gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    he meiden,

Wat ik zat te denken: hebben jullie een foto van jullie positieve test!! Zou ik wel leuk vinden om te zien. En foto's van jullie buiken, hoe ze groeien!! Is ook erg leuk.

Ik vind het heel gezellig als jullie hier blijven! En als we dan allemaal zwanger zijn laten we hem omzetten naar het zwanger zijn topic!!

Ik heb geen goed gevoel over deze ronde. Hebben wel geklust maar niet wat ik anders graag had gedaan. Had echt te veel pijn dus weet niet of het voldoende is geweest! Als mijn ei later was dan is het niet gelukt. als ie op tijd was zou het kunnen, maar.........

Daarnaast denk ik ook dat mijn lichaam zich nu misschien meer concentreert op het beter worden dan op een zwangerschap. Kan me voorstellen dat het zelfs wordt afgestoten omdat ik toch aan de medicijnen zit ed. Weet wel dat het in principe geen kwaad kan maar denk dat de natuur daar toch een soort schifting in heeft. En het gebeurd allemaal precies in mijn vruchtbare periode!

Wel heel jammer want had het gevoel dat we goed bezig waren!

Liefs

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goed idee van joan! foto's foto's foto's :)

het is ook best confronterend zo ineens twee zwangeren hier erbij! begrijp me niet verkeerd, ben echt heeeeel erg blij voor jullie en blijf vooral ALLES zeggen wat je meemaakt.. bereid ons goed voor :D
    maar ik merk wel dat ik nu nóg liever wil ineens haha zo werkt het nou eenmaal he... (en dat wisten we ook al ;))

en joan, je weet maar nooit.. dat kunnen er hier twee bevestigen :D
    maar ik kan me wel voorstellen dat je er een slecht gevoel bij hebt deze maand. we gaan het zien!

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    #203 Breka, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    Ik voelde me anders dan de voorgaande maanden, maar ik durfde dit nooit de hopen/dromen. Ik moet nog steeds wennen aan het idee!
    Maandag naar de huisarts voor bloedtest en dan bellen naar gyné voor eerste afspraak zeker? Amai, nu gaat het allemaal zo snel!

Ik begrijp jullie hoor! Ik was hier waarschijnlijk de meest negatieve van de groep, maar zoals jullie zien was dit nergens voor nodig. Jullie volgen hoor! Wat wij anders deden deze maand: ovutestjes, uitgebreid vrijen zodat we samen konden klaarkomen (dit zou helpen, je zou de zaadcelletjes dan naar binnen "zuigen"... amai, da's raar gezegd ;)), iets langer blijven liggen zodat de zwaartekracht er niet tussenkwam.

Jullie vroegen een foto, hierbij is hij er al sé :)
    Die 2-3 weken is vanaf bevruchting gerekend, dus in totaal zou dat nu zo'n 4 à 5 weken zijn.

Ondertussen ben ik niet helemaal meer mee met jullie :)
    Rica is de eerste die kan testen, daarna Joan en daarna Kara?

En bedankt voor jullie felicitaties hoor! Dit doet echt deugd en jullie beurt komt echt wel!

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    @breka, mooie test hoor!! Ben benieuwd hoe je de zwangerschap gaat ervaren. Wel alles hier laten weten hoor! Kunnen Kara, Rica en ik ons voorbereiden. Je gaat waarschijnlijk je eerste echo krijgen bij de gyn en bloeddruk ed opmeten. Spannend hoor, is geloof ik na 12 weken??

@Kara, ik herken dat gevoel wel hoor wat jij beschrijft. Heb daar zelf ook wel last van. Je gaat er daardoor nog meer naar verlangen. het wordt ineens veel echter. Hoop dat het er bij ons ook snel in zit!

Ik heb wel lichamelijke klachten hoor. Heb hoofdpijn, af en toe pijn in buik en zij. Sinds 4 uur ongeveer weer last van mijn onderrug en vaker plassen. maar zijn denk ik klachten van mijn blaasontsteking. Dus kan nu helemaal niet van mijn lichaam op aan!!

Ik heb de 27ste mijn nod dus dat duurt nog wel even.

liefs

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou eerst maar eens posi testen :)
    allemaal straks :)

6. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    He meiden,

Kan me voorstellen dat het nieuws ook wel confronterend is; dat had ik ook wel bedacht bij t typen. Bedankt voor jullie felicitaties!
    Het voelt nog steeds heel onwerkelijk. Had ook niet verwacht dat t snel raak zou zijn. Maar wel blij natuurlijk!
    Dins ga ik een paar dagen snowboarden. Lekker getimed, maar ik ga wel gewoon. Heb beetje gezocht op internet en zo pril kan t nog geen kwaad als ik mocht vallen. Ik ga wel rustig aan doen en als t tegenvalt stop ik er gewoon mee. Wel lastig omdat ik met mn familie ga en t ze echt nog niet wil vertellen. Er wordt ook altijd wel gedronken bij de apres ski.
    Dus spreek jullie later weer,
    Xx

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @babette: veel plezier (en voorzichtigheid) bij het snowboarden, maar je kan idd wel tegen een stootje (en je baby ook).
    het kan me zo goed voorstellen hoe onwerkelijk het moet zijn. Natuurlijk ook enorm leuk, maar het is nogal wat.. alsof je een achtbaan vrijwillig in bent gestapt en je weet dat het heftig is maar je niet meer terug kan..!
    anyway, veel succes met de geheimhouding ook! lijkt me lastig.

is er al een moment geweest dat jullie het vergeten waren?

en wat dachten jullie toen jullie de test zagen?

fijne avond allemaal, hier sinds tijden weer eens ouderwets beetje mot dus zit lekker even boven :)

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    @babette, veel plezier met snowboarden! gewoon een beetje rustig aan doen. Je kan altijd zeggen dat je niet zo lekker bent, misschien blaasontsteking. Zit je ook aan de antibiotica en kan je dus niet drinken ;)!

@kara, wat vervelend dat jullie ruzie hadden. Is het inmiddels opgelost??

hier gaat het wel wat beter. Heb alleen elke avond last van pijn in mijn onderrug. voordeel daarvan is wel dat mijn mannetje erg lief voor me is. Heeft gisteren ook een kruik voor me gemaakt! Ha ha!!

liefs

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ah lekker zo vertroeteld worden he!
    Vanaaf is ook mijn mannetje aan de beurt~ik heb overal jeuk namelijk, echt heel erg en echt overal!! dus niet gewoon ff krabben en over...het komt me de neus uit en ga woensdag of morgen naar de dokter want ik kan er niet van slapen!!! Ik vind het vies klinken maar heb alles gewassen, bed extra verschoond pfff zalfjes dit en dat maar jeetje niks helpt!

Hoe gaat het met jullie?????????? hier nog 6 dagen tot....maar ik denk dat het niks wordt deze ronde, ik voel namelijk 0,000000000000000000...dus zal wel weer niks wezen!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ligt het nou aan mij of hoor ik hier wel 'gekke' kwaaltjes???
    pijn in de onderrug..?
    jeuk overal..?

ik wee niet hor, maar ik heb dat niet elke dag ;)

misschien klopt het en is het niets, maar we zullen het zien over een weekje!
    het zou een mooie maand worden als er nog twee positieve testen bij komen!

ruzie is weer helemaal bijgelegd :) stelde gelukkig ook niet zoveel voor, maar soms heb ik gewoon de behoefte om effe te schreeuwen, en ja, dan is vriendlief snel de sigaar natuurlijk hiih
    verder ook alles goed hier, ben braaf aan het temperaturen elke ochtend in afwachting van en morgen beginnen met het 'klusschema' :)

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    KARA heb je opvliegers?? hoort er ook bij hoor ;) nee geintje
    soms is mijn vriend ook wel de lul, vooral als ik een ochtendhumeur heb en hij op oorlogspad is...dan grrrrrr hahaha
    maar dan is het leukste om het weer goed te maken.

Ik denk dat de jeuk er niks mee te maken heeft hoor, maar waar wel mee pfff wou dat ik dat wist!! niks geen bulten of wat dan ook!!
    Is there a doctor in this room?????????:D

pFFFFFFF IK TEL DE DAGEEEEENN!!

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He meiden,

Ik ben op mijn werk en heb slaapdienst! Er is wel een computer maar wil die niet gebruiken omdat ik bang ben dat collega's in de geschiedenis gaan kijken en ze niet weten dat ik probeer zwanger te worden! Hi! Typ dit dan ook op mijn telefoon! Niet zo een heel groot scherm maar wil up to date blijven en reageren! Ha ha! Hoezo verslaafd!

@rica, wat vervelend van je jeuk!! Hebben jullie nieuw wasmiddel oid?? Hoop dat het snel over gaat en anders naar de HA, dit is ook niks natuurlijk!!

@kara, schelden is inderdaad af en toe wel heerlijk! Even je frustraties eruit! Heb ik af en toe ook last van hoor! Volgens mij heel normaal! En partner moet het ontgelden omdat die natuurlijk het veiligst is! Hi! Succces met tempen en een klusschema opstellen, ha ha! En dan volgende week.......aan de bak!

Tja, zwangerschapskwaaltjes? Ik heb van wel meer last maar durf het hier niet goed aan te wijden door alle bacterien en infecties en medicatie! Nou hier komt ie! Vanaf eisprong dus last van pijn in de onderrug, gevoelige tepels en de kliertjes hierop zijn meer aanwezig/groter, (beetje) hoofdpijn, buikpijn met vlagen (het idee ongesteld te moeten worden maar is pas de 27ste)! Dat was het! O ja, en witte beetje zalfachtige afscheiding (heerlijk omschreven). Maar durf nergens op te rekenen! Hoop het natuurlijk wel maar lijkt me eerder naweeen van alle bende!

Liefs

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gelukkig, ik ben niet de enige met behoefte aan een lekkere scheldpartij zo nu en dan :) Opvliegers is best een goede omschrijving ;)
    Kan soms echt even lekker zijn en opluchten!

Zeker vervelend van de jeuk Rica! phieuw.
    Lieve dames, ik wil jullie geen valse hoop geven, maar als je jullie kwalen op google intikt met de combinatie zwanger, dan zijn er tal van sites die zeggen dat dit allemaal op een zwangerschap Kan wijzen..
    maar ik begrijp wel dat jullie het aan andere dingen willen wijten, toch een beetje zelfbescherming als het niet zo is..

wanneer kunnen jullie ook alweer testen????

forumverslaafd aan het raken? hier nog een hor. gewoon, als ik toch achter internet zit (voor werk nu de hele dag..) dan kijk ik geregeld even op het forum! haha gelukkig ben ik niet de enige en valt er vaak wat nieuws te lezen hier!

hele fijne dag!!

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat ik me afvraag:
    stel je voor dat ik deze ronde zwanger wordt.. dat zou betekenen dat ik 8 maanden zwanger zou zijn op ons trouwfeest

zou dat roet in het eten gooien denken jullie?

ik zal eens een topic erover openen (ik moet werken, maar heb geen zin --> extreme vorm van WOG-gen dit) :)

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oei Kara, dat is inderdaad wel erg spannend, 8 maanden zwanger op je trouwdag!! Het zou roet in het eten kunnen gooien idd! Of je moet gewoon even knijpen tot de plechtigheid voorbij is, het kind eruit persen en daarna door naar het feest ;)! Maar denk niet dat je dit ziet zitten. Dat is misschien wel een punt om rekening mee te houden oig erover na te moeten denken. Kans is aanwezig dat het kind eerder komt! Staat er nu al een datum vast? want vorige keer was je nog op zoek. Inmiddels al meer locaties bekeken??

Ik heb trouwens geen klachten meer hoor!! Alles is over, behalve mijn gevoelige tepels. wel fijn dat ik geen pijn meer heb want was niet prettig. Ik kan de 27ste testen. We wachtten het af............

@rica, hoe gaat het met jouw klachten??

@ de zwangere dames, alles nog goed? Al zwangerschapsklachten of verloopt het nog steeds soepel?? Hoop het wel voor jullie!!

Liefs

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee joh, dan kun je lekker pronken! zelfs zittend kun je genieten hoor hahaha :) maar wat als je volgende maand zanger raakt....dus 9 maanden...dan sta je op knappen.. ben je een wandelende tijdsbom!

En ookal toets ik kromme teen en zwangerschap in op google, hoort dit zelfs bij de kwalen hahaha nee maar zo kun je jezelf wel gek maken maar er kan zoveel met je lichaam zijn en mischien let je er nu ook meer op!

Wat me wel opvalt of naja vies tegenvalt is dat ik deze ronde veel pukkels heb, zelfs op me rug (bah) en heb noooit pukkels...heel gaaf huidje :) en weer koppijn wat ik altijd heb voor me ongi! ik dacht dat de pil juist vol hormomentroep zat en dta het daardoor zou komen maarja dat slik ik niet meer...
    De jeuk is iets minder dus heb de HA niet gebeld!heb het nu af en toe op de benen/voet

Nou en toch denk ik echt dat het ook deze ronde niks is!!!! Nog 5 dagen tot ongie? :D

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning ladies!

het is stil aan de zwangeren-kant..? hoe is het breka?? babette is paar dagen weg, dus dat klopt wel dat het even stil is.

ik tel met jullie mee af hor.. toch weer spannend. het zal vast niet raak zijn (zelfbescherming), maar het blijft spannend!
    wel fijn dat de kwalen minder zijn, maar zonde van de pukkels!
    en met google kan je idd vinden dat een gebroken teen nog een teken is van zwanger zijn... :D

wie weet zal ik nog helemaal niet zwanger zijn als we gaan trouwen, maar zeker wel iets om na te denken!
    vanavond gaan we de laatste locatie bekijken, dus dan de knoop doorhakken! wel spannend en fijn om nog een ander groot project te hebben --> zorgt voor goede afleiding! hehe

@ de bijna test dames: denken jullie er nou de hele dag aan? of went het wel..? toch benieuwd

fijne dag!

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    uhmmm.....rica als ze volgende maand zwanger raakt zouden ze 7 maanden zwanger zijn ;)!! Dat zou dus bijna geen risico zijn (is altijd risico). maar denk dat het bij 8 maanden ook wel meevalt hoor! Wel iets om uit te zoeken. Gelukkig is daar google voor. Heb je nog een topic hierover geopend Kara??

Ik ben er wel continu mee bezig in mijn hoofd. Wil het zo graag!! Voor mijn ei sprong viel het wel mee omdat je dan nog gewoon kan werken aan een mogelijke zwangerschap. Heb je nog een beetje in de hand. Nu.......alleen maar afwachtten. Erg lastig, ha ha!!

Rica heb jij een cyclus van 26 dagen?? Omdat wij op dezelfde dag eisprong hadden en jij over 4 dagen al mag testen en ik over 8. (had vorige keer zelf een cyclus van 30 dagen).

liefs

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o ja, Rica heb jij al test drang?? Of kan jij je makkelijk aan je NOD houden??

20. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!
    Ik lees hier nog dagelijks mee hoor. Maar 'savonds ben ik meestal zoooooooo moe dat ik er niet toe geraak om te antwoorden. Ik heb wel een paar kwaaltjes, maar ben nog steeds ZIELSGELUKKIG!
    Gisteren een onthaalmoeder gecontacteerd en zaterdag gaan we op kennismakingsgesprek. Benieuwd of het iets zal worden.
    Gisteren ook naar gynae gebeld en eerste afspraak pas op 11/02. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik duim voor jullie hoor!!!!

Deel Deze Pagina