gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    !! Rica! wat vervelend als er geen streep bij komt... maar wat enorm zwangerschapssymptomerig om zo wakker te worden! morgen weer testen?

enne
    het was juist de bedoeling om jullie helpen af te tellen, dus vergeet die seconden maar gewoon snel weer :)

@joan: wat fijn dat je me zoveel kan vertellen over het trouwen :D dat helpt wel. ik ga de jurk maar eens bij vaders ophalen om te kijken hoe het er aan toe is. lijkt me ook leuk om gewoon eens jurken te passen, maar dan wil ik wel foto's maken!! maar even informeren of dat wel kan bij de bruidswinkel!

ergens is het wel goed dat de vruchtbare maand is opgedeeld in allemaal periodes (ongesteld; vruchtbare; afwachten tot NOD), dat maakt het nog een beetje dragelijk! zou er niet aan moeten denken om 35 dagen te moeten wachten met niets ertussen!

@breka: even voor mijn duidelijkheid: een onthaalmoeder is iemand die op jullie kleine gaat passen? gewoon bij haar thuis dus? (ben niet zo bekend met de term, is het de equivalent van gastouder? ik dacht dat het de verloskundige was --> letterlijk 'de haal moeder' haha). wel goed dat jullie al zo ver vooruit denken! zeer verstandig :D
    ik kan me voorstellen dat de afstand wel een dealbreaker is (en bij bouwprojecten loopt altijd alles uit...); aan de andere kant: iemand vinden waarbij je je goed voelt en vertrouwt met jouw kind zometeen, vind je niet zo 123!
    misschien kan je nog in de buurt eens kijken om je een geschikte onthaalmoeder kan vinden?

@hier: we zijn goed aan de klus (er wordt vaak gezegd dat de mannen het zo leuk vinden, maar ik leef er zelf helemaal van op :)), ook al zegt de banner dat de vruchtbare dagen pas morgen beginnen. dus komende week flink aan de bak in de hoop dat dat ei komt! zal wel ovu testen gebruiken om te bevestigen dat het ei er is!
    de hormonen die ik hier klaar heb liggen zijn provera: om een menstruatie op te wekken en chlomid: om een eisprong op te wekken. dus als een van beide er niet is, dan ga ik na deze maand wel slikken!

daar komt ie weer: IK WIL HET ZOOO GRAAG
    zo, weer even kwijt.. zucht ;)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja nou wel een goeie streep hoor, geen tuurstreep :D maar wil graag een knaller :)
    pfff zo raar allemaal

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ehh Rica,
    ik weet niet hor
    maar volgens mij zie ik in je fotoalbum toch echt (hetzij een zwak) streepje op de juiste plaats

is het te vroeg om je voorzichtig te gaan feliciteren..............?

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ahhhhh........rica!! Dat is toch gewoon zwanger?!! Streepje is streepje! Gefeliciteerd!

Nou kara nu kunnen wij toch niet meer achter blijven, hi! Al denk ik dat het er voor mij niet inzit! Heb nu al het idee dat ik ongesteld moet worden!

!en op mijn werk dus reageer even kort! Maar wilde toch even berichtten toen ik dat las!

Ga nu weer werken!!

X

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja heb hier 3 testen liggen, kruidvat/midstream/matcare ohja en die van zw en kids en alle 4 een streep, waarvan 2 aardig te zien en die andere 2 iets lichter....
    morgen ga ik een clear blue halen met indicator...dan pas ga ik juichen...ik lees teveel verhalen hier hoe mis het soms kan gaan dat ik ben veelste onzeker nog...stom he!!

hoe bedoelde je kara?

en het idee van ongie worden had ik ook een paar dagen voor mn nod!! en ging de hele tijd door....van die trekkende krampen/zeurderig gevoel...dacht echt van nou hier komt het! maar nee hoor....dus geef de moed niet op, ik ga voor jullie duimen hoor!!!!!!

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Jeetje rica, wel spannend zeg! Maar als er 4 positief tesetn kan je het. Volgens mij niet langer ontkennen, hi! Maar snap je voorzichtigheid hoor! Dit forum is erg leuk en leerzaam maar je wordt er soms ook een beetje angstig door!! Ik duim voor een knaltest voor je!!

Gelukkig vind jij het klussen ook geen probleem kara! Daar ben ik blij omm! Moet zeggen dat ik er zelf ook niet vies van ben! Hoewel ik gemotiveerder ben rond mijn vruchtbare dagen maar volgens mij is dat ook zo door de natuur bepaald!
    Wanneer ga je de trouwjurk van je moeder halen? Ben benieuwd hoe hij staat! Zou wel een heel mooi gebaar zijn richting je moeder! Jouw moeder was toch ook overleden?? Kan me zoiets herinneren?? Sorry als het niet zo is hoor dan neem ik het terug! Maar dan is ze wel op een heel speciale manier bij je! Ik had er zelf wel moeite mee hoor dat ze er niet bij zou zijn! Is al heel wat jaren geleden maar op deze momenten komt het extra binnen dat ze er niet meer is!!

Oh.....ik kan niet meer wachtten! Heb ook echt vreetbuien! Van de stress???

@breka, ik zou niet goed weten wat ik zou kiezen! Was dit de eerste onthaalmoeder? Misschien kunnen jullie dan nog verder zoeken! Ik zat ook gelijk aan bouvak te denken dan stoppen ze ook nog een maand oid! Kan dus lang gaan duren voor het af is! Aan de andere kant als je echt een goed gevoel bij haar hebt! Dat is ook heel wat waard natuurlijk! Moeilijk hoor!!

X

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh ja kara, ik vond die seconden juist wel leuk hoor, ha ha! Waren er alleen een hoop maar ben alweer benieuwd hoeveel er inmiddels verstreken zijn, hi!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan Nog 3 dagen!!!!!!!!!!!!! spannnnend!
    ik kan de laatste dagen zo slecht slapen, wordt elke keer hal5 5 uur wakker! En weeig maar nog net niet overgeven :D
    Heb net weer getest, de laatste van de 2 van kv en jeetje wat gaat dat hard, hij was al weer een heel stuk duidelijker....

Nou goed ik zal jullie verder niet met mijn gezeur lastig vallen, ik ga voor jullie duimen!!

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goedemorgen!
    en Rica:
    GEFELICITEERD!! ik zie aan je banner dat je het zelf ook kan geloven nu :D wow, wat spannend!! en wat fijn voor je!
    de jeuk, de misselijkheid kan goed verklaard worden dus :D
    kan je het al zelf een beetje geloven??

en dank voor het duimen voor ons - januari is wel de maand van de gewenste verandering! heel erg fijn, en nu de rest nog ;)

@joan: trouwjurk zal ik in feb gaan halen! lief dat je zo met me meedenkt!, en wat we zijn dus niet alleen 'lotgenootjes' wat betreft het (nog niet weten ;)) niet zwanger zijn. mijn moeder is ook al langer overleden, maar het blijven de moeilijke momenten toch. vind het ook soms erg moeilijk met het zwanger worden. hoe is dat bij jou?

en jullie zien: die seconden kloppen niet altijd even goed, want Rica was de tijd voor!
    zal nu geen nieuwe poging doen (want dat betekent dat ik ook voor mezelf seconden kan uitrekenen, maar dat worden er wel heel veel met nog geen ei in zicht), maar hoop met alle verhalen hier elkaar door de tijd heen te loodsen!!

fijne maandag!

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rica!!!!! PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He meiden,

Ik zit hier helemaal gestrest achter de pc. Heb net een testje gedaan, was toch wel aangestoken na al die positieve berichtten en kon me niet meer inhouden. Zit ten slotte op vier dagen voor mijn Nod. had vandaag steeds ongesteldheidskrampen. Dacht dat het er al snel aan zat te komen en had geen zin om daar steeds over te stressen dus dacht doe een test zodat ik kan zien dat ik niet zwanger ben. Is er met 5 minuten toch echt een streepje zichtbaar. Heel vaag maar wel roze en even breed als het controle streepje. Ga kijken of ik hem kan toevoegen. Hebben vanuit allerlei hoeken geprobeerd een goede foto te maken maar wordt niet heel duidelijk!! Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Wat ontzettend spannend en moeilijk te bevatten zeg!
    Ga even knoeien om de foto erop te zetten.

Liefs

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
  13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    JOAAAAAAN DIE IS DUIDELIJK!!!!!!!!! ZO HEB IK HEM OOOOOK!!
    je moet di edigitale van cb doen met indicator!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi rica, bedankt voor je reactie! Kan het zelf nauwelijks geloven! Kan het niet helpen dat ik steeds denk dat de test niet goed is! Heb namelijk echt ongi klachten! Ga morgen ook gelijk nieuwe testen halen en die van cb met indicator! Maar kan die al zo vroeg? Zou Donderdag eigenlijk pas kunnen testen! Oh, iik hoop zo dat het raak is en de test niet vals was!

Zag trouwens jou cb test en daar kan je niet meer omheen! Dus nu officieel, gefeliciteerd!!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hoor ik ben ook vroeg, maar alleen die met indicator he! die andere niet die heeft meer hcg nodig!
    je streep is al best duidelijk!
    en je ongie klachten heb/had ik ook hoor...dacht echt van SHIT nou lekker dan, weer niks! maar er kwam maar niks!

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik vind het echt super spannend! Het liefst ren ik nu naar de winkel maar moet toch echt tot 9 uur wachtten! Hou jullie op de hoogte! Had niet verwacht dat zo een vage positieve test zo onzeker zou maken! Je kan eigenlijk gewoon beter niet ye vroeg testen aangezien het nog niet echt duidelijkheid geeft! Maar nu test ik gewoon door! Wie A zegt moet ook B zeggen, ha ha!

Kara, ik vind het ook moeilijk hoor dat ik geen moeder meer heb om het over het zwanger zijn te hebben! Hoe dat bij haar was ed! Denk dat je het daar als moeder en dochter heel fijn over kan hebben! Juist met dit soort grote dingen wordt je daar weer even extra bewust van, helaas!

X

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica, wel fijn dat jij die ongesteldheidspijn herkent! Maakt me wel wat geruster erop!! Ik wil graag zo een cb in mijn handen met zwanger erop! Hi! Dan kan ik pas echt juichen!

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Joan!!!!!!!!
    Ren jij idd maar heeeeeel snel naar de winkel om 9.00 om 'zwanger' te zien staan, want volgens mij ben je hartstikke zwanger! de streep is nog zwak, maar je bent natuurlijk ook vroeg met testen.
    gefeliciteerd meis, echt fantastisch voor je dat het deze ronde raak is!

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ik heb vanochtend een test gedaan die pas kan vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Wilde er één met ochtendurine doen en kon het echt niet meer ophouden tot ik die testen had gekocht. Kwam ondanks hij pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden toch een vaag streepje.

Heb inmiddels de testen in huis. Ook die van CB met indicator. Moet nu alleen nog niet plassen, ha ha! Zo gauw ik moet plassen laat ik het weten. Zo spannend......................

Kara, Breka en Babette, doen jullie mee met moeders voor moeders?? ik wil dat wel gaan doen als ik zwanger ben. Had er ook al een beetje op gelezen en ze komen dan vragen stellen om in te schatten of je geschikt bent. Ben benieuwd aan wat voor vragen ik dan moet denken.

Nou eerst nog maar eens afwachtten of de testen duidelijker worden.

Hoe gaat het bij jullie Kara?? Heb je inmiddels al een ei in zicht?? Ik hoop het zo voor je!!

Liefs

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    spannend joan, nou hij moet toch haast wel zwanger aangeven want die ene test was echt geen tuurtest of vaag iets maar een duidelijk streepje!! ik spiek af en toe hier ff..ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina