Na een hoop trammelant met een mirenaspiraal hebben mijn man en ik een behoorlijk anticonceptieprobleem. Wij zijn nogal vruchtbaar en helaas is dat voor ons op het moment eerder een vloek dan een zegen. Onze (al dan niet tijdelijke) oplossing; condooms en gedeeltelijke geheelonthouding (ongeveer vanaf dag 15 tot dag 26 van mijn cyclus, die gemiddeld tussen de 32 en 42 dagen duurt). Omdat dit veel druk legt op ons sexleven, hebben wij buiten die periode eigenlijk ook nog maar amper sex. Maar soms kan het dan toch wel gezellig zijn. Gisteren (dag 14 van de cyclus) was het zo'n dag. Alleen is gisteren dus het condoom afgegleden! En ik zit nu behoorlijk in de stress........... Het zal toch niet he.......... Tot voor kort wilde ik zo graag een vierde! Maar ik besef nu dat ik het idee vreselijk beangstigend vind.. Voor mij is het voorlopig wel even goed zo! En dan dit........ Nee, liever nog een jaartje (of twee) wachten! Als het nu...........dan is het welkom, dan wagen we de gok.. Maar als ik kiezen mag, dan zeg ik echt NU EVEN NIET! Ik moest het gewoon even kwijt, sorry....... Liefs Esther
Dat dat condoom was afgegleden bleek achteraf de "boosdoener" niet, ik was op dat moment al zwanger! We weten het pas sinds afgelopen woensdag.............. En na drie dagen paniek beginnen we het te accepteren, al zien we het nog niet echt helemaal zitten............ Liefs Esther