Hey meis, Nou ik ben dus niet aan de pil, maar het is net zoals je zegt een december kindje wil ik dus eigenlijk ook niet, dus we gaan er nu nog niet echt voor om op de dagen te klussen van de vruchtbaarheid, maar we zien het wel. Mocht ik toch deze maand(en) zwanger worden dan is het zo, maar vanaf maart als ik dan nog niet zwanger ben willen we er wel helemaal voor gaan. En mijn cyclus, ja mijn eerste cyclus was netjes 28 dagen, dus mijn menstruatie was 14 januari, dus ik dacht wauw netjes meteen 28 dagen, maar ineenswerd ik afgelopen zaterdag ook weer ongie en zat ik pas op de 12 dagen dus het is weer even afwachten denk ik maar maargoed heb er nu nog niet zon problemen mee, als hij vanaf april maar netjes loopt hihi En over zijn werk, ja hij blijft voorlopig op het buitenland zitten omdat dat zo ontzettend goed betaald, maar als ik zwanger ben dan gaan we weer even rond de tafel van hoe nu verder. Maar we gaan nu eerst voorlopig alle 2 lekker werken zodat we toch een beetje gespaard hebben voor een nieuw huisje en de baby spullentjes dus het gaat goed komen
Hey! Ik ben afgelopen maand gestopt. (december 2007) En ik ben er heel blij om Heb eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen. Ben een beetje misselijk, duizelig en wat lichte buikpijn. Heb nu veel minder hoofdpijn en voel me fitter. Dus voor mij geen pil meer. Vind het ook wel spannend wanneer ik nu ongi wordt. Het moet rond de 8ste zijn. Maar ja voor de pil was ik het soms onregelmatig dus..Ik was het er voor ook heel erg..dus dat zal dan wel terug komen helaas We gaan dus sinds deze maand ook voor een kindje. Best spannend hoor..als ik die lichte klachten bedenk...maar ik denk dat het door het stoppen met de pil komt. We zien het wel
He Hallo, Wat leuk De hoeveelste ben je gestopt ? ik 13 december en had meteen een cyclus van 28 dagen en daarna 1 van 12..... Veel suc-6 ook
Ik ben sorry, 5 januari gestopt..en de 8ste gewoon ongi....en toen.. dat is dus afwachten. Vind het allemaal wel spannend hoor...ik ken iemand die was gelijk de eerste maand zwanger En als je dan die "ontwenningsverschijnselen" heb, dat zet je wel aan het denken. Groetjes!
ja ik ken het haha ik heb die ontwennings verschijnselen ook gehad, was er goed ziek van pfff maar nu gaat het goed
Jajajaaa... daar ben ik weer! Pfff.... wat ben ik gemist zeg... Wist niet dat ik zo belangrijk was. Hahahahaha. Druk, druk druk op mijn werk. Hoi Cascade. Welkom op ons kleine 2-mans topic.Ik weet wat je daar maakt. Ik ben 3 janauri gestopt met de pil, dus zou ik ergens medio volgende week ongesteld moeten worden. Ik wacht wel af wat het ons gaat brengen. Ik denk het niet hoor, omdat wij allebei ziek waren rond mijn eisprong. Maar dan moet ik wel een normale cyclus hebben. Ik denk het wel hoor. Volgens mij had ik vorige week dinsdag mijn eisprong. Maar wij gaan gelijk voor het echt. Jullie ook? Ik was de eerste week heel misselijk en daarna niet meer. Wel 2 kilo aangekomen Hé Twigger... Ben je nog ongi? Mmmmm... al op de 12e dag.... vaag hoor... Misschien is het wel een innestellingsbloeding Het zou maar zo zijn zeg..... Ik denk aan je. Ik vind het zo geweldig dat jullie gewoon door gaan met proberen..... Neejoh... een decemberkind lijkt ons ook niks. Een vriendin van ons heeft een zoontje gekregen op 2e kerstdag en de 2e werd geboren op nieuwjaarsdag. Pfff.... lijkt ons helemaal niet leuk. Ik heb vandaaf zo'n raar gevoel in mijn buik. Weet niet wat dat is. Klein steekjes af en toe...... misschien een begin van ongi. Ik ga zo naar huis toe. Mijn werkdag zit erop. Ik beloof plechtig dat ik morgen weer meer ga posten. Dikke kus en een fijne avond!
hahahahah Fran, Ja k mis je als je er niet bent hoor hahahah En nee het is geen innestelingsbloeding die kan je pas op dag 18 tot 20 krijgen na je ovulatie en ik heb nog geen ovulatie gehad. k was net 12 dagen ervoor ook al ongi geweest Ben nu al vanaf zaterdag ongi ben er nu bijna vanaf dus het is een doorbraakbloeding Maar ja nu is mn cyclus wel weer in de war, t zou mn ei weekend zijn en nu was t een bloedingsweekend "
Hoi Fran en Tigger naturlijk, Ja..wij gaan wel voor het eggie. Maar laten de natuur zijn gang gaan..Ga niet temperaturen en verplicht klussen. Het komt wanneer het komt zeg maar..beetje vaag he Maar we zijn er wel veel mee bezig, zelfs mn vriend. Het komt ook omdat vriendinnen van mij zwanger zijn. Dan gaat het toch kriebelen. Ik ben trouwens ook steeds nog misselijk van het stoppen, gelukkig nu veel minder. Maar moet wel snel ongi worden denk.. Hebben jullie het trouwens tegen iemand gezegd, dat je gestopt bent? Ik alleen tegen mn schoonzus en haar man. Die het per ongeluk tegen mn schoonouders zei Dat vonden we niet zo leuk..want hun hoeven dat niet te weten. Maar ja, ze reageerde wel leuk. En mn moeder weet het..die was echt super verbaasd. Maar na even bijkomen kwamen er hele verhalen haha. Nou ga weer ff verder met huishouden haha
hallo cas, Hier weet alleen mijn ouders het, we zeggen mn schoonouders nog niks omdat het hun eerste kleinlind wordt en hun ermee willen verassen. maar mijn ouders weten ook niet precies van hoe of wat, heb mn ma wel verteld dat we voor een 2e kleine gaan maar niet hoe of wat enzo hihi
Hoi allemaal. Valentijnte welkom. Mijn omgeving weet waar wij mee bezig zijn. Wij hebben zoiets van.. met jullie willen wij lief en leed delen en als het lukt zijn ze er voor ons en als het niet lukt dan hebben wij ze hard nodig. Wij temperaturen ook niet, maar als ik weet wanneer mijn eisprong is, dan wil ik wel iets vaker. Maar deze maand was het knudde, omdat we allebei ziek waren rond mijn eisprong. Ik maart doen ze er wat om, omdat wij geen decemberkindje willen. Ik was ook een paar dagen misselijk toen ik stopte 3 weken geleden. Maar ben er nu gelukkig vanaf Twigger: Leuk hoor dat je me niet mist! Grrr..... Wel klote dat je cyclus nu in de war is. Lijkt me geen pretje. Ik ben vandaag van mijn buikkrampjes af. Gisteravond had ik het veel.... ppfffff was niet leuk meer. Joepie, gelukkig wordt nu wat drukker hier. Ik ga boodschappen doen bij de C1000. Spreek jullie in ieder geval morgen weer. Knuf Fran
heey Bij ons weet niemand ervan.. we zijn net getrouwd en iedereen denkt dat we nog wel een paar jaar wachten dus dat gaat een hele leuke verrassing worden als het allemaal wil... mijn mans ouders zouden dan voor het eerst opa en oma worden dus voor hen zal de verrassing extra groot worden.. Ik ben nu 2 weken gestopt en heb eigenlijk nergens last van.. dus ik hoop dat het allemaal zo blijft en dat ik meteen weer regelmatig ben... maar we gaan er in ieder geval meteen voor!
Hey, Daar ben k weer... Hoi Valentine, welkom nog. Spannende dagen he. Nou bij mij zijn vandaag de rode duivels langs gekomen. Mooi want dan werkt alles, na de pil haha. Je leest dat sommige mensen er echt last van hebben, van het stoppen. Helaas heb k wel gelijk last van rugpijn en buikpijn. Maar ja.. Valantine, leuk dat het misschien binnekort een verrassing word. Zie dat jij ook nog jong bent..ik ook..22. Bij ons verwachten ze het daarom ook nog niet. Ze denken dat we eerst gaan trouwen haha. Nou ja..we zien wel! Ligt aan mn vriend
heyyyyyyyyyyyy meiden Hoe is het hier ? Sorry dat ik niet zoveel meer schrijf maar ben sinds vorige week weer druk met mn werk dus weinig tijd... En fran..... Vanaf morgen ben ik weer vruchtbaar maarja mn vent is er weer eens niet he dan vrijdag en zaterdag er maar even flink tegenaan gaan zaterdag is mn eisprong dus klussennnnnnnn hihi Hoe is het verder met jou ? Ben je al Ongi ? En voor de andere meiden jullie natuurlijk ook heel veel sterkte he !
heey, Ik ben inderdaad nog jong, deze maand 20. maar ik heb geen grotere wens dan dit.. altijd al gehad.. Ik hoop dat ik meteen weer helemaal regelmatig ben, na 4 jaar de pil.. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. maar het is egt zo spannend.! En cascade zwanger trouwen kan ook leuk zijn... maar wij wouden wel eerst trouwen.. en dat is gebeurd dus klaar voor de volgende stap
Hoi hoi, Ja zwanger trouwen is ook wel leuk..Net de bruiloft van mn schoonzus achter de rug. Die is nu 32 wk zwanger. Valantine, ik vind het ook allemaal erg spannend. De rode duivels zijn deze week bij mij langs gekomen. Phoe..merk het verschil van met en zonder pil heel duidelijk. Heb de pil ook zo'n 4jr gehad. Heb ook geen andere wens, dan dit wonder. Net als mn vriend. We zijn toe aan de volgende stap zeg maar.. Nou ik ga snel, moet werken vannacht.