das nog iets te vroeg idd. Je kan eventueel kv testjes kopen, die schijnen iets gevoeliger te zijn. Ikzelf heb de testen van sensitest... dan kun je eventueel een paar dagen voor je NOD testen
Hoi Vlootje, Ik hou er ook rekening mee dat de rest van mijn symptomen van het ontpillen zijn. Alleen had ik al gegoogled en daar staat dus dat aders op borsten zichtbaar geen ontpil verschijnsel zijn. Vandaar dus mijn verwarring. Hebben jullie dat dan wel gehad? Groetjes, Chila
Haha, kv is kruidvat, die hebben 2 voor 5 euro en schijnen goed te zijn! En aders had ik niet volgens mij.... daar kan ik je niet bij helpen
@daphne: ik ben 22 sept. gestopt met de pil, daarna uiteraard ongi geworden en nu gestart voor een ukkie. ik heb 14 jaar aan de pil gezeten en weet ook niet meer hoe mijn cyclus daarvoor was. Gewoon afwachten dus. Helaas heb ik ook allerlei symptomen sinds een week: - al een week lang pijn in m'n rug (nog nooit van m'n leven gehad) - onwijs moe! - pijn in m'n onderbuik, net of er een grote blauwe plek zit. als ik spring doet het ook zeer. - afscheiding volgens mij redelijk normaal, geen gekke dingen in ieder geval. Ovutestjes doe ik nu om de 3 dagen, maar nog allemaal omo-wit
Spannend hoor dames! Als jullie vragen hebben hoor ik t graag....zal mijn best doen ze te beantwoorden
Ik wel! Of het valt me nu pas op, maar dat lijkt me sterk. Twee dikke blauwe aders (links/rechts). Overige klachten ook allemaal gehad na het stoppen met de pil. Wist bijna zeker dat ik zwanger was...niet dus! Wacht nu nog steeds op mijn eerste menstruatie. Vandaag dag 86.
@ gizzie; jeetje! Dat is al lang wachten op je menstruatie! Ik hoop dat je menstruatie gauw komt zodat je verder kan! Dat wachten is en blijft gewoon k*t!!!