gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ff kort dames, genieten van de kraamweek zit er niet in.
    J. Ligt in zknhuis, drinkt niet optimaal en valt af (hij heeft de energie gewoon niet om te drinken).
    Lois is ook van slag en is super ondeugend, moet eerlijk zeggen dat mij dat nog wel ff zwaar valt.

Maar het komt wel goed... Hoop alleen snel.

Joan die shoot is echt prachtig!!!!
    Je bent nu mooi gegroeit hoor.

Kara kun je al staartjes maken?;)
    Dus ze slaapt goed?

Break wanneer mag je weer naar vk!?weer spannend he!

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Oh Rica, wat vervelend zeg. Hoop ook dat het snel goed komt en kan me voorstellen dat het extra zwaar valt zo in deze situatie. Hoop dat jullie snel kunnen genieten en jullie mannetje het eten snel zelf kan. Wat naar dat het nou zo moet lopen. Maar inderdaad het komt goed. Heeft je man ook nog vrij van zijn werk? En wat naar dat Lois er zo op reageert. Heel andere situatie zo natuurlijk en zij zal jullie zorgen ook wel aanvoelen. Nou hoop echt dat de rust een beetje snel terug keert in jullie leven en jullie kunnen gaan genieten met jullie gezinnetje!

Bedankt voor de complimenten van de fotoshoot. En mijn buik is idd gegroeid he. Ha ha. Eindelijk. Denk dat hij nu hetzelfde is als bij Linde.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig tijd heb om te genieten. Op mijn werk is het momenteel sowieso niet leuk. Veel bezuinigingen, gezeur daarover, kromme dingen die gebeuren en sta nu eigenlijk alleen met inval. Niet echt leuk om mijn laatste weken op het werk af te sluiten. staan we net weer samen na de vakantie en dan sta ik nog niet met collega's. Komt omdat ik veel met een ziek gemelde collega samen stond. Beetje jammer dus. Hoop dat het genieten zo gewoon gaat beginnen als ik me niet meer zo aan mijn werk irriteer ;). Merk dat het ook gewoon wel heel druk is zo met werk, linde en de rest wat erbij komt kijken.

Kara, wat fijn dat Lois het slapen zo goed doet. En het is echt zoeken he wat nou de goede manier is voor jullie. Ik merkte dat ik met Linde heel veel bezig was met angst voor een hechtingsstoornis. Ha ha, zal wel te maken hebben met mijn werk. Ik ben voornemens het bij deze toch anders te gaan doen en dat deze zich wat meer aan ons leven moet aanpassen ;). Nu kijken hoe dat straks in de praktijk eruit gaat zien. Ha ha

liefs

3. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Pff... geen energie en misselijk! Vreselijk gevoel... maar toch blij dat ik me zo voel :cool:
    26/09 eerste afspraak bij gyn!

morgen mss meer... als ik energie heb.

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Rica, wat vervelend dat je kleine mooie (smelt smelt bij die foto's!!) in het ziekenhuis moet liggen. Het komt vast en zeker goed, maar NU echt niet leuk! en dan word je ook nog flink op de proef gesteld natuurlijk door je kleine dame. Heb je veel hulp? Want hoe voel jij je?? tijd om te herstellen? zo klinkt het niet. Veel liefs, geniet van de kleine momenten en ook veel sterkte!

Joan, wat een knudde omstandigheden om je werk zo. echt niet leuk. de gezelligheid gaat er ook wel af zo denk ik. echt aftellen naar verlof zo. en dan hopelijk nog een paar mooie geniet momentjes. misschien ook nog wat momenten dat je even alleen bent zonder druktemaker om je heen? want volgens mij is het leven met een kindje gewoon hollen en hollen en stilstaan... om te slapen ;). Dat je je zorgen maakt over hechtingstoornis.. heb ik ook wel beetje last van haha. leuk het, werken in de zorg :). ik heb al een aantal keer de test gedaan (samen spelen, kamer verlaten, reactie afwachten, terugkeren en kijken of ze snel weer kalmeert) hihi. gelukkig lijkt dat goed te gaan.

Breka, hang in there! nog even wachten tot je kan zien waar je het voor doet! hoop dat je snel weer wat meer energie hebt..

ik ga broeden op een taart die ik kan maken morgen.. niet mijn sterkste punt ;)

5. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Hier ben ik dan ff... ff op de tanden bijten...

Rica, wat een mooi kereltje! Is hij nog steeds in het ziekenhuis? Wat jammer dat je de eerste dagen niet samen kan doorbrengen... Hoe reageert Lois?

Joan, nou, nu ben jij bijna aan de beurt hé! Kijk je er naar uit? Beseft Linde dat ze binnenkort de aandacht moet delen?

Kara, hoe gaat het met A. Gaan de nachten nog steeds goed? Lijkt me best lastig, nog steeds 's nachts moeten opstaan!

Hier gaat het in principe goed. Het feit dat ik me mottig voel, is natuurlijk positief, want dan verandert er vanalles in mn buik. Ik merk trouwens dat die al begint te groeien :$
    Ik slaap 's nachts alleen zooo slecht, wordt bijna iedere nacht zo'n 4 keer wakker. En ik droom ook zo raar! Hopelijk kan ik toch nog wat betere nachten hebben, lijkt me zo vroeg om er nu al last van te hebben. Verder kijk ik uit nr 26/9... eerste echo! Ik kijk er ook naar uit om het de mensen te vertellen, dan hoef ik geen excuses meer te zoeken waarom ik niet meer drink, moe en misselijk ben. Vrijdag heb ik het mn zus reeds gezegd, ik kon er niet meer onderuit, was zo duidelijk.

Zo, even genieten van de rust nu Margot slaapt! Want dit vind ik het meest lastig: als ik me niet lekker voel, kan ik eigenlijk niet echt rusten, want Margot eist alle aandacht op. Ik merk dat dit de leeftijd is? Linde en Lois doorstaan dit ook merk ik?

Bye!

6. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is het hier stil!

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Breka, hoe gaat het met je misselijkheid? En de 2ste je eerste echo. spannend hoor. Maar idd zie je weer even waar je het allemaal voor doet :).
    Wat vervelend van je slapeloze nachten en het gekke dromen. Maar wel herkenbaar hoor.
    Hoe reageerde je zus dat je vertelde dat je zwanger bent? En jouw buik groeit dus snel zo de eerste tijd? Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Kara, wat had je voor taart gemaakt? Was het gelukt? waarvoor ging je taart maken? Hier binnenkort ook weer één voor Linde maken. Wordt denk ik een mickey mouse taart. Vind ze erg leuk.
    enne, wat grappig dat jij er al wat testjes op los laat. beetje verknipt die mensen uit de zorg he. :D
    Hoe gaat het verder met je? En met je kriebels? Had jij nou tijdje geleden afspraak bij je gyn?

Rica, is je mannetje weer thuis? dacht op de foto op facebook te zien van wel? Hoe gaat het nu? en met Lois?

Hier gaat het wel. Ik ben erg aan het kwakkelen. Nu ook erg verkouden, keelpijn en hoesten. Ook echt weer slecht geslapen. Linde haar kamer is nog steeds niet af. Zit van alles tegen. Verf barst overal. Ben inmiddels wel begonnen met het wassen van de spullen voor de kleine.
    Nog anderhalve week en dan lekker verlof. Ik ben idd wel van plan om Linde toch af en toe een dagje weg te brengen naar opa en oma. Kan ik dan even bijtanken en is voo rhaar ook goed om dat erin te houden. Vind het toch best zwaar met nog een kleintje in huis. en we willen ook graag nog even wat quality time momentjes met zijn tweeën. Dus dat gaan we ook inplannen.
    Met de baby gaat alles goed. Gisteren bij de verloskundige geweest en de baby lag al met zijn hoofd naar beneden.
    Ik merk dat ik wel heel erg nieuwsgierig word. Kijk niet echt op tegen de bevalling. Gaat vast wel goed komen. Hoop dat de kleine gewoon gezond is. Ben daar veel meer mee bezig dan bij Linde. Geen idee hoe dat komt.
    Linde is echt in de peuter pubertijd zeg. Echt mijn handen aan haar vol. Leuke uitdaging :D. Wat een willetje heeft ze zeg. Ondeugd. Flink aan het uitdagen met dingen waarvan ze weet dat het niet mag. Daarentegen is ze ook super lief. Gisteren moest ik erg hoesten en daardoor bijna overgeven. Zegt ze alles goed mama? En begint me heel lief te aaien. Ook met het hartje horen gisteren bij de verlos kreeg ze een heel big smile op haar gezicht dat we het hartje hoorde. ze begon echt te stralen. daarna komt ze met een stethoscoop om op mijn buik naar de baby te luisteren. Ha ha.

x

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag meiden! even kort bericht, want ik heb weinig tijd, maar wel blij te lezen hoe het met jullie gaat!

Rica, thuis?? ik hoop het. benieuwd hoe het met jullie gaat, maar ik hoop vooral dat je een beetje rust kan pakken en het goed gaat met jullie.

Breka, heeeeerlijk die kwalen :). sterkte er mee. ook al weet je waar je het voor doet (nouja, nog niet helemaal dan ;)), het is ook gewoon maar doorkomen. vooral nu uitkijken naar de eerste afspraak! leuk dat je het je zus al hebt verteld?!

Joan, jij ook veel sterkte. pff wel een tegenvallers allemaal. en dan ook nog flink verkouden ook. hier zijn we ook verkouden en is het al een (slaap)drama, laat staan als je ook nog bijna 33 weken zwanger bent! terecht dat je aftelt naar verlof en ook dat je nog leuke dingen gaat doen! dat heb je ook wel verdiend. ik ga er trouwens wel helemaal vanuit dat het een jongen wordt... maar dat weet je nog steeds echt niet toch? echt leuk om te horen hoe Linde zich ontwikkelt en wat lief allemaal.

met ons gaat het goed, vakantie geboekt voor volgende week, zin in. de sleur vh dagelijks leven is soms wel merkbaar. vooral in de relatie met mijn man zit wel wat beweging. we denken dat het komt omdat we allebei niet meer op elkaars 1e plaats staan :). logisch dus, maar wel even hormonen negeren en nieuwe balans zoeken. herkenbaar??
    a is geowon een schatje. zwaaien en lachen naar mensen. lief spelen. soms een aanstellerig draakje met een eigen wil die niets wil. en 's ochtends heerlijk met duim in mond alleen tegen mama aan willen hangen. ik lieg als ik zeg dat ik daar niet van geniet ;)

nu naar een lunchdate, ook leuk!

oja en de taart was voor een feestje georganiseerd door het kdv. het was een wortelcake geworden, best ok! voor a haar verjaardag laten we een taart maken..
    liefs

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan ja pittig he zwanger zijn en dan zon dreumes/peuter erbij...ken het helemaal! je kan niet even gaan liggen of iets... je moet doorgaan.
    Moet zeggen dat ik het de dagen na de bevalling ook zwaar vond omdat lois heel veel uitprobeerde, ik dacht echt sjeeee wat heb ik gedaan maar nu niet meer hoor!! Nu is ze helemaal gewend en heel lief.
    papa heeft ook vakantie dus die helpt mij ook veel.

kara ja we zijn thuis en wel.... het is hier alleen erg hectisch vanwege prive omstandigheden, ik vraag mij af of er soms een eind aan komt. ik ben al mn kilos al kwijt en zelfs meer. Ik hoop dat er snel rust hier is. Met de kids gaat het in ieder geval heel goed!!

Nog even en dan is ze een jaar! is toch om gevlogen he!
    wat ga je geven, groot feest?
    waar gaan jullie heen en hoeveel dagen?? lekker hoor, moeten wij ook nog doen maar het is lastig te plannen.

breka hoe gaat het, ik zeg buikfoto :)
    Kan er nu wel tegen, geen rammelende eierstokken hier meer... haha

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    fijn rica, weer thuis! met je uilen, of kikkerprins en grote prinses! het lijkt me sowieso voor iedereen al wennen en zwaar, naast ook leuk en mooi, maar dan met nare prive omstandigheden. geen idee wat er speelt, maar veel succes ook daarmee...
    fijn dat die eierstokken nu niet meer rammelen. maareh wie weet he ;)
    hier rammelen ze flink als ik jouw mooie man zo zie haha. als er nog twee prinsen bij komen komende tijd, dan weet ik in elk geval wat ons 2e kindje zal worden :D

verjaardag wordt niet heeeeel groot, maar wel op locatie (kinderboerderij!). gewoon op haar verjaardag doordeweeks.
    hebben jullie allemaal grote feesten in de planning staan??

we gaan btw volgend weekend, vliegen we naar france! ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat.

fijn weekend verder allemaal

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Kara, nee we weten het nog steeds niet. Ik heb er wel al heel wat theorieën op los gelaten. Ik heb ook echo foto's in het NUB topic gepost en daar zeggen ze meisje. Verder allemaal thuis testjes gedaan en dat is gewoon 50/50. Met mijn trouwring aan een haar is een jongen. hartslag is vaak hoog dus dat zou weer meisje zijn. Nou ja, je hoort, het houdt me bezig. Ha ha, maar kan niks anders dan afwachten. Wat mijn gevoel zegt?? een jongen...... Maar goed kan er naast zitten natuurlijk.

Rica, kan me zo goed voorstellen dat het ook zwaar is als je kindje er net is. Gelukkig is Lois gewend en weer lekker zichzelf. hoe gaan de gebroken nachten icm het vroege opstaan? en wat heerlijk dat jullie mooie mannetje weer thuis is. Lijkt me niks om hem achter te moeten laten. Ben blij dat het allemaal weer goed is.
    Is jullie gezinnetje nu compleet Rica?

Kara, wat heerlijk dat jullie lekker op vakantie gaan naar Frankrijk. Is het weer daar nog een beetje mooi? Geniet er maar lekker van met elkaar. en jeetje je meisje wordt alweer bijna 1 jaar!! Wat leuk. En erg leuk om het op een kinderboerderij te vieren. Leuk idee. Wij vieren het gewoon thuis. En niet heel groots, gewoon familie en vrienden en dat taart en nog meer eten en drinken. Ha ha.

Hier vandaag uit mijn laatste slaapdienst en tevens 24 uurs dienst gekomen. heerlijk idee. Nu alleen nog di een vergadering en do een dagdienst en dan met verlof!!

Ik zal even een buikfoto uploaden van vandaag. Vind hem flink gegroeid. hi

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mooi joan, is hij al gezakt?hij is mooi gegroeid he!
    Mag ik je nubfoto zien? Ik wil ook ff gokke haha

Kara ik ga mee hoor, stiekem...lijkt mij heerlijk.

Breka kom maar op met je foto.

En ja wij zijn compleet, hebben geen kamers meer en de auto was ook vol vandaag haha. Ik vind t mooi maar als ik denk aan al die dingen plus studiemogelijkheden/kosten en ruimte ed nee zo is het mooi. Maarja mocht t wel gebeuren so be it vind ik niet erg hihi.maar voor nu moet ik er niet aan denken, zou gek worden.

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ja mijn buik hangt idd wel wat lager.

enne, herkenbaar wat je zegt over de praktische beweegredenen. Zo staan wij er ook in.

ik zal even kijken of ik die echo foto hier ook kan uploaden.

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
  15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mooie buik! het valt me nog wel, maar hij is wel zwaarder geworden :) lijkt me goede zaak.
    ik ga ook helemaal voor jongetje, met de NUB kan ik niets hor haha. ik blijf turen naar iets wat ik toch niet zie :)
    x

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag lieve dames! ik dacht even mijn goede vakantiewensen te gaan lezen :p, maar het is rustig hier! goed teken? alles goed bij jullie?
    breka, veel plezier bij de eerste echo volgende week!
    joan, voetjes de lucht in!!!
    rica, hoe doet je kleine boy het? en zijn grote zus? zelf op krachten weer?

hasta la vista, tot volgende week!

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    he meiden,

Kara, valt dat even tegen he ;). Hoop dat jullie het lekker hebben in Frankrijk? Beetje mooi weer? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Breka, hoe gaat het met jou? En met je misselijkheid? Nog even en dan de eerste echo. Hoe laat heb je de afspraak?

Rica, hoe gaat het bij jou? De verjaardag van Lois gevierd zag ik. Hoe was het? Heeft ze het leuk gehad? Hoe gaat het met jullie mooie mannetje?

Hier gaat het niet zo goed. Ben mijn verlof in gegaan. Mijn opa ligt op sterven en dat gaat binnenkort wel gebeuren (eventueel middels euthanasie). Ik vind het heel lastig om nu te plaatsen en merk dat ik er veel mee bezig ben en me niet echt kan concentreren op mijn komende bevalling. Ik heb ook wel leuke dingen hoor en die leiden wel af maar vind het erg heftig. Had van het weekend mijn babyshower en bellypaint gedaan dus dat was wel echt even gezellig rondom de baby maar zo gauw dat achter de rug is dwalen mijn gedachtes weer af. wat een onzekere tijd zo. Merk dat het me heel veel energie kost allemaal en ik weinig puf heb om hier te reageren. Nu al twee keer het idee gehad dat het zo over kon zijn en ik naar het ziekenhuis moest haasten om afscheid te nemen.

Verder weinig te melden eigenlijk.

liefs

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan stertke, wat naar!! moeilijk is het dan om nog te genieten he, ik begrijp je helemaal.

ik heb mijn zw schap ook weinig genoten, het één was klaar toen kwam de andere ellende, kan nu pas genieten van mn mannetje maar dat heb ik in het begin niet gedaan.
    Ik hoop dat jij dat wel een beetje kunt doen ondanks het rot nieuws, heel veel sterkte alvast :(

ik zag je filmpje van de babyshower, wat leuk zeg en wat lief dat ze dat zo gedaan hebben voor je!!! lijkt mij een hecht clubje zo.

hoe gaat het met de rest?

Deel Deze Pagina