gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja wil al wel, maar mijn verstand zegt neeeeee...en doe het ook echt niet!!
    Ik denk echt dat het weer een teleurstelling is..en ja denk ik zeker nu de laatste dagen weer veel aan en dat irriteert me :) haha!
    Ja ik heb een cyclus van 26 dagen gehad, 2 keer en een keer van 33 dus houdt gewoon de laatste cyclus aan en mn ei was ook precies volgens mn ticker...en lf 12 dagen dus tjah...
    Ik zit enorm te twijfelen of ik zaterdag zou gaan testen ja of te nee..Ik ga zowieso een zw test halen (als ik niet ongie ben) heb ik die al in huis maarja...
    en Jullie dan?????????????????

en dat was een rekenfoutje haha, ben wel blond he!

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ik dacht al dat het ene reken foutje was maar vond hem wel grappig. Maakt ook helemaal niks uit!! Ik heb af en toe ook van die blonde momenten, ha ha!!

Ik heb ook echt wel zin om te testen hoor, maar ga proberen tot na mijn NOD te wachten. ik heb de 27ste mijn NOD en heb dan slaapdienst dus wil het niet op mijn werk doen. Ga dan denk ik de 28ste testen. Ik hoop dat ik het zo lang ga volhouden. Maar lees zo vaak dat mensen voor hun NOD testen en dan nog geen zekerheid hebben omdat hij of helemaal wit is of zo super vaag!! Heeft dus niet eens veel zin. Maar dan ben ik even rationeel he ;)! Hoop dat mijn emoties het tegen die tijd niet over gaan nemen, ha ha!! Ik heb trouwens wel al twee zwangerschapstesten in huis hoor. Branden in mijn la!:D

Kara, hoe is het met jou?? Al druk aan de klus? Heb je je ei al gevoeld??

Liefs

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ha trappelende meiden hier :) ik ben benieuwd of jullie nog een week kunnen wachten met testen! ik voel zelfs die zw testen branden door het scherm heen haha ;)

en breka, wat fijn dat je er zo van kan genieten, ondanks de kwaaltjes! aan je taalgebruik (mooie woorden!) maak ik op dat je in Belgie woont? spannend voor je eerste ontmoetingen met de mensen die je erdoor heen gaan loodsen :). heb je het al aan mensen verteld?

hier is het rustig, drukte op werkvlak (geef tijdelijk les --> leuk maar vermoeiend!) dus dat leidt lekker af.
    we zijn druk aan het klussen, maar eigenlijk weet ik wel zeker dat het nog voor niets is.. nog geen ei in zicht! maar ik heb goede hoop dat ik een goede cyclus heb deze maand (voorgevoel..?!).
    o en de trouwdatum is bekend: 10 september!

had idd een topic geopend over feestende zwangeren, zie hier

4. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kara, 10 september, mooie dag! Mijn zus is ook op die dag getrouwd.
    Wij komen inderdaad uit België, regio Oost Vlaanderen. Ik heb het enkel tegen een oude schoolvriendin gezegd waarmee ik nog regelmatig mail. Zij is ook bezig met zwanger worden en we hebben zo een sterke band. We willen zo lang mogelijk wachten met het te vertellen.

Zo, mijn duimen draaien hier overuren hoor!!!

Groetjes!!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    10 sept is the big day!! Hoop op mooi weer! het zal in ieder geval een prachtige dag voor je worden!!!

Ik heb ze nog niet gekocht, pff net als de foliumzuur... leek wel alsof ik 11 was en vroeg naar de tampons haha...gek is dat..

Ik weet niet wanneer nog hoor, ik heb nu al 2 dagen ongie krampen dus ik denk echt dat het wel komt.... maar weet wel dat ik dat wachten nu meer dat spuugzat ben hahaha!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    toen ik 12 was durfde niemand bij de etos condooms te kopen uit schaamte, terwijl ik juist dacht: 'als je condooms koopt betekent het dus dat je seks gaat hebben, dat is toch vet cool als ze dat denken!'
    resultaat was dat ik condooms ging kopen voor vrienden/vriendinnen die wél seks gingen hebben, want ik was daar nog niet aan toe toen
    haha :)

dat is ook wel door mijn hoofd geschoten toen ik 'zwanger worden' pillen (met foliumzuur! idee?) ging kopen :D

@rica: als je de ongi kramp voelt, zal het vast gaan komen.. maarja, je weet niet he..!! waaah ik duim voor je!

@breka: leuk dat je uit belgie komt! (volg je de allerslimste..?) wat leuk dat je het met die oude schoolvriendin hebt kunnen delen! kan je al aan het idee wennen? en wat voel je allemaal? en wanneer denk je het te gaan vertellen?

en 10 september: het feest is binnen, dus het mag regenen ;) maar wel graag een licht bollende buik :D!

liefs!

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He meiden,

Wat is er gezellig gebabbeld vandaag!

@breka, ik ben blij dat je je helemaal goed voelt!! Begrijp dat je in de wolken bent ondanks je zwangerschapskwaaltjes! Ik ben wel benieuwd waar je dan last van hebt? Begint het al werkelijk te worden? Hebben jullie al inkopen gedaan?

@kara, je ei kan nog steeds komen, toch?? Ik heb hem trouwens ook niet gevoeld hoor deze maand! Misschien ga ik ook wel een keer ovulatietesten gebruiken om te kijken of ik een ei heb!
    Wat fijn dat de datum geprikt is! Zag de reacties op je topic dat je geopend hebt! Wel fijn dat er zoveel meiden reageren! Bedacht me dat ik het las dat er op mijn trouwerij ook 2 zwangere meiden waren en die hebben vrijwel niet gedanst, waren ook 8 maanden zwanger! Maar hoop dat jij toch zwanger wordt deze maand want snap wel dat je dat super graag wilt!! Welke trouwlocatie is het geworden?
    Op wat voor school werk je? Wel leuk zeg!

@rica, die ongesteldheidspijn zegt niet zoveel! Lees hier heel vaak dat meiden dit hebben en toch zwanger zijn!! Dus kan nog alle kanten op! Maar begrijp dat je jezelf beschermt door te rationaliseren! Hi!

Waar ik last van heb als ik foliumzuur of zwangershapstesten koop is dat ik bang ben dat bekenden het zien!! Zou je net zien dat mij dat overkomt! Voel me ook net inspector gadget hoe ik om me heen kijk als ik het ga kopen! En helemaal benauwd als het een lange rij is want straks komt er net iemand aanlopen die ik ken! Bah....

Hier op het moment nog helemaal nergens last van behalve dan nog steeds van mijn tepels!

X

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning!
    even snel voordat de werkdag echt begint:
    jaa ik heb goede hoop dat mijn ei nog wel komt!! ben netjes aan het tempen en dat gaat goed. en mocht dat ei nou toch op zich laten wachten, kan ik altijd nog beginnen met de hormonen..

hebben jullie ook wel eens (ehhh all the time!) dat je zin hebt om te schreeuwen: IK WIL HET ZOO GRAAG
    een zwangere vriendin van me vertelde dat ze haar 30-weken echo had gehad en ze haar babyboy had zien gapen. het waren de mooiste 5 seconden uit haar leven (terwijl ze vorige week is getrouwd ;))....... je zit zo met dat gevoel en kan het nergens kwijt, lastig soms!

@joan: kan me helemaal voorstellen dat je niet gespot wil worden in de kruidvat/etos/..! kom je niet in de buurt van een ander filiaal oid? of op een onmogelijk tijdstip (even na de nachtdienst door..? ;)). bij mij helpt het ook altijd wel als ik mijn mandje vul met andere producten (tampons/maandverband haha lekker tegenovergesteld).
    het lesgeven is btw aan 1e jaars geneeskunde studenten, stelt niet zo heel veel voor hor, meer werkgroepen zeg maar. erg interessant om te doen, maar wel vermoeiend ;)

@all: alvast een eerste (trouw)feest vraag: wat is handiger om met een locatie af te spreken qua kosten: afkoop of nacalculatie?
    nog andere tips waar we aan kunnen denken?

hele fijne dag allemaal!
    vanavond ga ik bij ctaste eten (in a'dam, eten in het pikkedonker) ben benieuwd!

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    @kara, als je ei niet komt moet je dan pas met de hormonen beginnen?, of moet je dat eigenlijk gewoon de hele tijd nemen? Ga je ermee beginnen als deze maand je ei niet komt?? Ik weet hier helemaal niks van af hoor, vandaar de vragen!
    Hoe was het in dat restaurant? Was het een aanrader? Ik woon ook vlakbij Amsterdam dus......als het leuk was!
    Ik heb het trouwens ook hoor dat ik het liefst van de daken zou willen schreeuwen. Merk ook dat ik af en toe echt aan het 'bidden' ben of ik alsjeblieft zwanger mag zijn deze maand!

@rica, nog twee dagen meid voor je kan testen. Wordt nu vast wel erg spannend??

Wij hadden met de locatie voor het feest een vaste prijs per persoon afgesproken. Dus hoef je niks bij te betalen na het feest. De rekening betaalden we wel pas er na. Hadden alleen een aanbetaling gedaan. Wat zij geschat hadden kwam ook precies uit. zo kom je niet voor verrassingen te staan! Verder zou ik geen tips weten. Weet je al wat je met muziek wil doen. Misschien als je een dj wil kan je bij muziekverzorging.nl kijken. Wij waren daar erg tevreden over en het is een bedrijf waardoor er altijd een dj is ook al is er één ziek.

x

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vandaag is mijn nod volgens vorige ronde....en nog steeds nu al 4 dagen die ongiekrampen! ik heb de wc nog nooit zovaak gezien hahahahaa! IK GA MAANDAG oops pas testen...ik wil wel eerder maar durf niet en als ik ongie wordt komt hij toch wel...alhoewel ik het nu wel spannend vind!

hoe gaat het bij jullie!!!!!

kara al opzoek naar een jurk dan??????

joan wanneer ga jij nou testen?misschien heb je het al eens gezegt maar ikben zon warhooofd he!

en zeker wat joan zegt, van te voren afspreken is makkelijker..hoef je ook niet te schrikken naderhand! nee hoor heel veel die dat zo afspreken!

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica, wat goed dat je nog zo lang kan wachtten!! Echt knap van je! Ik moet me zelf nu al in houden om niet te testen. kan met die kv testen al 4 dagen voor NOD positief testen!! (dat leer ik allemaal hier op het forum, erg irritant). Maar heb het nog niet gedaan! Ik wil denk ik vrijdagavond of zaterdagochtend testen. (de ochtend is beter geconcentreerd!) Zo ontzettend spannend. Ik wil het namelijk erg graag deze maand omdat ik zag dat er in februari een negen maanden beurs komt in Amsterdam de rai! Zou daar wel heel graag naartoe willen dan!!

x

12. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!

Nee, ik volg de allerslimste niet, mijn man wel. Tegen dat uur lig ik al lang te slapen :) Kwaaltjes worden steeds minder en minder! Ik ben alleen iedere avond supermoe! Ik slaap gemiddeld zo'n 11 uur per nacht! Mijn borsten groeien en mijn buik is aan het opzwellen. Volgens de boekjes zou dit normaal zijn, een vetophoping. De eerste dagen was ik heel erg misselijk, maar dat is precies beter nu. Ik eet wel veel minder.
    We hopen het zo lang mogelijk stil te houden, maar veel zal afhangen van hoe ik mij voel en hoe ik eruit zie ;) Als alles volgens plan verloopt, zouden we het eind februari aan de ouders en werkgever zeggen. Begin maart dan de beste vrienden eens samenroepen en daarna mag de hele wereld het weten :D

Mijn man kwam gisterenavond thuis met een boeketje bloemen, hoe lief! Deze middag eerste afspraak met potentïele onthaalmoeder, spannend!

Zo, Rica en Joan, voor jullie is het nu wel héél erg spannend!!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jee nog niks in zicht vandaag!!! volgens mijn berekening zou ik nu ongie moeten worden maar gelukkig vblijft het weg... Hoop dat het ook zo blijft haha maarja zal wel weer niet!!!:(

Ik heb voor de gein ovutestje gedaan , maar die was niet posi maar wel er tegen aan... joan gebruik jij ook ovu testen?
    als ji nu test hoe donker is jouwe? normaal zijn ze bij mij wit namelijk tegen het einde...hmm spannend maarja t kan van alles zijn bij mij!

ja ik wacht het gewoon af anders heb ik een flutweekend! :)
    nou anders nieuwe ronde nieuwe kansen...

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik gebruik gene ovulatietesten, rica. Maar heb wel hier op het forum gelezen dat je daarmee positief kan testen als je zwanger bent! Wat spannend zeg!!

Wel fijn dat je zwangerschapsmisselijkheid een stuk minder is Breka. En wat lief dat je man met een bloemetje thuis kwam. Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren als jullie het vertellen!! Laat je weten hoe het gesprek met de onthaal (?) moeder was??

@kara, ik hoop dat je eitje zich snel laat zien!!

Liefs

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ach zeker spannend, heb de vorige rondes nog niet zo lang hoeven wachten, toen werdt ik elke keer ongie voor mn nod....maar heb nu wel een korte nod aangehouden dus kan best zijn dat hij nu boven de 30 zit hoor...Ik ga nergens vannuit, ik lees zoveel hier...er kan van alles gebeuren....

nou echt heerlijk als je niet misselijk bent zeg!
    mn vriend komt heel weinig thuis met bloemetje...heeel heeeel soms maar leuk is dat zeker!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    gezellige drukte vandaag hier!

@breka: zeker fijn dat de kwaaltjes minder worden en jullie al zo'n goed plan hebben om iedereen in te gaan lichten (wanneer, wie enz) en 11 uur slapen per nacht,, heerlijk lijkt me dat; slapen voor 2 ;)
    geniet ervan, zeker als je weinig kwalen hebt!

@de ongeduldige meiden hier: waaah spannend hor.. en rica, het klinkt wel hoopvol. maar goed, al die uren forum leren ons dat het nog alle kanten op kan gaan. maar het zou wel onwijs gaaf zijn als het raak is bij jullie! (dan kan ik toch moeilijk lang op me laten wachten ;))

dank voor de tip joan van muziekverzorging! ziet er uitgebreid uit met een goede garantie. we hadden er nog niet echt over nagedacht, maar het is handig alvast een optie te hebben. jurk weet ik echt nog niet!! ik ga wel een keer passen en dan zal ik foto's plaatsen, goed ;) eigenlijk wil ik de jurk van mijn moeder wel proberen, maar die was 20 kg lichter toen ze trouwden, dus weet niet of dat vermaakt kan worden.. maar lijkt me wel symbolisch mooi om te doen. we'll see!

hier nog geen ei in zicht, maar temp is onwijs constant, en volgens mij merk ik wel verandering in het vocht down there, dus dat pleit voor een mogelijke voorbereiding.

oja, en ctaste was erg leuk! moet je zeker een keer proberen; leuk om te ervaren en ook erg aardig personeel. we vonden het in het begin eigenlijk ook best wel eng :) maar dat went snel. en als het te lang stil is kan het erop wijzen dat een vriendin gewoon in slaap is gevallen ;)

zo,
    nu jullie dit hebben gelezen
    hebben jullie weer 3 minuten afleiding gehad
    en hoeft rica nog maar 143680 seconden tot testen te wachten
    en joan nog maar 518230 seconden tot testen te wachten
    helpt het? :p

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    is idd een mooi symbool om te trouwen in de jurk van je moeder. Of je de jurk kan vermaken ligt eraan hoeveel stof er over is gehouden bij de naden volgens mij!! Kan je alleen achter komen door er mee langs de kleermaker te gaan :)! Vaak kan er wel wat mee en misschien kan er zelfs wel stof tussen gezet worden?? En ik weet niet wat voor jurk het is maar meestal valt hij heel wijd bij de heupen ed. Dus dan zal het alleen om het lijfje gaan! Als je jurken gaat passen is het idd erg leuk als je hier foto's ervan op zet!!!! Willen wij natuurlijk ook even keuren, ha ha! (je mag trouwens niet bij alle winkels foto's maken. Bij de meeste mag het pas als je de jurk uitgezocht hebt en een aanbetaling hebt gedaan. Echt belachelijk!) Waar ik mijn jurk heb gekocht mocht ik gelukkig van alle jurken die ik gepast heb foto's maken. Waren daar ook erg aardig en denken vanuit wat de klant wil!!

Ha ha, zou toch wat zijn dat je gezellig aan het eten bent en ineens gesnurk van de overkant hoort!! Zou je eerste date maar zijn, kan je er wel uit opmaken dat de date niet zo heel erg geïnteresseerd is! :D

Wat een boel seconden nog :$! Tik, tak, tik, tak..........ha ha! Zou er bijna gestrest van worden! Maar de verhalen helpen wel om de tijd wat leuker te verdoen!! Dus lees graag de berichten.

Ach, het is gewoon afwachten geblazen en dan maar te kijken of de ongesteldheid komt of niet. Je veranderd er toch niks meer aan! Het is wel of niet!! Kan idd twee kanten op. We zullen zien. Hoop zo dat het wel is, ha ha ha!! Kan er niks aan doen blijft door mijn hoofd spoken. Ook al wil ik er niet teveel mee bezig zijn, lukt niet!!

18. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Net terug.... de onthaalmoeder leek me zeer goed, alleen heb ik 1 zorg. Ze zijn nu nog aan het bouwen en weten nog niet wanneer ze naar hier zullen verhuizen. De bouw heeft reeds 2 maanden achterstand en ze durven het natuurlijk ook niet meer beloven. Wij zouden een onthaalmoeder nodig hebben vanaf 01/2012. Nog 11 maandjes dus... Als ze hier niet woont, moeten we iedere dag 20 minuten omrijden naar haar huidige woonplaats... risico zeker? Ze zijn nu nog maar net gestart met metsen, dus ze zijn nog ver van klaar... Wat moeten we doen? Ons toch nog verder informeren voor eventueel iemand anders? :(

Meiden, toi toi toi hoor! De wachtperiode is gewoonweg verschrikkelijk!!! Ik mag er niet aan terugdenken! Maar eens je toch die positieve test in je handen hebt, maakt het wachten toch hééél vééél goed hoor!!! Benieuwd wie de volgende is :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hahaha zoveel seconde!!!????? hemeltje wat veeeeeeeeeeel!!
    pffffffffffffffffffffffffff

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heb net getest , ja erg he maar ik kon gewoon niet slapen! werdt me daar in ene kotsmisselijk!!
    en ik zie een streep alleen nog niet de streep waar ik op hoopte...:D

Deel Deze Pagina