Hallo, Ik ben gestopt met de pil op 2 nov. Het was mijn laatste pil dag en ben daarna gelijk normaal ´ongesteld´ geworden. Het was een hele heftige onttrekkingsbloeding die ongeveer 4 dagen heeft geduurd. Nu zijn we op de 12 nov, en ik heb al sinds een dag lichte ongi pijn. Ik dacht het zal wel de ontpillings pijn zijn en negeerde het. Maar vanochtend was er toch heel licht bloed te zien. Een heel klein beetje maar en ook heel helder met helder slijm. Vaag, ik kan toch niet nú al ongesteld zijn na 1,5 na ontrekking? Máár ik weet wel dat ik altijd heel regelmatig ontpil. Ik ben nog vrij jong en ben in het verleden wel eens ´zomaar´ met de pil gestopt omdat ik het niet nodig vond (bijv. vriend heel lang weg 3 maanden) en toen wist ik nog helemaal niet dat het vaak lang duurt voor je weer echt ongesteld werd. Ik werd gewoon regelmatig ongesteld, ontrekkings na stoppen en dan 4 weken later ongi, en dan regelmatig. Nu denk ik dus, omdat de tijd de tussen deze ontrekkingsbl. en dit ´nieuwe´ bloed ligt, echt veel te kort is. ook is het geen oud bloed.. innesteling???