Er bestaar al een topic (1030 pagina's!) En daar moeten we maar bij aansluiten. Ik post hier wel verder!
Ja, het lullige is..... het zijn 1030 pagina's. Maarja.... Posten we hier toch lekker verder Ga je nog wat bijzonders doen vananvond? Ik weinig. Ik krijg mijn ouders eventjes op bezoek. En misschien eventjes klussen
Misschien kunnen jullie dit beter via pb verder bespreken? Anders wordt 't zo'n privé-gesprek heen en weer, en moet ik steeds al die pagina's doornemen
ikke niet, Kleine staat nu onder de douche en die gaat om 7 uur naar bed en dan lekker verder vervelen hahahah fijne avond
Wat is dit weer voor ongein. Open je een topic wordt het verplaatst met het gevolg dat onze oude posters ons niet meer hebben gevonden. Open je vervolgens een nieuwe topic, gaat er een slotje op met een mededeling sluit je maar aan bij pagina 1030. En nu moeten we het maar via de PB? Nou ik ook niet hoor. Anders skip ze dit maar! Maaruh .... hoe is het voor de rest? Nog wat gehoord van je mannetje?
Rustig, rustig... je 'moet' van mij uiteraard helemaal niets . Ik stelde het gewoon voor omdat dit een beetje op een slowchat leek die niet meer over het onderwerp ging.
heyyy Meissie, Wind je niet zo op is niet goed Maar ja ik hoor nu ineens weer heel veel van hem Hij smst elke dag en hij belde zowaar gister met de mededeling dat hij van me houd (wauwwwwwwwwwwww) hahaa Maar ik heb eens goed nagedacht, als we het toch anders gaan doen en dat heb ik hem ook verteld, dan wil ik eerst verhuizen naar een groter huis, meer ruimte voor met 2 kids. Dus hij gaat nu voorlopig op het buitenland rijden zodat we even goed kunnen gaan sparen, en daarna verhuizen en nog een kleine erbij. Maar dat bespreken we zaterdag allemaal (zegt ie) Dus ben benieuwd. Maar vertel bij jou al vorderingen ? Weet je al meer, voel je al wat ? Knufff
Waauuuuwwww...... dat is goed nieuws! Hij houd van je! Joepie! Aan de ene kant is dat wel beter, om eerst te gaan verhuizen. Ik weet immers ook niet hoe groot je huisje is. Maar als het klein is.... kan ik me dat goed indenken! Maar wanneer wil je dan verhuizen? Zelf heb ik een rijtjeshuis uit de jaren 60. Alles is redelijk, maar de woonkamer is wat kleiner. Maar is voorlopig goed te doen voor 1 klein hummeltje. Ik voel nog niks. Ik dacht vanmorgen mijn eisprong te voelen. Was een korte hevige steek. Kan dat? Of duurt dat meestal langer de pijn van een eisprong. Heb er nog weinig ervaring mee.
we zitten nu op een flat met 2 slaapkamers en een klein kamertje cq soort halletje wel een grote kamer enzo, maar wil van de flat af als er dan 2 kids zijn. dan wil ik een tuin waar ze kunnen spelen zonder dat ik kilometers moet rijden bewijze van spreken En ja die steek kan je ei zijn dus klussennnnnnn hihi het gevoel van de ei is bij iedereen anders, de een voelt hem niet zoals ik, de ander heeft een steek en een ander heeft meerdere steken/krampen dus het zou zo maar kunnen zijn Nou klusse en geniet ervan haha
Volgens mij was het inderdaad mijn eisprong. Ben zojuist naar het toilet geweest en er zat wat "witte" slijm bij. Dus ik denk dat ik al te laat ben voor deze maand. Gisteren konden we niet klussen omdat mijn moeder jarig was en we zijn gelijk door gegaan van ons werk naar mijn moeder. We bleven mee eten. En waren we laat thuis. Mmmmm... als je in een flatje woon, kan ik me best voorstellen dat je wil verhuizen. Spannend hoor allemaal voor je! Denk je ook dat het te laat is voor het klussen? Ik dacht altijd dat je eisprong een "pijnlijke" ervaring is. Maar dat hoeft toch niet zo te zijn...... Mijn boek voelt wel anders aan. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar gewoon anders. Zal het mijn eisprong zijn?
Ja ik denk dat het je ei is geweest, maar je kan gewoon blijven klussen toch, baat het niet dan schaat het niet zeg ik maar zo hihi En mn mannetje was gisteravond ineens zowaar thuis zeg haaha stond om half 10 op de stoep, moest van morgen dan wel om 6 uur weer beginnen maargoed hij was er Heb nog een tijdje met m zitten praten, we gaan zaterdag de boel eens allemaal bekijken en nalopen en dan gaan we aktie ondernemen. We willen allebei gewoon dolgraag er een kleine bij dus we moeten maar eens wat planningen maken... Ik denk wel dat het goed gaat komen (hoop ik hihi)
Wat lief van je mannetje dat hij voor de deur stond! Ik hoop zo dat jullie er voor gaan en dat hij de juiste beslissing neemt, maar dat kan ook niet anders. Volgens mij ben je ook een hele lieve meid! Gelukkig wilt hij wel een 2e. Dat scheelt alvast. Voel jij vaak je eisprong? En wat voel jij dan?
hey meis, Ja ik vond het ook super lief van m, Kan wel merken dat hij echt plezier in zn werk heeft nu maarja nu heb ik er geen plezier van hahaha En ach ik kan lief zijn hihihi Maar nee ik heb mn eiersprong nog nooit gevoeld Ik weet niet hoe dat voelt ik merk er ook niks van. Maar dat is net met mn menstruatie daar merk ik ook niks van. geen pijn in de borsten, geen andere klachten alleen wel dan 6 dagen menstruatie (wel lang) maar goed als ik naar andere meiden kijken die er echt ziek van zijn hoor je mij niet klagen
Daar ben ik weer. Gisteren heel druk gehad, dus kon ik helaas niet posten. Hoe is het met je? Met mij is alles goed. Eigenlijk weinig te melden. Momenteel heel druk op mijn werk. Hoelaat kom je mannetje thuis vandaag? Je laat het mij wel weten hé wat jullie hebben besloten? Ga je nog wat doen van het weekend? Ikke weinig. Morgen klussen bij een kennis. Die heb een huisje gekregen van de week. En morgenavond hebben we een feestje en zondag opruimdag!
Hey meis, Het is deze week niet te geloven met mn mannetje hahaha Gister stond hij ineens weer voor de deur Volgens mij heeft hij t toch wel begrepen Hoelaat hij thuis is weet ik nog niet maar dat hoor ik vanmiddag. We gaan morgen eens alles op een rijtje zeten en kijken wat haalbaar is voor een andere woning. We hebben het er gister al een beetje over gehad, we willen wel alle 2 dolgraag een kleine erbij dus dat komt wel goed. Maar we moeten eerst alles gaan bekijken hoe we alles gaan doen en dan komt het goed Verder moet hij morgen nog even een ritje doen en ik naar de verjaardag van mn neefje... Fijn weekend Knuffie
Oh meid, wat een goed nieuws! Gelukkig wil hij wel een 2e. Was al een beetje bang dat je droom in duigen viel. Maar gleukkig is dat niet. Ga maar lekker samen er overpraten en ik hoor het nog wel wat jullie beslissing is. Fijn weekend! Knuffie Fran
Heyyyyyyyy Meissie, Goed weekend gehad ? Ik wel Heb een goed gesprek gehad met mn mannetje, we willen alle 2 dus zoals ik al zei dolgraag een kleine erbij. We hebben afgesproken om nu zoveel mogelijk te gaan werken en geld bijelkaar te sparen, en dan als ik zwanger ben, dan gaan we eens kijken voor een ander huissie, dan hebben we iig al gespaard. Dus het gaat alsnog helemaal goed komen Knufff
Hi Meid, Wat goed nieuws zeg! Fijn! Gelukkig wil hij wel een 2de erbij en gaan jullie nu verder met knutselen? Of wachten jullie daarmee? Ik zit nu op dag 20 van cyclus. Op hoeveel dagen zat jij bij de eerste keer? Ik wordt steeds nieuwsgieriger wat mijn cyclus wordt. Begint nu wel heel dicht bij te komen. Mijn mannetje en ik hebben afgesproken om in de maand maart het veilig te gaan doen. Wij hebben geen zin in een december kindje. Hebben jullie daar nog over nagedacht? Maar wat doet je vriend? Blijft hij nog op het buitenland rijden? Liefs Fran