Gestopt met nuvaring geen menstruatie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CindyVermeerCin, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyVermeerCin

21 jun 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik ben sinds eind jan gestopt met de nuvaring.
    Ben in januari , februari , maart normaal ongesteld geworden ma in april had ik alle zwangerschapsverschijningen ma werd helaas naar anderhalve week toch ongesteld! Nu heb ik totaal geen zwangerschapsverschijningen ma ben al 3 weken over tijd! Nog geen test gedaan omdat ik weet een echo onder de 6 weken kan het zijn vrucht te klein en zeggen ze vaak een miskraam onderweg! Heb een kleine dit duurde naar het stoppen van de pil een jaar! Maar had heel veel zwangerschapsverschijningen en test positief! Nu heb ik zitten leesen dat het kan dat ik een hormoon schommeling heb omdat vorige keer het er zuiver op leek dat ik zwanger was en niet was en anderhalve week over tijd! Maar lees dat je dan een normale menstruatie krijgt eerste keer naar het stoppen van de nuvaring en dan het kan weg blijven of ver over tijd en veel verschijningen wat op zwangerschap lijkt! En veel vrouwen iets moeten hallen bij huisarts om de menstruatie op te wekken. Zijn er vrouwen die gestopt zijn met nuvaring en dit naar paar maanden kregen gestopt te zijn dat hun menstruatie weg bleef of ver over tijd? Ben dus echt bang dat ik in een hormoonschommeling zit en iets moet hallen bij de dokter om het op te wekken! Ik denk niet dat ik zwanger ben om dat ik geen verschijningen heb alleen soms wat buikpijn!

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    dus: je zwangerschapstest is positief?
    je verhaal is erg warrig namelijk.. snap er niks van..

ik zou gewoon testen. je kan met 3.5 week al positief testen, dus nu met 3 weken overtijd (7-8 wk zwanger) dus helemaal, en zou je zelfs al een mooie echo kunnen krijgen.

3. CindyVermeerCin

21 jun 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen test gedaan ben wel 3 weken over tijd dus als het zou zijn ben ik 5 weken! En wil ik volgende week een test doen omdat dan ook de echo zkr goed moet zijn! Ma ben bang dat ik een hormoonschommeling heb! En and kijken of er meer vrouwen zijn die naar een paar maanden gestopt te zijn met de nuvaring eerst normaal ongesteld worden en in eens anderhalve week over tijd en dan ver over tijd of juist niet meer ongesteld werden !Is het toch een hormoonschommeling heb geen verschijningen voel mu niet zwanger soms wat buikpijn! Als mijn test negatief is ga ik maar eens aan teunisbloemolie beginnen en tarwekiemolie een 14 dagen om een regelmatige menstruatie te krijgen andere 14 dagen om sneller gemakkelijker een innesteling te krijgen!

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    nah, je bent eventueel dus al 7 weken omdat je de eerste 2 weken van je cyclus er ook gewoon bij moet tellen.

ik heb bij 4.5 weken een echo gehad, was duidelijk een zwangerschap op te zien, en bij deze zwangerschap een echo op 6.6, en daar was een vruchtje met hartje te zien.

je test is met 7 weken overgens niet helemaal betrouwbaar, aangezien je een vage lijn kan krijgen door een super hoog HCG.

ik zou gewoon nu testen, een week wachten haalt echt niets uit, leverd bij een positief resultaat zelfs meer vraagtekens op als wanneer je weet wanneer je nod was :)

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb me bij mn dochter trouwens nooit zwanger gevoeld, terwijl ik nu echt super veel kwaaltjes heb!

6. CindyVermeerCin

21 jun 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bij mijn eerste was echt niet leuk echo niet goed zichtbaar en zijden ze te snel miskraam onderweg krijg je het deze niet of toch zwanger vrucht te klein anders moeten we het weg hallen! En week later was het goed huilen natuurlijk van blijdschap! Dus heb altijd gezegd blijft de tweede keer weg 2 weken er af zou je 6weken zijn moet een echo goed zijn! En klopt ja met test te vroeg dit had ik dus ook negatief week later positief! Ja wacht toch liever een week even af! Ma zie aan je reactie kan dus mooi wel geen verschijningen verbaast ben ik!

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Misschien moet je even nalezen wat je typt :eek: ik snap er niks van ;)

8. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Sorry maar dat heb ik in her andere bericht ook al gezegd, ik vind je berichten maar raar en niet echt te begrijpen.

Deel Deze Pagina