gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik ben wel serieus bezig geweest hoor met een eigen onderneming maar het mocht niet vanuit huis en we hebben geen geld om zo een risico te gaan nemen. Erg jammer. Ja jammer dat we te ver uit elkaar wonen kara. Had het anders ook erg leuk gevonden om te doen. Zal een foto van mijn taart plaatsen als hij af is.

Kan me voorstellen dat je graag met je hoofd in haar ledikant hangt als ze dan slaapt. Hoop dat die fade snel voorbij is. Linde slaapt momenteel ook erg slecht. Vooral ook met het wame weer.

Ik zal even een buik up date geven. Ik vind hem aardig gegroeid de laatste tijd.

Bekijk bijlage 344059

2. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Joan! Rica, show je hem ook nog eens?
    Kara, toch stiekem een babywensje... wie weet... is moeder natuur je wel eens héél gunstig :p

Hier is het ei voorbij en het kan onmogelijk de zaadcellen gemist hebben... hebben zoveel geklust... Nu alleen maar hopen dat er ééntje kon 'binnendringen' en zich nestelen... hup.. die vervelende wachtbank op...

Verder weinig te melden...

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mooie buik! ik vind hem nog bescheiden, maar mooie vorm. zit gewoon je kindje in :)
    en ja Rica, ook benieuwd naar jouw buik!

spannend Breka! jullie hebben in elk geval goede workout gehad :p
    de wachtbank op.. de duimen gaan draaien! houd ons op de hoogte van gekke kwaaltjes ;)
    zou leuk zijn als moeder natuur me nog eens weet te verrassen.. wie weet.

fijne avond!

4. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha... de gekke kwaaltjes zijn er al hoor ;)
    Gisterenmiddag had ik allerlei steekjes en krampjes in mijn buik en lies... haha... ik word al helemaal gek :cool:
    Nee... voetjes op de grond en nuchter blijven... hopen dat ik dat lang volhou!

Gisterenmiddag hadden we onze befaamde kinderloze vrienden terug over de vloer! Zijn die maar liefst 8 uur blijven plakken!!! Sommige hadden zelfs geen geschenkje bij.. gewoon lekker niets, gratis komen BBQ'en... beetje grof niet? Of ligt dit aan mij? Hmm... ik begin me te bedenken dat dit toch niet echt 'vrienden' meer zijn... beetje respect? Ik hoef geen groot cadeau, maar een flesje wijn is toch helemaal niet duur toch? Goed... mss zal het aan mij liggen ;) :(

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    spannend Breka! kom maar op met al die gedachtengangen. o nee, we moeten je helpen nuchter te blijven natuurlijk hihi. aftellen naar volgende week, en dan zal je het gaan merken. ik denk dat het volgende ronde raak gaat zijn ;)

en tenzij je van te voren hebt aangegeven dat niemand iets mee moest nemen, zou een flesje wijn voor de gastvrouw zeker op zijn plaats zijn! erg jammer dat soort dingen. maar ik hoor ook aan je dat het niet meer de beste vrienden zijn.

amila doet de laatste dagen geen middagdutjes meer, misschien tijd voor 1 slaapje overdag? nu even languit op de bank: moe en toe aan wat liefde van en met mijn man
    xx

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ze is alweer 10 maanden!!! sjongeeeeee nog 2 maanden en wij gingen voor nr 2 hahaha
    maar geen middagdutje dus? Hier nog steeds van 19:30 (ongeveer) tot 08:00... en van 12:30 tot 14:30 (ongeveer) soms langer soms korter....
    iK Vind die middagsdutjes echt ideaal!!!! En zolang ze ze zonder moeite neemt ga ik er mee door!

Joan en breka kletsen die van jullie ook zoveel?
    wat gaat het hard he en wat zeggen ze al veel he!!!
    zijn jullie al met potjes bezig?(plassen e.d.)
    Hier staat er wel 1 maar ze wil er niks op doen....

joan mooie buik, ik twijfel alleen of dit wel een jongensbuik is hoor...mijne was puntig en echt naar voren...jouwe is bol en verdeeld of niet?
    Mijne is nu ingedaald en gezakt dus kan het nu niet vergelijken maar hij is anders als bij mij....ik ben wel benieuwd wat jullie krijgen hoor....misschien toch een meid??????????????

mijn buik, zal ik volgende week even doen...
    Heb nu eindelijk verlof maar genoeg nog te doen haha.

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Fijn rica, verlof!!! heerlijk en eindelijk! heb je nog veel te doen?? ben benieuwd naar die buikfoto. maar wie weet dient de kleine man zich al wel snel aan. wanneer denk je zelf dattie gaat komen?

vanmorgen kroop a luierloos door de gang en ging ze lekker een potje zitten .... Voortaan zet ik haar gewoon op het potje haha. maar uiteraard geen serieuze potty training, maar poep tussen de plinten vandaan schoonmaken is best lastig :S;)

lijkt me best heerlijk zo'n lange slaper! hier altijd al weinig. de middagdutjes zijn kort (30 min), 's ochtends soms wel wat langer. we proberen nu wat strenger te zijn, want het schiet echt niet op. moeilijk, maar hopelijk werpt het voor iedereen vruchten af!

nou fijne avond dames

8. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik word helemaal gek :$
    Het enige wat ik voel zijn krampen die lijken op ongikrampen (maar lijkt me wat vroeg?) en wat meer 'slijm' dan anders... hmm... gek dus :cool:
    Gek hoe ik het vorige maand zo kon loslaten en nu helemaal doordraai...

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hahaha breka, geweldig dit weer te lezen~!!

wanneer ga je testen???

ik ben het zat! Harde buiken, het voorwerk is er...
    bij lois nooit wat gehad, altijd stilte voor de storm en nu ben ik het al zat hahaha

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik weet niet wann ik ga testen... probeer het zolang mogelijk vol te houden... grrr.... ik word helemaal gek!!

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    testen testen testen testeeeen kom op voordat ik beval!!
    dan kunnen we nog even zeggen samen zwanger te zijn hahaha

ik ben nu ook wel heeeel benieuwd hoor haha

12. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een goedemorgen....

Ja meiden... het is zover!!
    Gisterenavond deed Rica me denken over testen... ik had er hier nog 4 liggen van sensitest. (wel even over datum) en ik dacht... ze zijn toch niet echt meer betrouwbaar... zal ze voor de fun maar even gebruiken ;)
    Is er in de verte toch wel een licht streepje te zien.... mijn man zag het ook, maar goed... nog even voetjes op de grond en we zouden vandaag opnieuw proberen met ochtendurine... en ja hoor... het streepje was feller, maar nog niet helemaal donker.
    Dan had ik hier nog een nieuwe clearblue liggen (niet over datum :p) en dan heb ik maar die gebruikt... jeetje... precies de 3 langste minuten van mijn leven (naast die van 14/01/2011 dan, de test van Margot :p)... en hoera!!! Zwanger 2 - 3 weken.
    Ik zou een foto'tje nemen, maar die ziet er net hetzelfde uit als mijn profielfoto hier :cool::D

Door het dolle heen!!!!!

Ik heb nu natuurlijk wel al getest op dag 26 van mijn cyclus... zou dit erg zijn? Mijn NOD is eigenlijk pas maandag dus... als ik ervan uitga van een standaardcyclus... wann hadden jullie getest?

Dus met een bang hartje... ben ik toch zéééééééér gelukkig...

Even een vreugdedansje doen in de woonkamer :D

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jaaaa Breka! Gefeliciteeeeeerd! Wat goed!!!! En vroeg getest, dat wordt een sterke baby ;)!!
    Jemig, je bent gewoon alweer zwanger! Geniet er van, vreugdedansjes doen en dansjes doen met Margot. Je gaat opnieuw mama worden!!!! die kwaaltjes waren dus echt zwangerschapskwaaltjes! JOEPIE!!

Meiden, alledrie weer zwanger, hoe krijgen jullie het voor elkaar :D

Rica, nu mag je hor ;). je bent het echt zat he? ik ga duimen dat hij niet heel lang op zich laat wachten. wat denk je zelf??

mijn week is wat minder, zit een beetje in de knoop met mezelf door allerlei ongewenste gevoelens. komt weer goed natuurlijk, maar moet er even doorheen. oja, en mijn eierstokken rammelen gigantisch en met jullie (dikke) buiken gaan ze nog meer klapperen! hihi
    maar goed, ik moet mezelf nog even bedwingen want manlief is er nog lang niet klaar voor.

heeeeeeeeeeeel fijn weekend, want er mag weer worden gefeest!
    x

14. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf toch nog even voorzichtig hoor... slechts dag 26, maar toch meteen goed positief hé... zou nu zo'n 4 à 5 weken ver zijn... Ik wacht nog enkele daagjes af en mss maandag dan bloed laten prikken bij de huisarts om HCG te bepalen. Ik word in ieder geval misselijker met het uur :D. Maar ik neem het er heel graag bij. Heb me voorgenomen om niet te klagen :D

Toch vrij speciaal hé... we zijn nu terug alledrie zwanger.. Kara, jouw beurt komt ook hoor... A. is nog maar 10 maanden, je hebt nog wel wat tijd hé. Hoe komt het dat je in de knoop ligt? Is er iets gebeurd?

Rica.. aftellen geblazen... doen we een schatting? Ik ga voor 12/09 en hij zal 3kg100 wegen :p. Ben je klaar voor de bevalling? Heb je pijnbestrijding gehad bij Lois? Ik ben er best wel bang voor, maar is voor mij (gelukkig) nog ver weg... Joan, ben jij er klaar voor?

Nu even de bank op... ff bekomen... god wat ben ik blij!!!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    BREKA jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-3 al joh, dat is al mooie uitslag dan!!!!!!
    yessssssssssssssssssssssss meid gefeliciteerd!
    Ik was ook zo nieuwschierig!!!!!
    maar 2-3 en nog geen eens je nod, weet je zeker dat je ei niet eerder was'??? jij hebt veel hcg :) of zijn het er 2 hahaha ;)

kara ben het dikke zat!
    voel me zo verrot door mn zw-schap en alles eromheen maarja we gaan gewoon door.
    Ik heb veel last van het voorwerk nu deze week, soms denk ik zal het? maar dat heb je snel genoeg door...ik slaap zo slecht!

kara ik snap dat je graag wilt! wat houdt hem tegen?

joan hoe gaat t meid?

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    echt heel erg leuk Breka :). voorzichtigheid snap ik, maar een positieve test is een positieve test. duimen gaan nu draaien voor een mooie zwangerschap! en klagen hoort daar ook bij hor haha. dus houd je niet in, dat betekent niet dat je niet geniet! de bevalling is nog ver weg..
    en inderdaad, hoe kijken jullie daar naar rica en joan? zien jullie er tegenop?
    Rica, dikke knuffel voor de laatste loodjes... doorbikkelen dus totdat hij er uit komt. Slecht slapen, en stress erbij.. niet fijn! ik stuur je positieve gedachten toe!!

mijn knoop komt door allerlei dingen (ik weet het zelf geloof ik niet eens precies haha). voel me erg verdrietig. heeft ook met de kinderwens te maken, niet zozeer dat ik NU per se wil, maar meer dat ik gewoon hoop dat het allemaal goed komt en niet pas over 2 jaar. maar dat komt wel, daar geloof ik ook in.

Maar het is een veel te mooie dag om negatief te zijn, dus dat ga ik dan ook niet doen :D!

Joan, lekker aan het bakken??

Liefs

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Breka, gefeliciteerd!! Jeetje jij ook al zwanger. Wat leuk. Zijn we idd weer met zijn 3en tegelijk zwanger. Echt gaaf zeg. Wanneer ga je de banner aanpassen?

Wat naar dat je je zo vervelend voelt en niet echt een aanwijsbare reden weet. Ik hoop dat die gevoelens snel weer weg zijn. Jammer dat je man er nog niet echt aan toe is om aan een tweede te beginnen. Maar A is idd pas 10 maanden dus wie weet over een paar maandjes.

Rica, ik hoop dat jullie zoon een beetje op tijd komt en je niet meer zwanger hoeft te zijn. Nou ja het duurt iig niet heel lang meer nu. Het eind komt in zicht.

Hier gaat het redelijk. Erg druk met het logeetje erbij hier. Linde is echt een beetje stout de laatste tijd. Erg aan het puberen. Grenzen opzoeken ed. Daarnaast heeft ze de afgelopen twee dagen koorts. En vandaag die taart maken wat niet helemaal naar mijn zin ging. nou ja, ik zit ook wel een beetje aan mijn tax. Ben blij als die hond opgehaald wordt zondag. Op mijn werk is het ook nog steeds gekkenhuis. Blij als mijn verlof in gaat. ;)

18. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf mijn banner nog niet aan te passen, ga wachten tot na mijn NOD. Ondertussen voel ik me helemaal belabberd! Goed teken dus!

19. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!
    Nog steeds belabberd, dus het gaat (hoop ik) de goeie kant op!

Margot gaat sinds deze week op het potje! Ze vindt het zo leuk.. ze kan er de hele dag op zitten.. benieuwd hoe dit gaan aanhouden!

20. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik ben zo bang dat er iets mis gaat lopen... geen idee vanwaar het komt.. om het half uur ga ik naar toilet om te kijken of er geen bloed is... grr... hoe stom... Ik slaap ook zoooo slecht! Deze nacht 2 uur wakker gelegen, kon echt niet meer slapen! En zo gek dromen! Pff..

Deel Deze Pagina