dat is dus wel een goede combinatie......ha ha! Wij wisselen elkaar af! Als ik me ergens druk om maak is hij rustig en als hij zich ergens druk om maakt ben ik rustig! Dat komt dus ook wel goed. Nu zijn we allebei nog niet zo onder de indruk van het zwanger worden, ha ha! Ik maak me alleen erg druk over de eventuele bevalling! Maar dat duurt nog wel even. Ik denk dat we ons nu nog niet zo een zorgen maken omdat we pas in de tweede ronde zitten. Ik wil het wel heel graag hoor en mijn man ook maar wachten het gewoon rustig af. Ben er wel elke dag mee bezig. Had alleen even een moeilijk moment toen een vriendin op oudjaarsavond aangaf zwanger te zijn. toen moest ik wel even slikken. een huis kopen is ook niet niks, ha ha! wanneer hebben jullie een huis gekocht?? Wij alweer 2,5 jaar geleden!! Ben er nog steeds zo blij mee !! groetjes
goedenavond meiden! jullie zijn lekker aan de babbel vandaag mijn man (nouja, nóg niet, maar vanavond wel een trouwlocatie bekeken, dus het gaat al ergens op lijken) is ook erg relaxed en nuchter. zijn drang is ook wel wat minder dan de mijne, maar dat is niet zo heel moelijk om voor elkaar te krijgen bij ons geldt wel hetzelfde als bij joan: ben ik gestresst is hij rustig, en andersom ook wel. oooo waah (even schreeuwen hor) ik hoop echt dat we snel zwanger mogen raken allemaal! het lijkt me zoooo fantastisch, ook al denk je er misschien heel anders over als het eenmaal zo ver is en ben je misselijk, voel je je dik, spatten je aderen, enz enz. het lijkt me fantastisch! afgelopen weekend zat ik ook op een feestje met 3 zwangeren tegenover me, oei, confronterend! maar goed, het viel me nog mee hoe goed ik tegen de verhalen kon. en jullie weten de jongensnaam al!! ooee wat is het?? lucas? haha leuk om te raden en dat is weer fijn aan forumfriends: daar kan je al je geheimen mee delen weltrusten, hopelijk met goed zaad bij je ei!
hi hi. ja als we eenmaal zwanger zijn is het ook veilig te klagen over de wat minder leuke kanten. Helemaal in de laatste weken. dan kan je geloof ik helemaal niks meer. hi! Hoop ook echt dat we allemaal heel snel zwanger zijn. Liefst deze maand nog!!!! Wat leuk dat jullie een trouwlocatie bekeken hebben. Was het wat jullie ervan verwacht hadden?? wordt dit hem of gaan jullie nog meer zalen bekijken?? Hebben jullie ook al een locatie voor het feest of doen jullie geen feest?? Kan me herinneren dat jullie het niet heel groots willen, hi! jeetje, drie zwangeren?? Waren er ook nog mensen niet zwanger waar jij dan gezellig mee kon kletsen?? Maakt het wel lastig he!! bah...... wij vinden als jongensnaam Sem erg leuk. Tot nu toe gaat dat hem worden, hi! inderdaad leuk dat ik dat hier gewoon kan vertellen. ha ha! Kan ik gelijk weten wat jullie ervan vinden. als meisjesnaam vind ik Linde erg leuk. maar mijn man is daar niet zo kapot van. Die vind Fleur leuk, vin dik op zich ook wel maar vind hem wat truttig. Vind ik Floor leuker maar dat vind hij weer niks. Ha ha! Zal morgen even alle namen noteren die de revu hebben gepasseerd. Maar ga nu lekker mijn bedje in. Nog even klussen en dan slapen ! Liefs
hieronder nog de andere namen die ik genoteerd heb. Had maar van alles wat opgeschreven om me een beetje een beeld te vormen welke namen mijn man leuk vind. Dus ik vind ze niet allemaal even leuk. Meisjesnamen; Jill, Elize, Sem (vond ik ook leuk voor een meisje), Bobbie, Ella, Jaimie, Dewi, Leah, Lynn, Linde, Zoë, Fleur, DAni, Lara, Lize, Saar, Floor, Rosa, Stef, ELana, Romie, Isa, Elin, Britt, Nora, Nina. Jongensnamen; Sem, Luca, Jay, Bram, Nils, Jesse, Tijn, Bent, Jelt, Mats, Seph, Tobi, Kyan, Jesse, Sepp, Mart, Quint, Jurre en Jaim (djeim).
leuke namen wel! zeker Sem, erg leuk. Het is wel een naam die echt bij een baby moet passen, beetje stoere baby (zijn jullie stoer? )? Het wordt wel inene veel echter met die namen op een rij.. terwijl we nog niet eens zwanger zijn, ha! (breka, babette, niet schrikken, het zal écht wel raak zijn een dezer maanden!!) het trouwen zelf gaan we heel simpel houden, maar het feest mag wel groots worden! niet met teveel traditionele trouwpoespas, maar meer gewoon een keer een feest met alle mensen die we kennen. de locatie was op zich ok, maar best verspreide ruimtes waardoor we echt onwijs veel mensen moeten gaan uitnodigen om het 'vol' te krijgen, maar hoe meer mensen hoe meer centjes.. nou is de baan binnen dus komt er ook geld binnen, maar ik geloof dat we bij de IB-groep nog lichtelijk in de min staan (of eigenlijk ) volgende week gaan we nog twee andere locaties bekijken, dus dan de knoop doorhakken. ik ga NU iig even de gemeente bellen wanneer we eventueel terecht kunnen. ik ben nu al bezig: zou ik zwanger zijn als ik ga trouwen? dan kan ik het dan meteen tegen iedereen vertellen.. zucht: GEDACHTES --> POTJE --> DEKSEL EROP --> MORGEN PAS WEER OPEN MAKEN goede dag vandaag!!
ha ha, is inderdaad wel ene stoere naam he! Weet niet of we stoer zijn, denk gewoon 'gemiddeld' . Maar ik vind vooral korte namen wel leuk en mijn man vind vooral beetje Nederlandse namen leuk! Dus.....word dan al snel wat stoer! En anders trek ik heb gewoon een shirt met daarop stoer aan! Hi hi. Maakt het inderdaad wel echt he met die namen zo. Maar ik vind het vooral leuk om daar al aan te denken. Houd me van de straat, hi! mijn man zei gisteren wil de goden niet verzoeken. Zelf geloof ik daar niet zo in..... het komt als het komt! Daar maakt het praten over baby's of babynamen geen verschil in hoor! Hij ging gisteren ook op internet zoeken naar leuke namen maar viel hem geloof ik vies tegen ! Hij wordt steeds enthousiaster over Linde. Ben benieuwd!!Krijgt toch pas echt vorm als je inderdaad zwanger bent, dan wordt het echter. Maar kan geen kwaad het er al over te hebben en erover na te denken. Spannend hoor het trouwen! Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor gaan! Hoeveel mensen willen jullie uitnodigen? Denken jullie dat jullie daar de zalen mee kunnen vullen?? En kan dan overal de muziek gehoord worden?, of moeten jullie dat per zaal gaan regelen?? Kan me voorstellen dat je daarover nadenkt hoor of je zwanger zal zijn op je trouwdag!! Zou wel heel bijzonder zijn denk ik!! Wat zei de gemeente?? Wanneer is de datum en hoe laat?? Ik ben net op kraamvisite geweest bij mijn collega's hebben even een rondje gedaan (twee die ouders zijn geworden). Bij de eerste collega (vriendin) heb ik het kindje ook heerlijk vast gehouden. Echt heel schattig. Hoor je mijn collega's....staat je goed! Uhm..... Ze vroegen ook nog of ik me alweer beter voel. Gezegd dat ik er nog steeds mee loop. Geven ze aan dat dit ook een symptoom kan zijn van een zwangerschap. Maar gereageerd dat ik daarvoor pas als ik dat 9 maanden moet hebben. Denk doe het af met een grapje.... gaan ze erover door!! Argg....kan niet liegen!! Ga het niet heel erg ontkennen, denken ze straks nog dat het een ongelukje is. Toen maar gezegd dat ik van niks weet. Gaven ze aan dat je die klachten al heel vroeg kan hebben en of de huisarts ook op zwangerschap heeft gecontroleerd. Zat daar toch een partij benauwd te zijn op mijn stoel!!!!! Weet nu niet zo goed of ze een vermoeden hebben na deze ochtend...... Bah! liefs
Hallo dames!!!! Leuke namen hoor, zo'n lange lijst heb ik nog niet hoor hahah! Ik vind meisjesnamen makkelijker als jongensnamen! meisjesnamen; chayenna, cheyenne, cheyenna (KAN ECHT NIET kiezen tussen die drie wat het mooiste is), b.lana, sterre en pff geen idee hoor kan zo veranderen met zo iemand als ik haha ik heb maar 1,5 naam voor een jongen maar zelfs daar ben ik niet over uit...dus zal wel niks worden hahah; dylano/ylano maaaar ga niet te ver voorruit denken! Dus mocht het echt zijn ga ik daar goed naar kijken en wat leuks uitzoeken... oooh leuk kara, heb je al een jurk??? mogen wij hem keuren??? Vind dat erg mooi, vooral als het een prinsessenjurk is waar ik gek op ben.... ennnn heel veeeeeel glitter en glamour hahah Wij hebben ook 2,5 jaar geleden een huis gekocht, Zo druk als ik me maakte pff nergens voor nodig...als ik zie wat we per maand sparen. Verder nog nieuws hier????
Hoi Rica, ik vind Sterre wel leuk! En wat dacht je van chayenne?? Vind ik zelf het mooist, ha ha! Maak het nog even lastiger voor je! Hoe spreek je b.lana uit?? gewoon beelana? of belana? Ik ben bij de huisarts geweest. Heb een inwendig onderzoek gehad. Echt niet prettig met zo een stalen eendenbek ding!! Had ik nog nooit gehad maar gelukkig wel al op internet gelezen dus was wel voorbereid! Uitslag is dat ik een schimmelinfectie heb en een blaasontsteking (dat kwam uit het potje wat ik de dag ervoor had gebracht). Dubbelop feest dus!! Maar kan nu gelukkig gaan kuren. En in de bijsluiter staat dat deze antibiotica niet schadelijk is tijdens een zwangerschap, wordt alleen geadviseerd deze niet in de laatste maand van de zwangerschap te doen of tijdens de bevallig. Daar ben ik wel erg blij mee. hoop dat de pijn nu snel weg zal zijn. Ik ben zo benieuwd hoe het met Babette en Breka gaat! Hoop dat ze positief nieuws hebben!!!! Liefs
Ha meiden! Jaa ik ben ook zo benieuwd naar onze andere clubgenootjes.. ik hoop natuurlijk zo voor ze dat het raak is, maar misschien nog meer dat het wel goed gaat met ze! maar we komen er vanzelf wel achter.. Dan de namen: ik ben het wel met joan eens dat Chayenne erg leuk is nog ingewikkelder allemaal. Ben zelf nog niet zo met namen bezig eigenlijk (gek genoeg). Wel eens nagedacht maar dan komt er niet zo 123 iets, dus maar wachten tot ik een connectie voel met iets in mijn buik! volgende week klusweek! en joan! pff wat vervelend, dubbel pret :S maar niets wat een antibiotica niet op kan lossen. en super dat het niet in de weg staat van een mogelijke beeb! is zo'n onderzoek niet mogelijk funest voor een vers ingenesteld eitje? en leuk dat jullie zo enthousiast met me mee leven naar de trouwerij ben jij ook getrouwd Rica? ik heb geen idee wat ik aan ga doen, ben er ook totaal niet mee bezig eigenlijk (mijn vriend vraagt zich wel eens af of ik wel een vrouw ben ).. we willen gewoon graag een groot feest geven met alle mensen die ons lief zijn, en daar is een trouwerij uitermate geschikt voor gemeente had geen plek wanneer wij wilden, dus eerst nog wat locaties bekijken volgende week en dan datum prikken!! joan, je collega's zijn lekker aan het doorvragen hmm, net getrouwd.. misschien niet zo gek dat ze vissen.. als zo'n idee eenmaal in hun hoofd geplant is, blijven ze net zo lang vissen tot je het echt kan ontkrachten, maar dat is lastig als je niet goed kan liegen! fijne avond dames, ik heb sinds vorige week woensdag eindelijk weer eens een avondje bankhangen op het program staan.. he lekker, maar eerst de afwas (die staat ook al een tijdje )
nee wel gptjes...geregisteerd bijna hetzelfde!! Joan lekker hoor..schimmelonsteking Hoop dat je er snel van opknapt...!! blaasonsteking kan vaker/sneller voorkomen alsje het 1 keer hebt gehad toch??? Ik heb vandaag weer een ei..net als de 3 dagen hiervoor...snap er niks van...ging zo goed deze maanden! Nouja we zient wel...lust graag eieren dus ach kom maar op!
@Kara, zo een onderzoek kan geen kwaad hoor!! Heb het even nagevraagd bij een vriendin van mij die zuster is. Begon me een beetje zorgen te maken dat ik je berichtje las, ha ha! Wat spannend, volgende week, klus week. Gebruik je ovulatie testen?? Of reken je het gewoon via de calculator hierboven uit?? Ik hoop zo dat het raak is voor jou!!!! Welke datum willen jullie trouwen? Balen dat ze geen plaats hadden. Gaan jullie dan al snel trouwen? Je moet lekker doen wat jij wil. Het is jouw dag dus al wil je naakt dan nog mag dat ! @Rica, wat raar dat je weer een ei hebt. Kan wel he. Krijg je er gelijk twee, hi! Maar hoe weet je dat je weer een ei hebt?? Gebruik je testen?? Ik denk dat je dan inderdaad wel gevoeliger bent voor blaasontsteking wanneer je dat eenmaal hebt gehad. Maar hoop het niet......... Heb het al een hele tijd (4,5 jaar) niet gehad! Baal ervan! Maar gaat wel weer over. Ik heb trouwens heel erg lage rugpijn vandaag. Is echt niet prettig, kon bijna niet lopen. Begon rechts in mijn zij. Heb het vandaag aan nog een vriendin verteld. Die vroeg het me direct en kan al helemaal niet liegen tegen mensen die dicht bij me staan. En met hun hebben we het al vaker gehad over onze baby wens. Zij staan er een beetje hetzelfde in als ons. Willen ook binnenkort gaan beginnen maar eerst nog 5 maanden op reis. Ben hierna wel gaan nadenken over een zin die ik voortaan kan zeggen als iemand het me zo direct vraagt. Heb besloten om te zeggen dat ik ze als eerste bel als ik erachter kom dat ik zwanger ben! Hoop dat ze dan wel afdruipen. Fijne avond allemaal!
ja ovutesten gebruik ik, maar die is aan 1 reeks door posi manlief weet niet wat hem overkomt hahah nee grapje maar mag nu wel ff weer nega worden.... trouwen....lijkt me opzich wel mooi maar dan klein...mooie grote prinsessenjurk en veeeel eten! Alleen tjah wie nodig je wel uit en wie niet...pffffff nou ik vind het goed zo! hoeveel man denk je dat er komt bij jou
@joan: het was natuurlijk niet de bedoeling om je zorgen te laten maken voor gevolgen van het onderzoek, maar blij dat je het kon navragen! en fijn dat je het met een vriendin hebt kunnen delen, zeker als je allebei met hetzelfde bezig bent. en goed bedacht om zo te reageren als iemand ernaar vraagt @rica: continue posi ovu testen, klussen klussen klussen.. maar wat blijft die test lang positief! dacht dat het alleen positief zou zijn vlak voor de sprong (in het diepe ? ) ik gebruik nog geen ovu testen, omdat ik vorig jaar veel heb getemperatuurd en zo erachter kwam dat ik hele gevoelige tepels krijg als mijn eisprong er aan komt. handige indicator dus! alleen heb ik afgelopen keer juist helemaal niets gevoeld.. dus nu maar weer de temperatuur aan het meten en gewoon om de dag gaan klussen vanaf volgende week (in de hoop dat ik niet een cyclus oversla, anders zijn we lang bezig ) fijne dag ik ga klussen! (in iemands nieuwe huis )
dat snap ik hoor kara. Maar ging er wel even over nadenken. en aan de ene kant dacht ik, kan geen kwaad want er wordt wel vaker wat ingestopt ! Aan de andere kant dacht ik zal het toch even na vragen! Weet ik het zeker. Ik vind echt dat je een leuke banner hebt!! maar die komt niet van zp?? Jij bent dus wel handig met computers, hi!! Op de dag klussen is een goed idee. Hebben wij ook gedaan tot de dag voor mijn eisprong! Ben benieuwd of er resultaat mag zijn! Heb er zoveel zin in!! Hoop dat je een eitje hebt deze maand!! en dat hij bevrucht gaat worden natuurlijk! Vreemd Rica dat die test zolang positief blijft! Straks ben je zwanger! Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Ik voel me eindelijk weer ene stuk beter. mijn rugpijn is gelukkig ook helemaal weg! Wel nog pijnlijke borsten! Maar dat kan ik handelen ! liefs
Hoi meiden!!!! Ik heb FANTASTISCH nieuws! Gisteren was ik de ganse dag zo misselijk en ik had geen enkele ongi kramp meer. Ik heb me 's avonds na het werk aan een testje gewaagd en jawel hoor: ik ben zwanger!!! Clear blue gaf nu 4 à 5 weken aan.... Mijn man was ook door het dolle heen! Onbeschrijflijk hoe goed dit voelt! Ik heb deze nacht dan ook niet veel geslapen, ik ben zooo enthousiast!
Oo wat een geweldig nieuws Breka, gefeliciteerd! Ik heb ook nieuws: vandaag 2 dagen over tijd en een CB test gedaan: zwanger! Ik kan het nog amper geloven, en moet telkens weer naar de test kijken. Ik heb ook nergens last van dus daarom zo onwerkelijk denk ik! Mn vriend is ook helemaal beduusd. Wie had dat gedacht.. Ik lees dat jullie goed aan de klus zijn (geweest); ik hoop echt op zwangerschappen voor ons allemaal! Voor juni toch; moet lukken zeg ik! Liefs
Gefeliciteerd meiden!!! Wat een ontzettend goed nieuws. Ben blij voor jullie! Hadden jullie helemaal geen zwangerschapsklachten?? Blijven jullie bij dit groepje mee kletsen of gaan jullie nu in het zwanger zijn deel praten?? Geniet ervan! liefs
Ik heb als enige klacht de misselijkheid! De hele dag door... Ik blijf hier hoor. Ik heb niet echt nood om met andere zwangeren te praten. Ik had meer nood aan mensen die ook bezig waren met het proberen, en ik zou jullie nu heel graag blijven volgen als dat mag?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GEFELICITEERD en ook allebei!! als ik het nog niet gezegd had: WAAAAAAAAAAAAh Wat ontzettend leuk voor jullie, en wat spannend ook! De forumstilte was dus een goed teken. Heel erg leuk als jullie hier blijven mee kletsen natuurlijk! Succes met wennen aan het idee.. Hadden jullie allebei geen idee? of stiekem een voorgevoel...? Kreeg het idee dat jullie allebei juist een slecht voorgevoel hadden. enjoy! en is het al te vroeg om te zeggen: wat een zorgen voor niets? het is nog laaaaang geen juni liefs
(@joan: fijn dat je geen pijn meer hebt, op de pijnlijke borsten na dan (teken van...??)! en die banner heb ik idd elders gevonden.. lukte ook niet in een keer hor, dus het valt mee met die computerskills . heb je een goed gevoel bij deze ronde (na alle ellende die erbij kwam kijken?))