Leuke foto's van de efteling! mooi gezin zijn jullie zo. was het een geslaagd tripje? 3 dagen niet te lang? geen symptomen dus... beste om dan maar niet te hopen ook inderdaad, en volgende ronde weer nieuwe kansen!
Hoi, Ja hoor. We vonden de Efteling super. Het overnachten in Bosrijk maakte het natuurlijk nog leuker. Dat vakantiepark is heel mooi en die huisjes zijn kraaknet. Dat zijn we hier in België niet gewoon hoor... We zijn pas woensdagnamiddag aangekomen, dus die dag niet zoveel gedaan, enkel wat rondgekeken. Dus eigenlijk waren we er 2,5 dagen. We vonden het niet te lang, maar we namen ook ruim de tijd voor alles We zien wel voor deze ronde, heb er geen goed gevoel bij. Volgende maand idd nieuwe kansen. Alles OK met A? Hoe gaat het met de zwangere? Houden jullie het nog wat uit?
hoi meiden, kara, als ik een nieuwe fiets nodig had gehad dan was ik waarschijnlijk ook gaan kijken voor een moederfiets, Zit denk ik toch net wat lekkerder. Ben benieuwd welke het gaat worden! Hoe gaat het verder met je nieuwe werk ben je al met je opleiding begonnen?? Hoe gaat het met A? Al gewend aan het nieuwe nachtritme? Breka, wat jammer dat jullie niet optimaal hebben kunnen klussen. Maar er is maar 1 zaadje nodig he . Nou nog even en we weten het. Gelukkig ben je er vrij relaxt onder zo te lezen? Leuk dat jullie toch naar de efteling zijn geweest. Ziet er gezellig uit op de foto's/ Rica, hoe gaat het met jou meis? En hoe gaat Lois om met je buik? Hier gaat het goed. ben blij dat het weer wat afgekoeld is. Vond het best zwaar met mijn buik. Met Linde gaat het ook goed. Ze antwoord nu dat mama een baby in de buik heeft als we daar naar vragen. Ik voel de baby ook steeds harder en je kan nu ook aan de buitenkant zien dat de baby beweegt/schopt. Toch wel weer erg leuk. ik heb wel erg last van bandenpijn. Bij Linde had ik di een stuk minder. Vind het wel vroeg dat het nu al zoveel pijn doet. Heb nu ook zo een speciale buikband aangehad vandaag. dat hielp wel. Nou dat was even een up date vanuit hier. Liefs
Hoi, Willen jullie de namen met ons delen? Hmm... ben zo benieuwd! Wat is jullie voorziene bevallingsdatum? Met al die zwangere om me heen... ben ik het even kwijt (schoonzus moet ieder moment bevallen, mijn zus ergens midden oktober, vriendin begin januari en mijn andere schoonzus begin februari)... ik word maw 3 keer tante in de eerstkomende 6 maanden
Jammer zeg breka. Maar gelukkig niet onverwachts. Op naar de volgende ronde . Ik wil de namen wel delen hoor. Denk toch niet dat er iemand mee leest. Ha ha. Een meisje wordt nieka en een jongen jurre. Ik ben helemaal blij.
sorry ik hou de naam voor mij, ik weet namelijk dat er bekenden KUNNEN meekijken aangezien ze weten dat ik hier zit en welleens een bekende tegenkom (die weet t alleen niet van mij maaaarjaaaa you'll never know). En ik vind de verassing nu wel leuk ik heb de laatste weken zp echt verwaarloosd maar het was hier even flinke stress, niet vanwege zwangerschap maar andere dingen. Niet goed voor een zwangere maarja geen keus, komt wel weer goed. Heb allen mn rust even gepakt. Joan leuke buikfoto, ik ga toch echt voor een jongen aangezien je buik nu echt anders is dan bij L. ik ben zo benieuwd hahaha. leuke namen, vooral Jurre vind ik wel leuk. breka ahhh jammer maar het is nog vroeg! Ik hoop dat we nog snel even samen kunnen zwangeren haha. kara, iemand vroeg mij naar dat koffertje, lois neemt hem trouw altijd mee uit logeren en ze vind hem zo leuk! Nu ging ze opzoek naar zo'n koffer voor als de jongen geboren is als logeerkoffer maar heb je hem online? zoja waar? ze heeft wel wat gevonden maar ze zei dat ze nogal prijzig waren hahahaha Maar lois is nog steeds trouw aan het koffertje haha, leuk te horen toch!?? hoe gaat het met a.? Gaat snel he!!!!! wat kan ze allemaal? Lois is een praatjesmaker, zo wat gaat het snel!! gelukkig begrijp ik dingen steeds beter. erg handig als iets auw doet haha
Hoiii! Wat leuk om jullie posts te lezen . fijn als er weer bedrijvigheid is geweest hier! Breka, gelukkig niet onverwacht ongesteld geworden dus.. op naar de volgende tweede ronde. Bij margot was het in de derde ronde raak toch? of de tweede ? Wat spannend om zoveel aankomende babies in je omgeving te hebben! Hier komen ze ook aan de lopende band, dus ik ben heel blij met mensen die tickers hebben om te zien hoe ver ze zijn gaat het goed met je duim? Joan, moooooie namen! En ook heel leuk dat je het deelt (had ik ook niet gedurfd ivm meelezers)! Leuk dat je er zelf ook helemaal blij mee bent. Ik ga helemaal mee dat Jurre in je buik zit . Kan je nog steeds je nieuwsgierigheid goed bedwingen? Je ziet er mooi uit trouwens, mooie buik! Lijkt me wel lastig om als mama ook een dikke buik en klachten te moeten combineren..! hoop dat je banden de rest van de zwangerschap niet veel lastiger gaan worden. wat lief dat linde je buikinhoud al een beetje betrekt in haar leventje. sweet! Rica, weet niet wat er gaande is geweest, maar extra liefs! niet het ideale moment voor stress... maar blij dat het weer beter gaat. wat leuk dat lois zo aan het babbelen is en het ook nog verstaanbaar is soms haha. en heel leuk van het koffertje! dat is zeker leuk om te horen. leuk idee dat het zo nog steeds een beetje bindt. het komt van de sissy boy vandaan (LALE R08 KOFFER L). niet heel goedkoop, maar zoooo schattig! met ons gaat het ook goed. de moederfiets is aangeschaft! uiteindelijk hebben we gewoon via marktplaats alles aangegrepen wat voorbij kwam en ik ben nu de gelukkige eigenaar van een gazelle bloom ! echt heel fijne fiets en a vindt het ook wel heel gezellig op de fiets geloof ik. ze zit alleen nog een beetje onderuitgezakt, dus de ritjes houden we bescheiden. morgen gaan we wat langer fietsen. heel erg leuk om al die stappen te zetten met haar. het slapen gaat nog steeds niet super; 's nachts is ze regelmatig een tijdje ontroostbaar wakker. maar ja, het is nog steeds wel te doen allemaal. en ze komt nu niet meer 3 keer tussen 19-7 voor drinken, maar ongeveer 2 keer (meestal dan). dus dat lijkt vanzelf minder te worden, ben ik dan ook wel weer blij mee. misschien doordat ik de bv overdag een beetje heb afgebouwd, of doordat de tijd verstrijkt, maar ik heb veel last van mijn buik de afgelopen tijd. het is wat aan het rommelen, maar nog geen ongesteldheid te bekennen. ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe dat ervoor staat. maar zolang de bv blijft, zal ik het niet helemaal weten denk ik. we gaan het zien. voorlopig nog maar even doorgaan met bv en hopen dat het als ac (niet ) werkt hihi. neehor, het zou niet verstandig zijn, maar het kriebelt wel. werk is leuk gelukkig. ik vind het toch ook wel heel fijn om te werken, na 4 dagen thuis te zijn geweest, zeker in de hitte zonder tuin, ben ik het wel weer zat en blij naar mijn werk te kunnen.. echt een moeder van de 21e eeuw heeeeeeeeeeele fijne avond nog, tot snel weer
Hoi! Het is hier idd wat druk geweest! Rica, is niet erg dat je de namen niet wil delen. Kan ik begrijpen! Wat is jullie exacte data nu? Of heb ik erlangs gelezen? Wat is een moederfiets? Wij hebben gewoon een los kinderzitje die je op en af kan nemen. Deze zomer hebben we wel nog niet gefietst, het komt er gewoon niet van. Jeetje.. warm hé! Puf puf! Straks wellicht richting zee, tenzij er veel file is... dan gewoon opblaasbaar zwembadje buiten in de tuin. Bij Margot was het raak in de vierde ronde... nu hopen we op de 2e ronde. Deze maand iets meer 'ons best doen'. We zien wel wat het wordt... hoe sneller hoe beter Bye! Geniet van het weer!
Zo, het is hier stil geworden. Nou, wij zijn 'bezig'... en 'plannetje' opgemaakt voor deze maand. Deze morgen een ovutest gedaan er was reeds een licht streepje zichtbaar. Hmm... vind het deze maand plots veel spannender worden... Gisteren werd ik overigens tante van Léon! Mss dat dit nu de wens nog meer aanwakkert...
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Rica, wat vervelend dat je stress hebt. Hoop dat het nu weer achter de rug is en het niet al te erg was. Heel veel liefs iig!! En eindelijk is je verlof in gegaan. geniet daar maar lekker van. Wat gaat het eigenlijk snel he. Jeetje ben benieuwd wanneer je met nieuws komt . Hoe gaat het met Lois? Hoe reageert zij op je buik? Breka, deze ronde dus echt aan de slag. En nu al een licht positieve ovutest. Ben benieuwd wanneer je een knaller hebt. Had je bij Marot ook ovutesten gebruikt? Gefeliciteerd met het tante worden. Ik zag de foto voorbij komen. Schattig dan he. Kan me voorstellen dat je daardoor zelf ook nog liever wil. Hopen dat het deze ronde raak gaat zijn. Kara, wat leuk dat je nu een moederfiets hebt. grappig om te zien hou je meid ervan kan genieten he. Linde ging altijd in haar handjes klappen en gillen van plezier. Ze vind het nu nog steeds heerlijk om te fietsen. Fijn dat je baan je bevalt. En wat betreft een moeder van de 21ste eeuw zijn herken ik wel. Ik vind het soms echt heerlijk om nar mijn werk te gaan. Hoewel ik het nu wel zwaar begin te vinden met mijn 24 uurs diensten. Ongesteldheid al aangediend of nog steeds alleen het gevoel? Hoe vaak geef je nu nog borstvoeding? Ik ga volgende week de verjaardagstaart voor de eerste verjaardag van de dochter van mijn vriendin maken. Vind het wel spannend voor iemand anders. Vanmiddag maar eens kijken of ik een nijntje in elkaar kan knutselen. We hebben gisteren kaartjes uitgezocht en een tekst uitgezocht voor op het kaartje. Straks even de proefdrukjes aanvragen. Erg leuk om iets voor deze baby te ondernemen. Voel me soms wel schuldig dat ik er nog niks voor gedaan/gekocht heb. Vrijdag komt eindelijk de stucadoor en we hebben nu een plannetje gemaakt hoe we verder te werk gaan. Begint bij mij nu echt te kriebelen om aktie te ondernemen voor de baby. Maar dan moet Linde eerst over zijn. Liefs
spannend Breka!! en wat een schattig hummeltje zag ik bijjou in je armen op facebook.. ja, dan moet het wel harder gaan kriebelen. wel serieus bezig dus nu! nou geniet van hetgeen je moet doen, en dan gaan onze duimen vast in de draaistand! voel je je vruchtbaar? bij Margot vierde ronde raak. hopelijk zal het nu eerder raak zijn, maar vooral niet veel later. ook al weet je dat het ook veel langer kan duren en het dan niets hoeft te zeggen; ik denk dat je er toch vanuit gaat dat het nu weer nite heel lang zal duren? enne, bewijs genoeg in deze club daarvan je vroeg nog wat een moederfiets is? nou niets anders dan een gewone fiets, maar dan met een breder stuur, lage instap, mogelijkheid om stuur vast te zetten. zet er een kinderzitje op, en tadaa: moederfiets! hihi joan, leuk dat je de zin krijgt om voor deze baby aan de slag te gaan! en je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je niet net zoveel doet als bij Linde. dat kan namelijk echt niet! het zou wat zijn als dat wel zo zou zijn, dan had je nog een extra kamer nodig in huis . nu ben je al mama, en dat was bij Linde allemaal helemaal anders. volgens mij is het met een tweede kindje ook allemaal weer heel anders. tenminste dat zie ik om me heen: een tweede draait toch meer mee in het huidige gezinsleven. en dat is ook prima! het kan me wel voorstellen dat de diensten je zwaar vallen. wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die werken soms ook heel prettig vind ik zit ziek thuis. niet fijn, maar wel prettig om het even rustig aan te mogen doen. niet dat ik anders kan, want ik ben continue nat van het zweet. lekker dus. mijn bv loopt meteen terug merk ik. vannacht duurde het wel 15 minuten voordat de toeschietreflex er was! dat was wel even een gekke gewaarwording. vanmorgen ging het gelukkig weer beter. ik voed ongeveer 4-5 keer per dag. ze komt nu nog maar 1 keer per nacht de laatste nachten! de fase van verlatingsangst is trouwens wel ingeslagen hier. zohe! mama kan haar echt niet naar bed brengen. zodra ik haar loslaat om in haar bedje te leggen begint te toch te krijsen. als papa het doet gaat het beter, maar dan moet ie er wel even bij blijven zodat ze hem nog kan zien als ze nog even wakker wordt. hebben jullie dit ook zo gehad? verder gaat het heel goed met haar. ze is de wereld aan het verkennen. loopt langs alle kasten e.d. en probeert soms ook los te staan. ik vind het maar spannend allemaal! we worden nog steeds heel blij van haar. echt een vrolijk meisje. en ze had van de week voor het eerst twee staartjes in, ook echt zo leuk! nu is ze weer wakker, dus ik ga de kleine prinses halen. fijne dag en rica, liefs! laatste loodjes al bijna... spannend! ik hoop dat het goed gaat bij je? en ben heeeeel benieuwd wanneer je met het nieuws gaat komen!
Hoi, Even laten weten dat ik vandaag een knaller van een positieve ovu test had. Zooooo spannend joan, is toch logisch dat je nu veel minder hoeft te regelen? De helft heb je al Hoelang moeten jullie nog werken? Zijn jullie al aan het aftellen? Maandag is mn vakantie voorbij... terug werken, helemaal geen zin in. Hopelijk snel mooie vooruitzichten op een baby
Ff snel, Joan heb nog geen verlof. Volgende week vrijdag laatste dag...pas batterijtje is bijna leeg Break jeeeeee spannend..nod? Kara mooie koffertjes zijn het ja.... Wel te duur hoor. Maar super handig hihi Breka 17sept uitgerekent maar ik ga voor 7, jullie gokje wagen? Ben weer weg, slapen xx
Breka, spannend!!!! Rica, wat moet je nog lang doorwerken dan !! heel veel succes met de laatste werkloodjes... en daarna hopelijk tijd om de batterij op te laden.. voor een volgende energievretertje, maar wel een heeeeeeeeeele leuke . Ik ga voor 6 september!!
hoi meiden, Rica ik dacht dat je zes weken van te voren met verlof ging. heb ik me vergist. Nou dan nu echt de laatste loodjes dan maar! Ik wil wel een gokje wagen hoor, ha ha. Ik denk dat je de 11de bevalt. Ben benieuwd. Hoe gaat het met je benauwdheid? en hoe voel je je verder? Kara, hoe voel je je nu? Ben je weer beter? Waar had je last van? En wat betreft de eenkennigheidsfase, die hebben we hier ook gehad. Niet heel erg maar wel een beetje. Gaat vanzelf weer over . Linde gebruikt haar koffer trouwens ook nog steeds. Hier zitten haar tekenspullen erin. Doe jij niet af en toe een zwangerschapstest voor de zekerheid? Kan me echt voorstellen dat ik daar toch mee bezig zo zijn als ik alleen borstvoeding geven als 'anticonceptie' zou gebruiken. Zou vast elke maand kwalen hebben, ha ha. Wat spannend Breka, nu op de wachtbank. Hebben jullie je ei goed kunnen gebruiken? Hoop ook voor je dat het snel raak mag zijn! Ik ben zeker al aan het aftellen. Ik moet nog ongeveer zes weken werken. Is nu gekkenhuis op mijn werk en moet echt op mijn strepen staan momenteel. Vind mijn eigen diensten al druk genoeg. Ik ben 2 november uitgerekend. Gisteren flinke opruimaanval gehad. Alle kasten uitgezocht en gordijnen gewassen, ramen gelapt ed. Hele huis door gegaan. Nu alleen nog de bank wassen en de keuken uitsoppen. Linde haar kamer gaan we van het weekend weer verder mee. Kan niet wachten tot hij af is. Ik heb ook alle baby spullen tevoorschijn gehaald en de neutrale kleertjes uitgezocht. Moet die nog wassen. Maar geeft al een goed gevoel om zo voor de baby bezig te zijn. Wat klein is dat allemaal dan weer zeg! Bijna niet voor te stellen dat we straks weer zo een ukkie hebben. Linde is wel veel bezig met de baby. Ze zegt steeds zelf dat ze een baby in de buik heeft en dan moeten we haar buik aaien en kusjes geven. Ze wil ook steeds mijn buik zien en ze is veel met haar pop bezig. Erg grappig om te zien. Nou heb niet echt meer iets te melden. Liefs
Wat gezellig klinkt het bij je thuis zo Joan! Linde die zo met de baby bezig is, de kleertjes die weer tevoorschijn worden gehaald die zo lief en klein zijn, Linde haar kamertje. Echt leuk! En handig die opruimaanvallen haha Succes met je werk, klinkt niet heel relaxed. Nog steeds geen stappen voor eigen onderneming ? Als je in de buurt zou wonen had ik je graag gevraagd een taart te maken voor A als ze 1 wordt! Griep is weer over gelukkig! Maar die fase van verlatingsangst, poehe! Vanmorgen kon ik haar echt wel even door het raam gooien zo gefrustreerd was ik. Tis en blijft een schatje, en het komt natuurlijk voort uit mijn eigen onvermogen om mijn meisje lekker te laten slapen. We zijn weer wat extra alert met bepaald ritme. Vanavond heb ik haar iets eerder naar boven gebracht en ben ik met mijn hoofd in haar bedje gaan hangen. Dan kruipt ze redelijk rustig met haar koppie tegen me aan en kan ze de slaap wel vatten. Niet ideaal, maar zolang het werkt, hang ik met mijn hoofd in haar ledikant haha. Hopelijk gaat de fase snel weer voorbij! En je hebt helemaal gelijk hor.. het was griep afgelopen week, maar ik was er van overtuigd dat ik zwanger was! Soms erg onhandig, want dan merk ik ook dat ik er stiekem meer mee bezig ben dan ik zelf zou willen toegeven. Maar de laatste test was toch echt erg wit . Voorlopig dus nog geen babynieuws hier. Hele fijne avond! Ik ga hem eens benutten nu ik even rust heb voor mezelf x