gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Bekijk bijlage 124486

Nou meiden,

Ik kan het niet langer meer ontkennen! Ik ben zwanger!! Ga mijn banner maar aanpassen :D!!

Liefs

2. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amai, dat is hier gewoon fantastisch nieuws!!!

PROFICIAT!!!!!!!!!!!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    yeaaaa meid gefeliciteeeeerd!!!! zijn we zo'n beetje gelijk joan....cb gaf dat bij mij ook aan!!!!!!

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Bedankt meiden!

ja, leuk he Rica! Ik ben 6 oktober uitgerekend volgens de calculator! en jij?

Ik vind het allemaal wel super spannend hoor. Erin is toch een stuk leuker en lekkerder dan eruit :D!! Maar daar toch maar niet te lang bij stil staan nog. Bedacht me ineens dat ik vanaf vandaag dus ruim 9 maanden niet meer alleen ben!! Ha ha!

Ik had vanochtend al een aanwijzing dat het raak was, mijn kat kwam boven op mijn benen liggen met haar hoofd op mijn buik. Zij ligt echt nooit op me! Wel bij me, maar altijd op het voeteneinde.

Ik heb echt geen oog dicht gedaan vannacht, was er zo druk mee bezig!!

Liefs

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    joan ik 4 hahaha! maar ik ben nog heel voorzichtig, tot de echo... Het is nog zo pril allemaal.

Maar leuk joh..nu de rest nog!

6. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    O my god; ben ik een weekje weg zijn er gewoon nog 2 zwanger!! VAn harte!!!
    Kara nu volg jij vast ook gauw!!!

Het snowboarden was heerlijk! Ik heb heel rustig aan gedaan en niet hard gevallen. Geen risico's genomen! Maar was er heerlijk even uit.
    Dat ik niet dronk viel wel op dus mijn familie zal wel zo hun gedachten hebben.. Ik wil het ze pas tegen 12 weken vertellen.

Ik heb vrijwel geen klachten; en jullie??
    Heb me aangemeld bij de verloskundige; 24 feb de intake en de week erna de echo. Pff duurt nog veel te lang!

Ik ben als het goed is 23 sept uitgerekend,
    xxx

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee geen klachten, vandaag echt heeelemaal niks... vind ik best raar... niet dat ik ongerust ben maar na een week vol kramp en hoofdpijn voel ik nu niks meer......

ja kara jij volgt zeker....!

joan al bijgekomen ???? fijn gevoel he! zo ongelovelijk....maar waar haha

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    het idee begint te wennen. Ik wil het alleen zo graag uitschreeuwen!! Maar ga ook tot 12 weken wachtten met vertellen. alleen die twee vriendinnen die ervan afweten vertel ik het!!! Moet het gewoon kwijt!

Ik betrap mezelf erop dat ik steeds met een stomme brede grijns op mijn gezicht zit! Lijk wel achterlijk, ha ha!!

Hopen dat alles goed gaat en het kindje gezond is!! Zo spannend.......nu kan ik naar de 9 maanden beurs! Wilde ik zo graag!

Ik heb eigenlijk ook nergens last van. Ruik wel wat beter en vind het niet echt lekker ruiken en moet dan boeren maar niet misselijk gelukkig. Verder had ik gisteravond erge ongesteldheidspijn.

Babette wat fijn dat je de vakantie goed/veilig hebt doorgemaakt en er even lekker tussenuit bent geweest! Ach, je familie hoort het wel als de tijd daar is!

Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts! Die gaat me dan denk ik door verwijzen naar de gynacoloog!

Kara, kan je er een beetje mee omgaan dat nu iedereen zwanger is van ons groepje?? Als je het moeilijk vind mag je dat wij mij betreft ook gewoon ventileren hier hoor!! Kan me er wel wat bij voorstellen en je gaf vorige keer ook aan dat je door die positieve berichtten zelf ook steeds liever wil!! Gewoon je gedachten hier neer zetten hoor!! Daar is het groepje voor. Maar ik denk ook wel dat je dat doet?!

Liefs

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag lieve zwangere zwangeren :D

amai, o mijn god, wat zou ik ook graag met jullie meebeleven! dus ja, natuurlijk doet het me wat en puur voor mijzelf is het even slikken

maar dat neemt niet weg dat ik echt Onwijs blij ben voor jullie!!! dus gefeliciteerd met jullie babies in de buik!! was een maand ooit vruchtbaarder?! Geniet ervan meiden en zorg goed voor die buiken, zodat jullie over 9 maanden allemaal een klein mensje in je handen mag vasthouden (kunnen jullie je dat ook al voorstellen??)

wanneer komen de buikfoto's ;)

O, en blijven jullie hier gezellig kletsen?!?! Dan pik ik een beetje vruchtbaarheid van jullie mee en ik vind het veels te leuk om jullie nu ineens niet meer te horen ofzo. maar begrijp ook als jullie het topic willen verplaatsen naar een ander gedeelte van het forum ;)

Geniet ervan meiden!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    TUUURLIJK want ik blijf jou in de gaten houden kara, die duim van mij heeft nog een plekje over alhoewel die aardig versleten is door al het duimen ;););)....

Je weet niet wanneer je nod is he kara? naja ik had deze ronde ook niet verwacht hoor, beide griep gehad waarvan ik rond ei dus dat klussen stelde weinig voor misschien 1 keer tijdens ei? Dus er hoeft er maar 1 te zijn....
    maar ik duim verder!!! ik snap best dat het kl... is zoveel zw van dit clubje nu hier te zien! ik begrijp je echt volkomen!!!! Ik praat ook in een ander clubje en begonnen met zn drietjes waarvan er toen 2 zwanger waren ( ik wist toen nog niet) en dan denk je wel van pfff nu moet ik ook!!!!!
    Nou we kletsen lekker verder...!

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Kara, ik vind het heel knap hoe positief je bent!! Echt petje af en ik duim hele hard voor je dat het straks ook voor jou raak is!! En ik wil helemaal niet naar een ander clubje. Vind het huist onwijs gezellig hier en vind dat ik jullie al echt leer kennen en leef ontzettend met jullie mee! Ik wil jou zeker ook blijven volgen en je feliciteren als jij zwanger bent en meemaken hoe jij dat beleeft!! Dus ik ga nergens heen!

Ik had die foto's van de buiken voorgesteld he, dan zal ik dus maar de eerste zijn. Zal de foto's toevoegen hoewel er nog niet veel te zien is hoor. Maar is een mooie begin foto! Ha ha

12. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    de foto's lukken op het moment niet. Probeer het morgen nog eens. :D

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ben benieuwd naar de eerste foto's :)

en ben blij met jullie lieve reacties richting mij! reden dat ik ook echt heel blij ben voor jullie is omdat ik ook het gevoel heb jullie beter te kennen en de gunfactor (haha alsof we in een tv-show zitten ;)) enorm hoog is!

mijn ei komt hopelijk deze week, dus ik zal jullie op de hoogte houden :)

maareh,
    hoe voelen jullie je? en ook niet onbelangrijk - hoe gaat het met jullie mannen?

liefs!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    nou dat zijn de buikfoto's! Ik ben geen slanke den :p! Maar heb wel echte vreetbuien gehad afgelopen tijd! Wordt in de ochtend ook wakker met een ontzettend honger gevoel. Niet normaal joh!! Waar ik verder veel last van heb is dat mijn tepels nog steeds (vanaf eisprong) zeer doen. Echt niet leuk, en mijn tepels zijn ook groter ;)! Verder nog af en toe die ongesteldheidspijn maar vooral heel erg gelukkig!!

Ik ga met je mee hopen Kara, dat je ei deze week komt!! Wilde dat ik jou wat van mij HCG kon geven!!

Straks naar de huisarts. Ben benieuwd wat ze me gaan vertellen, ha ha!!

Liefs

15. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    O ja, en mijn man vind het leuk en spannend. Zegt ook dat hij hoopt dat het allemaal goed gaat met het kindje en mij. Geeft ook aan dat het voor mij wel echter is omdat ik alles voel in mijn lichaam en hij niet. Vind het zelf ook wel een beetje spannend hoor, wat zal er allemaal in mijn lichaam gaan veranderen, waar ga ik last van krijgen en hoe zal de bevalling gaan. Maar probeer daar niet te veel bij stil te staan en het maar over me heen te laten komen. We zeggen nu af en toe tegen elkaar, je wordt mama of je wordt papa. Echt heel leuk! Kortom we zijn er blij mee maar vinden het ook spannend!!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wow, mooie foto's! enne, dan was je voor de vreetbuien en prille zwangerschap wél een slanke den ;) (hoeveel kg weeg je nu als ik zo vrij mag zijn? ben benieuwd hoe (snel) je aankomt.
    hihi
    ben benieuwd hoe je buik (en lichaam) zich zullen ontwikkelen.
    wel grappig dat we niet weten van elkaar hoe we er uit zien, maar wel de buiken kunnen herkennen :)

leuk dat jullie er al zo mee bezig zijn.. er gaat zóveel veranderen, niet alleen een zwangerschap en een baby, maar je wordt ook gewoon moeder en vader! ben ook benieuwd wat de huisarts zal zeggen, verwijst hij/zij je door naar een verloskundige?

hebben jullie al een idee waar je wilt gaan bevallen - of moet ik daar nog niet naar vragen :p

dank voor al het duimen draaien, hopelijk gaat het zijn ei afwerpen deze week!

17. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hi hi, dank je wel. Idd wel raar ja dat we iedereens buik straks gaan herkennen (als iedereen mee doet natuurlijk). Ik ben 1.81 en de laatste keer dat ik me gewogen heb is 2 weken geleden, toen 85 kilo, en heb me net gewogen en toen woog ik 86,9 (maar dan dus laat op de middag). Dat is wel veel in twee weken :)!

Liep laatst ook in de stad en zag een man met een grote zak vlaamse frites, normaal taal ik daar niet naar, en het water liep me in de mond. Wou het bijna uit zijn handen trekken, ha ha!

De huisarts had niet zoveel bijzonders, heeft wel even mijn bloeddruk opgenomen omdat ik een bloeddruk heb die wat aan de hoge kant is maar deze was prima. Wel een hoge pols. Daarnaast gaf ze aan dat de momenten waarop je anders ongesteld zou worden de momenten zijn waarop je de meeste kans hebt om een miskraam te krijgen in de eerste weken. Dat wist ik niet!

Heb contact gehad met de verloskundige en heb hier over 4 weken een afspraak. Zij gaf aan dat er tussen de 8 en 10 weken een echo wordt gemaakt en één met 12 weken. Bij beide kan je het hartje al horen kloppen. Echt spannend.... Ik dacht trouwens dat je via je huisarts naar een verloskundige werd doorverwezen maar dat is helemaal niet nodig, je kan gewoon zelf contact met hun opnemen.

ik weet nog niet waar ik wil bevallen, denk in het ziekenhuis. Maar dat ligt er ook aan hoe de zwangerschap verloopt en hoe mijn bloeddruk blijft.

Heb het nu twee vriendinnen verteld, die ook wisten dat we bezig waren.. De ene vriendin dacht dat al, ze had het gedroomd en vond me er afgelopen vrijdag een gloed hebben :)!
    De andere vriendin wil het zelf ook, was ook al begonnen met foliumzuur maar hebben toen besloten om toch eerst 5 maanden te gaan reizen. Nu ze hoort dat het bij mij zo ver is gaat het toch wel erg kriebelen bij haar, hi hi!

x

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou vinden jullie het heel erg als ik nu nog ff niks plaats aan buitfotos haha die van mij is ook niet al te strak maar dat komt echt door mn vetrollen en niet door de zwangerschap...eerst de echo en als die goed is zal ik eens er diep overna denken hahahah! maar nee hier nog niks te zien en ook niet te voelen trouwens..het is aardig stil hier in buik...

Hoe gaat het met jou joan, nergens last van?

kara jij weet je nod niet he? of wel..?

Deel Deze Pagina