Jeeeejjjj!! Ik ben al 4 weken gestopt met nagels bijten en heb sinds vandaag weer nagellak op! Ben zo trots! En nu maar hopen dat het zo blijft!
Gefeliciteerd! Wat een overwinning he Ik kan erover meepraten, ik was verschrikkelijk met nagelbijten. En een hoop andere tics...
Nog tips?? Ik probeer het al zo vaak maar onbewust bijt ik toch weer... Mijn record is denk ik 2 weken ofzo. Heb zelfs ooit gelnagels genomen om die reden zodat mijn eigen nagels konden groeien maar ik beet uiteindelijk gewoon zelfs de nepnagels kapot
Weet je wat je kan doen, meteen een laagje acryl er overheen laten zetten. Heb ik ook gedaan nadat ik mijn nagels eindelijk lang had zonder te bijten (twee maanden geleden) Ben er nu elke dag nog zo blij mee! Heb het acryl er nu 4 weken op. Niet goed voor de portemonnee, al die leuke lakjes.. Voor: Bekijk bijlage 338722
Na (deze foto was van gisteren): Bekijk bijlage 338723 (Let niet op de uitgroei, heb volgende week week een afspraak voor opvullen)
Oh Macy mooi!!! Ik ga over 2 weken gellak laten zetten. Wil ze nog net iets langer. Mijn doel is m'n eigen nagels op m'n bruiloft! Tips... Pfff eigenlijk niet.. Gewoon stoppen. Heb wel een glasvijl gekocht en als ik haakjes ed. heb vijl ik het direct weg zodat ik niet in de verleiding kom. Mijn grootste motivatie is dat ik een goed voorbeeld geef aan m'n dochter. Ze ziet me nagelbijten en zit zelf ook veel met d'r vingers in haar mond. Mijn moeder beet ook.. Vind het zo lelijk!
ik heb ongeveer 17 jaar lang nagels gebeten en ben gestopt. Soms had ik een onbewuste terugval - wanneer ik een spannende serie of iets dergelijks aan het kijken was of een moeilijk iets aan het doen was (en soms komt het nog wel eens voor bij 1 nagel) maar zodra ik mij er weer bewust van ben, stopt het direct weer. Binnen een aantal maanden had ik 2x zulke sterke nagels en nu zijn we een jaar of zes/zeven verder en verbaast het mij soms nog steeds hoe sterk ze geworden zijn en niet zomaar omzwikken! Komt allemaal omdat ik niet meer bijt. De beloning is het helemaal waard ! (voor mijn gevoel een positievere beloning dan stoppen met roken)
Ik denk dat je na gel of acryl nooit je eigen nagels meer wilt. Het lakt nu echt superstrak af Vraag trouwens om sjabloon ipv tips, zo veel mooier/natuurlijker. Ik heb ook geen witte "randen", maar naturel een beetje transparant (net als bij echte nagels) Mooi ook zonder nagelak!