gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Van mijn kant uit is het heel stilletjes... hoe ik me voel? Belabberd en zoooo erg moe. Had er niet echt rekening mee gehouden dat ik eigenlijk niet kan rusten zolang Margot wakker is... Mijn man werkt nog steeds zoveel, dus komt op mijn schouders terecht. Zalig als ze eindelijk ligt te slapen, met als gevolg dat ook ik slaap rond 20u30....
    Hier ook slecht nieuws gehad. Afgelopen zondag is mijn man zijn opa gestorven. De dag voordien zijn we afscheid gaan nemen in ziekenhuis, heeft mij ook heel erg gepakt! Ik zal zijn angstige blik in zijn ogen nooit vergeten! Komende zaterdag hebben we dan ook een begrafenis. Dit is inmiddels de 3e in de afgelopen 12 maanden, heb het wel erg gehad hoor! Er rest ons nu nog 1 oma, die al 95 jaar is. Hopelijk houdt die het nog even vol. Joan, ik weet dus perfect hoe je voelt. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt, want uiteindelijk hebben zij toch ook gewoon pijn en last? Onze opa heeft gelukkig niet lang geleden, op 3 dagen tijd was het voorbij... Sterkte en dikke knuff!

Rica, lijkt me behoorlijk druk bij jullie! Fijn dat je eindelijk kan gaan genieten! Reageert Lois goed? Is ze fier op haar kleine broertje? Wat heeft zij mooie haren! Margot de hare weigeren te groeien... staan alle kanten op, kan ik niets mee aanvangen!

Kara, beetje laat, maar toch fijne vakantie! Hopelijk kan je er van genieten!

Hier ga ik morgen nr de gynaecoloog voor eerste echo! Ben zoooo benieuwd, want ik voel me toch anders als bij Margot! Ik hoop op 1 kloppend hartje (en geen 2 :cool:) Morgen laat ik iets weten!

Zo, hup die zetel in, Margot paaien met ons vakantiefilmpje van de efteling. Vond ze overigens super! Volgend jaar gaan we terug daar logeren!

2. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    alles in orde.

1 baby, 2,10cm en een hard kloppend hartje... D-day = 03/05/2014!

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hallo,

Wat fijn breka dat jullie ene goed echo hebben gehad. Goed om te horen en blij dat het er maar één is. Hi.

Jullie dus ook allebei ervaring met deze situatie. Het maakt het genieten idd erg moeilijk. Maandag gaat het gebeuren. Dat maakt het helemaal gek. Kijk er erg tegenop. Gek om te weten dat hij er na maandag gewoon niet meer is. ben benieuwd hoe het daarna met me gaat. Hoop dat ik het dan een plekje kan geven en me op de bevalling kan gaan concentreren.

Rica, wat fijn dat je nu heerlijk van je mannetje, en je meisje, kan genieten. Zag de foto's van Loïs op facebook en wat een prachtige meid is het!! Mooie prinsessenjurk.

De babyshower was idd erg leuk gedaan. Was weer erg verwend door iedereen. En het was zeker een leuk clubje. Miste alleen wel drie vriendinnen helaas. Maar het was ondanks dat het niet iedereen lukte erbij te zijn wel super gezellig. zo lief dat iedereen dat voor me doet :).

Gisteren bij de verloskundige geweest en ze schat de baby op 3700 gram als het geboren wordt. Ben benieuwd. Is meer als Linde was.

liefs

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan gecondoleerd :(, is het rustig verlopen ?
    sterkte en een knuffel! Mooie foto van opa met linde, brok in mn keel!

breka wat fijn!! en gefeliciteerd met je kleine grote meid :D
    mooie fotos zag ik voorbij komen!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Rica, het is heel mooi gegaan. Hij was echt tot het laatste moment mijn opa. morgen wordt hij begraven. Gelukkig heeft hij nu rust en geen pijn meer. Dat maakt het wel makkelijker te accepteren voor me. Hij is nu waar hij wilde zijn.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal meiden?

Breka, nog gefeliciteerd met Margot! Leuke foto's zag ik voorbij komen. Hoe gaat het nu met je zwangerschap?

Kara, inmiddels al terug van jullie vakantie? Hoe hebben jullie het gehad?

Hier moet ik de verjaardag van Linde nog gaan organiseren. Vandaag maar eens de mensen gaan uitnodigen en gisteren had ik al spullen gekocht om haar taart te gaan maken. Best drukke tijd zo. Maar dan gaan de dagen ook snel voorbij. Nog 4,5 weken. Spannend hoor. Ben wel echt heel erg nieuwsgierig.

liefs

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he lieve meiden!
    ik had al veel eerder willen reageren, maar na vakantie meteen weer aan het werk, en nu pas weer rust. en in de tussentijd was ik mijn wachtwoord vergeten voor hier.. dus alles even gereset net :)

allereerst:
    joan, gecondoleerd. ik had de mooie foto op facebook gezien maar mijn reactie weer verwijderd omdat ik twijfelde of het gepast was.. maar wat een mooie foto, toen al een memorabele foto. heel fijn dat hij is waar hij nu wilde zijn. ik hoop dat je het de plek kan gaan geven die je wilde.
    succes met alle voorbereidingen voor het feest volgende week. en het wordt steeds meer aftellen he? jemig, ik vind het snel gegaan allemaal hor. zometeen mama van twee!

breka, wat een goed en fijn nieuws! nou weet je waar je het voor doet :). veel succes, want het vraagt meteen al weer veel van je!

rica, hoop bij jou ook alles goed? mooie foto's zie ik voorbij komen. is het al wat rustiger? je ziet er echt goed uit :O!

vakantie was fijn, maar druk met vanalles. ben bezig met cadeautjes als dank voor het oppassen, maar dat is nog zo makkelijk niet. ben nu bij fotocadeaus beland: leuk maar veel werk. en we gaan zometeen nog naar de (baby)kapper. ben benieuwd, eindelijk eens wat orde in dat haar!
    verjaardag gaan we op de boerderij vieren, dus daar hoef ik gelukkig zelf niets verder voor te regelen :D.

liefs!!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hoe gaat het met jullie??
    zwangeren: houden jullie hetn og uit??

en rica: je was zowaar in de buurt :D! a'dam overleefd?

hier alles goed, morgen feest, heb er zin in!
    en ondanks dat we geen ac hebben en open staan voor een nieuwe zwangerschap hebben we besloten er echt voor te gaan nu!
    (dus dat houdt in cyclus afwachten, en kijken of ik uberhaupt ovuleer)
    blij mee! :D

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    dank je wel Kara. Ik heb het naar mijn idee wel een plekje kunnen geven.

Het aftellen is idd begonnen. Maar we zijn nog steeds druk met Linde haar kamer. Ik denk dat ze eind deze week over kan. Dat zou wel heel fijn zijn. Zondag haar verjaardag vieren en dan kan de baby in principe komen. Hi.

Was a niet mee met jullie op vakantie? Hoe was het bij de kapper? Is er idd orde in haar haren gekomen. Veel plezier morgen met het vieren van haar verjaardag. Maar dat komt vast goed op de kinderboerderij.

Oh wat spannend dat jullie echt voor een tweede gaan. Wat is er gebeurd met het afwachten gezien je nieuwe baan en opleiding? Toch te sterk rammelende eierstokken? Hi hi. Leuk hoor. Hoop dat het snel raak gaat zijn. Gaan jullie ovulatietesten gebruiken?

Ik begin trouwens wel echt te merken dat ik niet zo goed meer kan lopen. Ik waggel echt een beetje tegenwoordig. Heb pijnlijke banden. Ik heb ook wel echt last van oefen weeën. Ben benieuwd wanneer ik ga bevallen.

een vriendinnetje van mij is ook weer zwanger. Zo leuk, deze kindjes zullen dus maar maanden schelen en onze dochters schelen 10 maanden. :D

Liefs

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goede planning! verjaardag - over naar nieuwe kamer - baby! :D
    en wat leuk dat je vriendin weer zwanger is! een van mijn beste vriendinnetjes is inmiddels ook mama en dat is zo leuk.
    succes met het waggelen.. en je banden. dat mis ik allemaal niet. ik ben ook heel benieuwd wanneer hij (of zij ;)) zich gaat aankondigen. heb je er een bepaald voorgevoel bij? misschien tijd om te gaan gokken?
    ik zeg 7 november!

a was gelukkig gewoon mee op vakantie! ik zei het niet duidelijk. maar ben bezig met cadeaus voor al het oppassen van afgelopen jaar. iedereen doet het vrijwillig maar we willen ze toch even extra bedanken. het idee was om het vandaag te doen, maar dat lukt natuurlijk weer niet haha. te laat. nouja, komt wel, alles is besteld.

het haar van a is wat beter geworden gelukkig :)!
    en omdat we wat meer zekerheid hebben in werksituaties en we ook wel de voordelen zien van niet te veel tijd tussen twee kindjes en rekening houden met dat het nog wel even kan duren, hebben we toch maar bedacht het te proberen! manlief kwam er al weer beetje op terug, maar gelukkig is de vrouw dominant en bepalend in dit soort dingen ;)
    nu dus eerst de bv gaan afbouwen, daarna hopen op cyclus, of terug naar gyn. goed plan!

a ligt nu nog lekker te slapen, maar zometeen gaan we naar de feestlocatie. ben benieuwd hoe ze het vindt allemaal.

liefs

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Gefeliciteerd met je meisje Kara. 1 jaar alweer jeetje. Veel plezier vandaag.

Ik heb zelf een tijd geleden gegokt dat het 9 november komt. Voor de geboortekaartjes. hi. Ik hou dat dus maar aan. Hoop toch ergens stiekem dat het wat eerder gaat worden. Ha ha. Na deze week mag het wat mij betreft. ;)

Leuk dat jullie even degene die oppassen in het zonnetje willen zetten. En als het wat later komt maakt het ook niet uit toch. Is ook druk zo rond het vieren van een verjaardag.

Wat fijn dat jullie wat meer zekerheid hebben wat betreft jullie werksituatie. Dat geeft dan toch wat meer mogelijkheden om aan je wens toe te geven. Erg leuk hoor voor jullie. En idd terug krabbelen dat accepteren we niet. Ha ha. Succes met het afbouwen van je borstvoeding. Heb je lang volgehouden zeg. Knap van je.

hier eigenlijk weinig bijzonders te melden. Ben druk met opruimen en schoonmaken. Erge nesteldrang. Daardoor dus wel meer pijn omdat ik eigenlijk te veel doe. Maar ja wil het allemaal netjes hebben. Het eind in Linde haar nieuwe kamer komt in zicht. Zo fijn!! Kan niet wachten tot ze er slaapt. Hi. Vanmiddag als Linde op bed ligt het huis verder schoon maken. Stofzuigen (heeft ze echt een hekel aan en red het niet meer om haar dan ook te tillen en te stofzuigen) en dweilen. Eindelijk een beetje van die stof bende af. :D

Liefs

11. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies!

Hier ben ik nog een keertje... sorry dat het zo stil is langs mijn kant, maar jeetje, wat ben ik nog steeds belabberd! Inmiddels bijna 4 kg afgevallen.... mijn broeken zitten los aan de benen, maar mijn buik hangt er al over. Volgende week zal ik moeten overschakelen op zwangerschapskledij vrees ik... Dit weekend maken we het leuke nieuws publiek! We moeten het nog aan de familie van mijn man vertellen + de vrienden. Benieuwd hoe die reageren! Eén van mijn beste vriendinnen is ook zwanger, voor 13/04, dus lijkt me leuk zo samen zwanger te zijn. Amper 3 weekjes verschil. Is één van die vriendengroep die vroeger niet echt begrip had voor Margot, hoop dat daar nu verandering in komt. We zijn met zo'n 6 koppels waarvan de helft nu zwanger is, dus zal wel beter worden nu. Gelukkig!
    Zaterdagavond gaan we met hen uit eten, hoop alleen dat ik iets in de keel krijg... gezien ik nog amper eet. Hoop dat dit dringend verandert, want als ik blijf afvallen.... lijkt me niet goed toch? Ik moet niet spuwen ofzo, gewoon de ganse tijd door misselijk en niets kunnen eten. Gelukkig eet ik wel nog veel fruit, zodat ik voldoende vitamines binnen heb. Vlees smaakt me echt niet meer! Ik slaap ook nog steeds zo slecht... vreselijk. Goed, we naderen de eerste 3 maanden en die schijnen de slechtste te zijn... doorbijten dus! Ik doe het nog steeds heel graag hoor, maar ik besef wel dat het voor mij dan voldoende is, 2 kids. Lijkt me best druk genoeg?! Niet, Rica?

Margot is ook ziek geweest vorige week (nu pas eindelijk beter)... daardoor ook enkele serieuze slapeloze nachten gehad. Verkoudheden zijn weer in het land hé! Jullie meiden nog sterk?

Rica, hoe bevalt het je? Is hij flink?
    Joan, hoe gaat ie? Als je daar klaar bent met poetsen, mag je gerust eens tot hier komen hoor. Werk genoeg ;) Ik ga voor 09/11! En een jongetje natuurlijk! Onze tweede reeks worden allemaal jongens, ik voel het! Heb bij mezelf ook zo'n vermoeden, geen idee vanwaar het komt.
    Kara, haha! Je hebt de kriebels ook te pakken! Gelijk hebben jullie! Hoop dat moeder natuur jou ook goedgezind is! Nu dus bv afbouwen en dan je cyclus op gang laten komen... spannend in ieder geval!

Bah, wat een rotweer! Meteen de chauffage aan, pyjama aan (lekker los :cool:) Fijne avond daar!

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Bekijk bijlage 354890

Even een up date van mijn buik met 37 weken.

Vandaag lin haar verjaardag gevierd. Was erg druk maar wel gezellig. Ben blij dat we alle drukte nu wel achter de rug hebben. Lin heeft vannacht ook voor het eerst in haar nieuwe kamer geslapen. Was even gek maar ze heeft het wel erg goed gedaan

Breka hoe is jullie nieuws opgepakt bij jullie familie en vrienden? Hoop dat je je idd snel beter gaat voelen.

Rica hoe is het bij jou? Met je mooie gezinnetje? Kara, hoe is het met jou?

Liefs

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ff kort,
    mooie foto joan, krijg bijna weer kriebels...soms twijfel ik of ons gezin compleet is maarja ruimte heb ik toch niet.
    nog ff en dan komt die kleine man!!!! :D|:D

BREKA BUIK FOTO oops
    leker genieten

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    o jee Rica, Krijg je alweer bijna kriebels. Dat wordt flink krabben gezien de ruimte ;):D. Hoe gaat het met je nachten? Slaapt J. een beetje goed? En hoe vind Lois hem? Nog steeds leuk? Hoe vind ze het om de aandacht te delen? Gaat het je nu makkelijker af met een baby? Of is het net zo als de eerste?

Nou ben benieuwd of het idd een zoon gaat worden. Dacht dat jij dacht dat het toch een meisje werd gezien mijn buik?

Ik begin het wel echt zat te worden hoor. Van mij mag hij vandaag nog komen. Ben het wachten echt zat. Is ook niet mijn sterkste eigenschap hoor. Krijg de laatste dagen erg last van maagzuur 's avonds en mijn bekken en banden blijven opspelen. Linde is wel erg lief maar dat binnen zitten (door het slechte weer) is niet echt haar favoriete bezigheid. Vanmiddag weer naar de verloskundige. Vorige keer was hij al ingedaald en lag hij vast. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat.

Liefs

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He lieve meiden!
    ook even een teken van leven hier :D
    Breka, poeh he, hoop dat die eerste misselijke en moeie periode snel voorbij zal zijn. hang in there, dat doet die kleine in elk geval goed ;).
    we gaan voor een jongetje toch ;) hihi
    Joan, bij jou juist tegenovergestelde: hij (of zij.. wij gaan echt verbaasd zijn als het toch een meisje is) mag wel komen! wat goed dat linde echt over is nu. alles is nu in orde en klaar! succes met het verdragen van alle ongemakken. en dan ook nog binnen zitten met je actieve meisje. heeft je man nog vrij komende tijd?
    Rica, kriebelsss! zouden ze ooit over gaan? hihi. maar hoe gaat het bij jou? past het echt niet of moet je dan gaan proppen? nee, eerst maar eens met die twee mooie kids van je lekker wennen.

hier gaat het goed, druk met vanalles en nog wat, maar wel goed druk. afbouwen van borstvoeding gaat goed, ik vind het alleen zelf echt wel heel lastig merk ik. dit is een grotere mijlpaal dan 1 jaar worden haha.
    maarrrrrr ze is wel echt een superdreumes want ze slaapt nu ineens al 4 nachten helemaal door. geen gedoe dus 's nachts met een boze baby die melk wil! dus daar zijn we erg blij mee.

consultatiebureau geweest en ze is een kleintje: nu 8,7 kg en 71 cm. vooral lengte is stuk minder dan gemiddeld. dus ook dat hoort een beetje hier in het clubje, toch? ze deden er flink lastig over, maar kon het lekker naast me neerleggen. zij doet het goed, dus ik maak me er geen zorgen over. en heb maar meteen weer allemaal kleding gekocht (via mp) omdat ze toch nog wel een tijdje in 74 zal zitten. goed excuus ;)

nu is de kleine draak weer wakker, dus ik ga haar weer halen.
    liefs!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan nog heeeeel ff!!! ben zo benieuwd, zet je het gelijk op fb of ga je ons even appen hahaha

kara zit je al in ronde 1??

hier gaat het even wat minder, het lijkt wel of ik in mn vorige leven heel slecht ben geweest en ik daar voor wordt gestraft ofzo.
    J slaapt slecht, is snachts veel wakker dus ik ben het zat! Ook huilt hij aardig veel en we zijn al bij de dokter geweest, minder voeding om de 2 uur geven maar dat helpt geen reet. eerst zeiden ze reflux maar nu was het teveel voeding. Nou heb ik van alles gedaan en niks helpt. maandag gaan we naar de chiropractor, baadt het niet schaadt het niet.
    Lois is hartstikke lief! lekkerding is het!

jaarafrekening kwam in de bus bij bij, pfff heeel veel bij betalen!
    gister belde mijn ma dat ze bij de mammografie iets hadden gevonden in haar borst, nu krijgt ze volgende week scan en punctie. Nou bij mn vader loopt het ook totaaaal niet dus het valt mij nog mee dat ik rechtovereind sta!

Ik hoop volgende week meer te weten en vel geregeld te kunnen hebben zodat er eindelijk eens wat rust komt, ik ben dan hard nodig. Als de uitslag slecht blijkt te zijn naja dan zal het wel weer moeilijker worden maar daar ga ik nu ff niet vanuit (stoer gezegt haha)

breka hoe gaat het met jou? het is zo stil aan de overkant, waar blijft die buikfoto.
    hoe gaat het met M. snapt ze het een beetje?

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    jemig rica, wat kl*te voor je. ik gun je zoveel voorspoed, wou dat ik het in de hand had maar heb het ook niet.
    wat vervelend dat je niet verder lijkt te komen met antwoorden wat er met J. aan de hand is precies. ik hoop dat de chiropractor je iets wijzer kan maken.. en duimen draaien voor goed nieuws over je mama.
    dikke knuffel!!!!!! voor wat het waard is: je bent echt een keimooie mama hoe je jezelf staande houdt, ook al vind ik altijd dat instorten ook bij het leven hoort en je jezelf dat ook moet gunnen. als ik die foto's van blije lois zie doe je iets heeeeeel goed!

en hele goede vragen:
    joan, ga je iets laten weten denk je??? :D:D ik ben ook zo benieuwd! wanneer zal het komen he.. duurt nog misschien even maar het kan toch ook zomaar gebeuren. spannend!!

en breka, fotooooo!

en geen idee of ik in ronde 1 zit want ik heb nog geen cyclus. wat dat betreft zit ik al maanden in ronde 1 haha. eerst maar eens afwachten tot er iets op gang komt, laten we het hopen!!

liefs!!

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Rica, wat een slecht nieuws allemaal zo voor je. Zo te lezen heb jij je portie wel gehad voorlopig. Hoop dat het vanaf nu berg opwaarts gaat.
    Wat rot dat J zoveel huilt. Wat denk jij zelf dat er aan de hand is? Heeft hij pijn denk je? snap dat die gebroken nachten op een gegeven moment opbreken. Kan iemand het niet een nachtje van je overnemen af en toe? Kunnen jullie even opladen. Maar wat een zorgen zullen jullie hebben zeg. Succes vandaag bij de chiropractor. Ik hoop dat die wat voor jullie kunnen betekenen. Arm mannetje.

Kara, grappig he hoe sommige dingen ineens een heel andere uitwerking op je kunnen hebben. Ineens geen borstvoeding meer. Hoe staat het er nu voor qua voedingen? Maar wel fijn dat de nachten iig super gaan nu. Dat maakt het misschien wat makkelijker. En natuurlijk het vooruitzicht dat jullie straks voor een tweede kunnen gaan :D. Is het alweer bezonken bij je man dat het er toch echt aan zit te komen? Hoop dat je snel weer een cyclus krijgt. Gebruik je ovulatietesten?
    Linde was idd ook te klein. Wij moesten terug komen voor extra controle en zouden zelfs naar de huisarts moeten, en ziekenhuis, als ze nog verder zou dalen. Maar toen pakte ze de lijn op. Ze is nog steeds kein, ze heeft nu maat 86. idd goed om te kijken hoe je kind eruit ziet en of het vrolijk is. EN op de foto's die ik voorbij zie komen is A. een heel vrolijk grietje.

Breka, hoe is het bij jou? Inmiddels al tweede echo gehad? En hoe gaat het met je kwalen?

Mijn man is twee weken vrij vanaf het moment dat ik bevallen ben. Zo hadden we dat bij Linde ook. Hij kan trouwens ook niet meer wachten tot het komt hoor ;). Ik ga proberen wat van me te laten horen. Via app of gewoon hier. even kijken hoe snel het gaat. Ha ha. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoor. Het rommelt nu al zo een tijd. Vooral de nachten weet ik gewoon niet wat ik met mezelf aan moet. Nou ja we wachten maar weer verder af ;). Ben ik zooooooo goed in...... ha ha.
    We hebben nog even een lekker weekend gehad met ons gezinnetje. zaterdag lekker naar het strand, was heerlijk. en gisteren naar sprookjeswonderland. Dus Linde heeft alles gedaan wat ze zo graag wilde. En wij vonden het ook nog even heerlijk.

Liefs

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en hoe is het nu? dat gaat nu wel een dagelijkse vraag komen. voorzichtig aan check ik het hier toch wel wat vaker weer hihi
    fijn dat Linde zulke leuke dingen doet/heeft gedaan afgelopen tijd. kan ze weer een tijd op teren. en heel prettig dat je zomteen twee weken papa ook om je heen hebt!

breka, alles goed daar? ben ook benieuwd naar je buik, en een tweede echo? ik vermoed zomaar dat je flink merkt zwanger te zijn.. moe/misselijk/geen puf? kan je man je een beetje bijspringen? al aan het fantaseren over namen? volksverhuizingen in huis? of niet nodig?

rica, knuffel. ik denk aan je en gun je hele mooie tijden!

mijn man is goed bijgedraaid haha. nu de bv echt afgebouwd is (ging bijzonder snel en moeiteloos!) merk ik dat ik ook het liefst zsm weer kansen wil creeren. ik temperatuur nu, en heb af en toe een ovulatietest gebruikt, maar het lh in mijn lichaam is (nog) nergens te bekennen.. geen eieren in zicht dus. we klussen wel geregeld dus ik ben altijd wel 'voorzien' :p voor het geval er een ei komt. maar ik geloof niet zo dat mijn lichaam het snapt, dus heb ik ook maar vast afspraak bij gyn gemaakt! dat geeft meteen een beetje rust! ik heb er zin in :D
    xx

20. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Even een kort teken van leven...
    nog steeds niet zo lekker... ook nog een verkoudheid en komende vrijdag 2e echo... spannend! Dit weekend volgt een buikfoto... mijn buik lijkt al enorm! :$

Deel Deze Pagina