Hallo allemaal, Ik weet niet ofik dit goed plaats, maar anders hoor ik het wel. Ik heb twee prachtige zoontjes, 2 jaar en eentje van 7 mnd. Nu hebben we altijd gezegd dat we twee kinderen wilden. Maar nu er twee zijn, heb ik toch het verlangen naar een derde en laatste kind. Mijn man vind het nu al druk genoeg en is blij met twee zoons. Ik vind het heerlijk die drukte en ben stapeldol op kinderen en zou er nog wel 3 bij willen hebben. Maar dat is niet reeel, maar een derde... Ik heb altijd graag een dochter gewild en misschien dat ik dit derde kind ook wel om toch nog een kans te hebben op een meisje,maar als ik eerlijk ben, wil ik gewoonde zwangerschap, bv, bevalling allemaal nog een x meemaken. Hoe kan ik mijn man overtuigen? En wie heeft er in hetzelfde schuitje gezeten? x
hoe kan je je man overtuigen? niet.... maar door veel praten en tijd gunnen kan je hem misschien inzien dat het voor jou belangrijk is.. geef hem de tijd. jullie zoontje is nu net 7 maanden. laat het even zitten nu en breng het over 6 maanden weer te spraken.
tja moeilijk he? als ik diep in mijn hart kijk wil ik ook nog wel graag een 3e. en om heel eerlijk te zijn ook wel omdat het mij wel super lijkt om ook een zoon te hebben.terwijl ik weet dat het net zo goed weer een meid kan zijn. als ik naar de praktische kant kijk heb ik zoiets van: Nee 2 is genoeg. wat heb ik toch te zeuren? ik heb 2 prachtige gezonde meiden! we gaan nu binnenkort verhuizen maar hebben daar maar 3 slaapkamers. dus met een 3e zou het betekenen weer verhuizen. een grotere auto. opnieuw weer die gebroken nachten. terwijl ze nu nog steeds gebroken zijn. we zien het wel... misschien hebben we straks allebei heel stellig dat 2 genoeg is. of misschien zouden we nog wel voor een 3e willen proberen. ik weet het niet. dingen om mijn vriend te overtuigen om voor een 3e te gaan zou ik niet gebruiken.
hoi meid, er is bij zwanger willen worden ook een topic : graag een derde of toch niet ! daar staan meerdere verhalen op