Bij mijn dochter was ik ronde 1 zwanger. En nu heb ik er 5 maanden over gedaan. Een heel verschil. Elke maand heb ik wel gedacht "zal het dan nu?" Maar ondertussen toch het idee van 'nee t is niet raak'. En de laatste keer hsd ik iets meer t idee dat t raak was.. ik heb die maand ovulatietesten gebruikt en heeft gelijk geholpen.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! In de volgende cyclus ga ik ook maar eens gebruik maken van ovulatietesten
Voor mijn 1e zwangerschap ben ik toen in oktober gestopt met de pil en in december bleek ik zwanger te zijn. Hebben toen 1 cyclus afgewacht en de periode erna er voor gegaan, meteen zwanger. Nu in juni gestopt met de pil, 1 cyclus afgewacht en toen voor gegaan, 1e keer niet raak, zitten nu in 2e ronde.
Hey Marielle1993, leuk om je verhaaltje te lezen. We zitten een beetje in hetzelfde verhaal, maar ik één maandje later! Ik heb afgelopen maandag mijn laatste pil genomen, dat was de elfde pil van de strip. Gisteren is mijn onttrekkingsbloeding begonnen, maar ook ik ervaar dat deze een heel stuk heviger is. Zal dus te maken hebben met dat middenin de strip stoppen. Spannend allemaal he? Ben erg benieuwd naar alles dat komen gaat. Heb er zin in!
hoi marielle, ook hier geen ontpillen meegemaakt..ben 6 juni met de pil gestopt en 4 juli positieve test in handen... het is wel mogelijk dat je zwanger bent in theorie dus...
Owh wat leuk zeg! Dan kunnen we elkaar goed volgen; ) Mijn menstruatie van vandaag is weer gestopt. . Tot nu toe alleen maar wat bruin tegen rood aan achtig met slijm.. blijft nog even spannend dus! Apart dat de menstruatie toch heviger is geweest he na het stoppen in het midden van de strip
Zal het dan toch??! Gisterenochtend had ik rond 10.00 een beetje bruinverlies. Daarna heb ik t/m 14.00 wat rood slijmerig bloedverlies gehad en vervolgens alleen maar doorzichtig slijm. ( sorry voor de details ). In principe heb ik van 10.00 tot 14.00 bloedverlies gehad en daarna niet meer t/m nu. Kan dit een innesteling geweest zijn.. Heb wel met vlagen een beetje last van m'n buik, ik twijfel of dit menstruatiepijn is ja of nee,het zit er net tegen aan. Afwachten maar weer
Hey Marielle, wat spannend! Laten we elkaar inderdaad volgen. Wel heel frappant dat je zo'n korte 'menstruatie' had. Houd je ons op de hoogte?
Hoi Marielle, Ook ik ben gestopt met de pil in juni en aan het ontpillen. Tijdens pilgebruik eigenlijk nooit menstruatieklachten gehad. Merk er nu wel wat van. Voornamelijk buikpijn. We zijn inmiddels in ronde 2 en we wachten het af.... Ik ben benieuwd of het idd een innesteling is geweestbij je.. spannend he?
Hoi, wat spannend zeg! Jij ook succes met het afwachten. Is idd spannend. Tot nu toe nog steeds geen bloedverlies maar krijg nu wel pijn in m'n stuit en bekken ( dit krijg ik altijd voor mijn menstruatie ) slecht teken dus. Daarbij zakt mijn temperatuur steeds verder omlaag ( nu 36.3 ). Ik reken er dus maar niet meer op
Hoi Marielle, Ik ben in mei 2016 gestopt met de pil. De eerste ronde behoorlijk wat (voor mij) rare symptomen gehad: gevoelige borsten, misselijkheid, gevoeligheid voor geuren. De tweede en derde ronde waren die symptomen wat minder. Ik merk wel dat ik nu bij elk symptoom / gevoel denk dat ik misschien wel zwanger ben, terwijl het natuurlijk ook gevolgen van het 'ontpillen' kunnen zijn. Spannende tijden... Goed om te lezen hoe iedereen hier mee om gaat!
Hoi, Ontpillingsverschijnselen kunnen wel degelijk op zwangerschapsverschijnselen lijken denk ik idd. Jij ook succes met afwachten