evne wat meningen en ervaringen bij een onbekende cylcus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corry, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Hallo,
    Mijn vriend en ik zijn bezig met zwanger worden!!! Maar zoals mijn onderschrift al zegt, was miijn eerste "cyclus"na het ontpillen 42 dagen. Nu zit ik op dag 21. En sjonge jonge, ze zeggen wel je moet er niet mee bezig zijn....... haha ik denk dat iedereen dat wel heeft hier.
    Wat zijn de ervaringen bij andere vrouwen met een iets langere cyclus na de pilstop net als bij mij? Wordt de cyclus snel korten? Hieruit kun je dus opmaken dat mijn vraag meer is,, wanneer kan ik testen??? En ik denk zelf dat het antwoord is op zijn vroegst op dag 42 van de cylcus. Maar sjonge dan moet ik lang wachten.. Wat is het toch ook spannend allemaal!

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Poe, jij wilt graag;) Ik herken het helemaal hoor!! Ik had de mazzel dat mijn cyclus meteen netjes 28/29 dagen was na 14 jaar pil, maar het is echt zo vreselijk verschillend per vrouw! Ik denk dat je nu nog echt niets kunt zeggen. Bij sommige vrouwen duurt het tot een jaar voordat er regelmaat is en bij sommige komt die nooit. Belangrijkste is dat je je cyclus goed bijhoudt. En tja, geduld hebben dus..

Moeilijk moeilijk!! Maar succes!!

groetjes Patricia

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Tja langste cyclus aanhouden zeggen ze, maar weet hoe lastig het is.. Gelukkig heb ik er niet over na kunnen denken aangezien mijn tweede cyclus aanzienlijk korter was ;) hoop boor je dat je cyclussen snel korter worden, hoef je niet al te ongeduldig te zijn ;)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mijn eerste cyclus was 41 dagen, daarna 54 dagen :$ Dus het kan echt alle kanten op gaan...

Maar moet zeggen dat er pas schildklierproblemen bij mij zijn ontdekt en daar waarschijnlijk m'n onregelmatige cyclus vandaan komt.

Deel Deze Pagina