Dag dames, Pas heb ik een topic geopend, genaamd: Ovulatietest. Ik vroeg daar of het mogelijk was een eisprong te hebben, nadat ik 6 pillen had geslikt en daarna gestopt ben met de pil. Ik heb toen ovulatietestjes gedaan, (waarvan geen positief) maar wel streepjes, die elke dag lichter worden. ** Hoopt dat mijn warrige verhaal duidelijk is hihi ** Nu heb ik dus vandaag een zwangerschapstestje gedaan van de Kruidvat. Natuurlijk veel te vroeg, maar ik voel me zo vreemd en dacht, waarom niet? Hier komt dus een licht streepje te staan! Heb geen duidelijke foto, dus zal vd week een testje doen met hopelijk een beter resultaat. Heeft één van jullie hier ervaring mee? Hieronder mijn situatie: 11 augustus : begin pilstrip 16 augustus : laatste pil Daarna wat bruin/roze bloedverlies gehad en gisteren weer wat.. Ben benieuwd! Liefs, MamavanK
Ja ik denk dat het wel kan, het kan tenslotte ook als je al 1 pil vergeet, dus als je een strip niet afmaakt zou het ook kunnen denk ik... ik hoop voor je dat het meteen raak is, zou wel super zijn zo snel natuurlijk! ben benieuwd naar je nieuwe testje!
Hihi; ik heb altijd gelezen dat het op een zwangerschapstest niet uitmaakt wat voor streepje er verschijnt: een streepje = een streepje........... Ik heb ook 2 of 3x erg vroeg getest omdat ik niet kon wachten en ergens een voorgevoel had; bijvoorbeeld omdat ik al 2 dagen heel vroeg wakker was en normaal nooit. Alle keren kreeg ik een vaag streepje. Tja, daar zit je dan met je vage streepje. Ik dus op google zoeken en 'streepje = streepje' las ik overal. Zou het echt zijn????? Na anderhalve dag weer test; ja weer licht/ vaag streepje. En dan wanneer je eigenlijk zou kunnen testen volgens de bijsluiter (2 weken na eisprong ofzo).... ja een duidelijke + op de clearblue (daarvoor gebruikte ik gewoon de goedkoopste 2-pack van kruitvat). Dus ja........ ik denk dat je zwanger bent. Maar wil je niet mega hoop geven natuurlijk. Ben benieuwd!
Het kan zeker als je de pil 1x vergeet, maar ik ben inmiddels klaar met die KV testen, zeker na het lezen van dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/228858-streepjes-mysterie.html Dus zou zeggen: Probeer eens een andere test (en vooral geen predictor).
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Kruidvat. Was ik niet zwanger, dan echt een super negatieve test. Was ik wel zwanger, dan een vaag testje (ruim voor NOD) of een duidelijke op/na NOD. Maar twijfel nog steeds....