heey oeehhh leuk is dat. wel gaaf als je een jurk hebt die je buik mooi laat uitkomen... Ik zie er ook ontzettend tegenop om weer zonder de pil ongesteld te worden. Ik hoop dat het gewoon in een keer raak is maar dat mag dan wel een heel groot wonder heten... succes dan deze week daarmee en hopelijk is het voor ons beide snel raak
Ja idd! Hoop het voor je.. Maar ik voelde allemaal verschijnselen, maar helaas. Ons lichaam houd ons voor de gek hihi. Bij mn schoonzusje, zag je het goed. Op dr buik zaten allemaal dingetjes, waardoor je het goed zag. Heel mooi. Gelukkig zijn de rode duivels bij mij weer minder. Dus het valt wel te doen haha. Heb gelukkig geen rugpijn meer. Nou doei!
oow das gaaf zon jurk! Jah maar we willen het ook zo graag, maar ik moet nog twee weken wachten...spannend... Ik kan het ook niet laten om op internet allemaal sites erover te lezen... en voor jou: nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hey meiden hoe is het hier ? Hier is het behoorlijk kl*te Ben nu weer ongi Heb nu 2x een ongie gehad met een cyclus van 12 dagen. Volgens de verhalen komt het nog door het ontpillen, maar vind er niks meer aan. En Fran, hoe is het met jou ? Waar hang je uit hihihi. We gaan het nu over 14 dagen nog 1x proberen (als het me gegunt wordt) en anders gaan we er pas weer in April voor. Want we willen geen December kindje. Maarja voorlopig ben ik WEER aan de rooie
Hey dames, Twigger: Ontzettend balen voor je Hoop dat het nu ophoud, met dat onregelmatige. Maar blijf moed houden. Snap dat je erg teleurgesteld bent. April klinkt erg ver weg. :S Valentine: Ja haha! Ik bekijk ook steeds die site's. Denk dat ik ze allemaal wel ken
ook ik ben met de pil gestopt en dat was in maart 2007. hierna ben ik gewoon een aantal keer netjes ongi geworden(cyclus 28-30 dagen) op 26 september werd ik ook gewoon ongi, maar toen pas 12 december en nu ben ik alweer flinke tijd overtijd en het valt zo tegen als ik een test doe en hij is negatief. ik wordt gek van de misselijkheid en van de stemmingswisselen. : :
Hey Lindatj, Welkom! Hmm..erg vervelend, dat je cyclus steeds zo lang duurt. Ben je al naar je huisarts geweest?
Hoi Hoi daar ben ik eindelijk weer. Druk druk druk gehad.... PFff niet normaal meer en natuurlijk om niet te vergeten is mijn internet eruit geklapt. Maar ben weer helemaal terug. Twigger: Hoe is het met je? Nog steeds druk met je werk? Wat je doe je precies? Vertel vertel! En hoe is het met de rest? Vertel vertel! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik zit vandaag op dag 34 en nog steeds zijn mijn testen negatief. Als ik het deze week nog niet ben, dan ga ik volgende week maandag bellen naar mijn HA. Vind het wel spannend hoor. En als ik het deze week niet ben, dan gaat er bij ons een condoompje om. Wij willen namelijk ook geen decemberkindje. Oh.... ik moet even verder werken. Spreek jullie gauw weer! Dikke kus Fran
Hey Meissie, Hier is het hopeloos ben weer ongi voor 2 weken gelee ook al En met de relatie is het helemaal hopeloos ik ben weer met de pil gebonnen en denk dat ik maar een einde aan mn relatie moet maken vandaag is mn zoontje jarig en gister vierde we het maar meneer is er gewoon niet ik ben het zooooooooo en zooooooooo zat hij is nu onderhand nog maar 24/7 van huis en zie en spreek m nog maar amper. Ik kan het niet meer ben het echt zat
Hey Twigger, Echt super rot voor je ik denk dat het goed is dat je weer met de pil bent begonnen. Ben je het als het goed is ook weer regelmatig. Misschien was je het zo onregelmatig, door de stress. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Hallo meiden Ik was 1 van de eersten die op de topicstarter reageerde toen deze werd geopend dat ik na het stoppen van de pil in november, direct al in december zwanger teste. Helaas is dit fout gegaan op 11 wk en 2d... Ik ga NIET weer aan de pil maar doe het zeker de eerste maand even veilig om mijn lichaam even de tijd te geven om te kunnen herstellen tot mijn eerste eigen ongi, en dan gaan we er weer voor
hoi, Ik ben in oktober 2007 gestopt met Microgynon 30 en heb (gelukkig) bijna geen ontwenningsverschijnselen gehad. Wel hele zware menstruaties. Nu zit ik in ronde 4! groetjes
Ik heb 7 jaar lang deze pil geslikt, gestopt oktober 2006 en nog niet zwanger Heb ook gehoord dat meiden die deze pil lang hebben geslikt moeilijker zwanger raken
Oke dan Wij ook! Pff....de maand duurt nu zo lang. Konden we de tijd maar voorruit zetten. Vorige maand had ik door het stoppen van de pil, allemaal verschijnselen. Maar nu voel ik niks... We zien wel
ook gestop zit nu op dag 14 en heb nu bloeding moet nog niet ongi worden wie kan me helpen wat dit is?
Hallo Jolanda, Dat kan een tussentijdse bloeding zijn, maar het kan ook je eisprong zijn Ik denk niet dat het iets is waar je je drum om moet maken, is het veel en normaal of een beetje ?