he meiden, weer even een berichtje vanuit hier. Wat fijn Kara dat het afbouwen van je borstvoeding zo makkelijk ging. en snap dat je nu dan ook gelijk al je kansen wil benutten. Jammer dat er tot nu toe nog geen is geweest. Weet eigenlijk niet hoe het normaal gesproken zit met cyclus na borstvoeding geven. Wanneer heb je afspraak bij de gyn? Breka, hoe was je echo? Vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt. Bij mij was het deze keer met 16 weken over. Ben benieuwd naar je buikfoto. Hier vandaag bij de verloskundige liggingsecho gehad. De baby ligt er goed voor. Ik heb nogal wat keizersnedes om me heen gehad afgelopen twee maanden dus wilde even zekerheid. Was wel leuk om weer even gespiekt te hebben. Verder ben ik het thuis zitten wel zat. Kan toch niet meer echt wat ik anders kan. Vind het moeilijk om dat te accepteren. Vandaag een goede dag gehad maar meer omdat ik de hele dag bezig ben geweest. Had genoeg energie. Vanaf vrijdag rommelt het trouwens bij me en ik dacht dinsdagavond echt dat het ging beginnen maar uiteindelijk nam het weer af. Jammer. Rica, hoe is het meis? Hoe gaat het met je mannetje? nou meiden, spreek jullie. liefs
Breka, mooie aankondiging op fb ! Joan, fijn van de goede dag, die heb je maar weer mooi meegenomen, maar oo ik hoop dat het snel door gaat zetten. zeker als je het denkt dat het misschien is begonnen en dat het dan niet doorzet. ik hoop voor je dat het echt niet lang meer duurt! maareh, het is nog lang geen 7 november, dus ik heb gegokt dat het nog even duurt... kan ik nog veranderen naar 1 nov? wel heel fijn dat alles goed was bij de vk. met zoveel ks in de buurt kan ik me voorstellen dat je daar rekening mee gaat houden/ zorgen over maakt. zo blijven liggen kleine, en dan snel je laten vertroetelen door je big sis! we denken aan je, niet dat het helpt, maar toch haha Rica, ben jij al iets wijzer over de narigheden om je heen? In december ga ik bij de gyn langs; die heeft destijds gezegd dat ik het 2 maanden moet geven om mijn cyclus een kans te geven op gang te komen na het stoppen van de bv. soms kan het ook langer duren lees is, maar ik houd me maar even vast aan die 2 maanden, en ga er maar vanuit dat er niets gebeurt tot die tijd. we gaan het zien. ik baal er wel weer een beetje van, want zou graag zonder moeite snel zwanger (kunnen) raken (jullie zijn mooie voorbeelden wat dat betreft!), maar weet ook dat het goed zal komen en dan moet ik maar wat geduld voor hebben. dus we gaan het zien! fijn weekend allemaal, hopelijk met mooi vuurwerk
he meiden, Wat is het rustig geworden hier zeg. iedereen druk? ik niet . ha ha. kara wat fijn dat er stappen staan ten aanzien van het zwanger worden, wat hoop ik voor je dat het niet nodig gaat zijn zeg! Kan me voorstellen dat het soms wat lastig kan zijn dat wij zo makkelijk zwanger zijn geworden. hoop maar dat de de mazzel bij jou doorzet. Gun het je zo. hoe gaat het met testen? Al iets van een ei in zicht? Hier gaat het goed. Hebben lekker gezinsweekendje weer gedaan. Gezwommen en naar en indoorspeeltuin geweest. Ben zo blij dat ik weer ergens kom . Morgen naar mijn nichtje toe en haar baby. Linde is eindelijk van haar verkoudheid af dus kunnen we heen. Heb ik wel gemist. hij is alweer ruim drie weken en heb hem pas 1 keer gezien. Nou ja verder gewoon heel rustig hier. Denk dat ie nog wel even blijft zitten . liefs
hee! rustig weekend dus.. dat was niet het plan! maar fijn dat het vooral aan leuke buitenshuize activiteiten kon worden besteed. en morgen weer kleine baby in je handen . wat ik even helemaal niet weet bedenk ik me nu: waar wil je gaan bevallen? en wat ga je met Linde doen? als ie dan nog even blijft zitten hoop ik in elk geval dat je je tijd nog een beetje goed doorkomt. gaat Linde nog wel naar opvang toe zodat je nog wat tijd voor jezelf hebt? en is de babykamer klaar voor gebruik? lief wat je zegt tav mijn zwanger worden ! ik ben alleen maar heel erg blij voor jullie dat het allemaal zo voorspoedig gaat. maar wat je zegt, kan het voor mezelf soms wel confronterend zijn. maakt het gunnen voor jullie niet minder, maar mijn verlangen misschien wat groter . ei is nog niet in zicht, maar ik blijf tempen en af en toe eens testen om te kijken of het de goede kant op gaat. geen verwachtingen hebben helpt merk ik, dus het is voor nu wel goed zo. willen jullie klein gokje/pendeltje wagen? ik denk dat ik in april zwanger zal raken van (uiteraard ) een jongen!
ha ha, zou leuk zijn als hij er morgen is. Maar eh ik denk dat het een wat te positieve insteek is . Ik wil gewoon weer in het ziekenhuis bevallen. Voel ik me het prettigst bij. inde gaat naar haar opa en oma (als de tijd het toelaat). En anders heb ik nog genoeg uitwijk mogelijkheden bij andere opa en oma of nog twee vriendinnen van me. Mag iedereen ook midden in de nacht lastig vallen dus dat is een fijne gedachte . Ze gaat verder niet echt naar opa en oma oid. Ik breng haar niet zomaar even weg. Voelt een beetje gek ofzo, heb het wel twee keer gedaan hoor laatste weken. Dus we zijn gewoon veel samen. En opa en oma geven aan haar wel te missen maar vragen zelf ook niet of ze komt. De babykamer is helemaal klaar. Linde is over sinds 37 weken en de babykamer was natuurlijk al klaar. Box staat beneden en de maxi cosi in de auto. Dus helemaal klaar ervoor. Hi. ik wil wel een gokje wagen. Ik zeg dat je in juli zwanger raakt en dan zeg ik ook jongen. Ha ha. (hoop dat jij gelijk krijgt met april.) x
daar kan ik wel mee leven.. juli ! wat fijn dat alles in orde is. dat linde over was wist ik maar niet dat de babykamer ook al af is ! het kan me voorstellen dat je linde niet veel wegbrengt, maar ik kan me ook voorstellen dat de behoefte soms groot is . je verlof is nu toch wel heel anders dan bij linde natuurlijk. was de kraamvisite weer leuk?? breka, hang in there. leuke reacties gehad op je mooie aankondiging? rica, knuf.. ik hoop dat je stilte niet wijst op negatieve berichten. xx
We hebben verder niks meer aan de babykamer veranderd. Gewoon zo gelaten zoals hij bij Linde was. Vandaar dat die gelijk afwas op het moment dat Linde over ging. Ha ha. zal eens een foto van haar nieuwe kamer toevoegen. Klopt hoor dat ik af en toe echt wel blij ben als mijn man thuis is zodat hij Linde kan overnemen. Dus zou het best lekker vinden om haar af en toe naar oppas te brengen. Maar zou leuk zijn als ze er zelf eens mee kwamen haar een dagje op te halen. Merk dat het zwaar is omdat ik niet meer echt met Linde kan wat ik daarvoor kon. Daarom lekker de weekenden leuke dingen doen met mijn man. Kan zij even haar energie kwijt. En dat slechte weer helpt ook niet echt mee. Linde is wel echt een buiten speel kindje. Kraamvisite was zeker leuk. Lief zo een kleintje en toch ook zo onwerkelijk dat wij er zo ook weer één hebben. Gek hoor. Maar een echt gesprek voeren is gelijk wel weer een stuk lastiger hoor. Ha ha. Dat merk je dan wel gelijk. Rica, wat leuk dat peuterdans. Ik heb daar ook naar gekeken maar hier doen ze het pas vanaf 2 jaar. Hoe vond Lois het? Hoe gaat het verder? Hoop idd dat je niet zo stil bent omdat je slecht nieuws hebt gekregen. Zag mooie foto's ook van je mannetje. Breka, hoe gaat het daar? En met de klachten? Hoe heeft iedereen gereageerd op jullie nieuws? en waar blijft de buikfoto . Hoop dat het goed gaat. Je echo was blijkbaar iig goed gezien de aankondiging. Erg fijn. wanneer hebben jullie de volgende echo? en dan wilde je ook het geslacht weten toch? Kara, hoe is het met jou? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan het weekend? Hoe gaat het met A? En op je werk? x
sorry meiden... veel te druk. Buikfoto volgt één dezer... Echo was supergoed, beebje reeds 7,5cm, geslacht nog onduidelijk... vrijdag meer! Beloofd!
ik dacht even... je bent aan het puffen!!! maar het was een andere pfffffffffffffff ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren nu! in je album zag ik de mooie kamer van Linde, maar ook weer de foto's van kleine Linde... en zo'n hummel heb je zometeen toch echt weer in je handen, maar die laatste dagen kunnen zooo lang duren. heeeel veel succes meis en breka, fijn, goed nieuws! ben benieuwd naar je verdere verhaal. met mij gaat het goed. werk gaat ook goed, het is druk, maar erg leuk! alleen het op tijd naar de creche racen is elke dag weer een strijd, maar goed, dat hoort bij werkende moeder zijn. zin in de opleiding, maar ook wel spannend hoe het zal gaan, want ik moet dan een volle dag naar school en een dag thuisstudie. in de avonduurtjes aan de bak ipv op de bank dus. nouja, hopelijk kan ik het doen met een break van 4 maanden A heeft echt leuke weken, onee, ze is gewoon heel leuk . niet altijd, maar meestal ben ik echt verliefd op d'r, wil alleen maar over haar praten met mensen. ik snap moeders helemaal. kan ik niet een ananasjes of bitter lemon sturen naar je??
gaat zn gangetje! Jason huilt veel, had ik al gezegt dat ik bij de KA was geweest op aandringen? die heeft zo lelijk tegen mij gedaan, het kwam er op neer dat het een gezond mannetje was. Heel druk maar hij moet zn plek weten. Laten huilen etc etc... Ik was woest en ben ik tranen daar uitgebarsten... Nu ben ik de overbezorgde onzekere moeder en moet ik over 1,5 week weer komen. Er is wel meer gezegt maar dat is een lang verhaal. voel mij totaal niet serieus genomen. Ik ben het zo zat, hij krijst het uit en zie de paniek in zn ogen. Hij is wezen uit logeren maar mn schoonzus zei al dat het heel vermoeiend was en dat ze het niet normaal vond hoe hij huilde. Ik ga woensdag naar het cb, wil toch even andere voeding proberen weer... Ik weet het allemaal niet meer joan vandaag 40 weken!!!! spannend zeg en ik ben zoooooooooooooooo benieuwd naar het geslacht, ik denk echt jongen!! kara ik hoop echt dat het snel raak is, zonder alle romp slomp e.d., je hebt nu een kleine meid die je wel afleid dus de tijd zal sneller gaan breka hoe voel je je nu? gaat het al wat beter??
Rica meid word gewoon verdrietig als ik je post lees. Lijkt me zo erg als je mannetje het zo zwaar heeft en je niet serieus genomen word. Wat denkt zo een arts wel zeg. Kan je er niet op staan dat hij ter observatie opgenomen wordt in het ziekenhuis? Je hebt eerder een kindje gehad en weet echt wel wat normaal huilgedrag is en wat niet. En als hij echt in paniek is. En een baby moet echt zijn plek niet weten hoor. Wat een belachelijke uitspraak. Ik word er ook pissig van als ik dat zo hoor. Had het graag even van je overgenomen meis zodat je kon opladen! Gelukkig dat je schoonzus hem iig een keer heeft opgevangen. En ook prettig te horen dat zij je mening deelt. Ik hoop dat ze bij het CB mee kunnen denken met je en wel naar een passende oplossing kunnen zoeken. Kara, heerlijk om te lezen dat je zo trots bent op je meisje. Kan me voorstellen dat je van haar geniet als ze zo leuk is. Het klinkt al druk met je werk. Hoop dat je inderdaad een break van 4 maanden gaat krijgen. hi. Maar goed ook wel leuk om je weer verder te ontwikkelen natuurlijk. En lijkt me best lastig zo een tijdsdruk om je kind op tijd te kunnen halen. Merk je al iets van een cyclus? Borsten weer helemaal normaal na het afbouwen? En dan bedoel ik niet meer gespannen oid? Hier is het allemaal gewoon nog steeds rustig. Kan de baby er inmiddels wel uitkijken zeg. Was het pffff maar van puffen. Ha ha. Maar snap dat je dat dacht Kara. Ik loop gewoon weer over hoor. Zo irritant. Maar ja kan er niet zoveel mee. Probeer al van alles, alleen nog geen bitter lemon geprobeerd. Linde is druk met zindelijk worden. Vandaag heeft ze zelfs in het potje gepoept. Zo knap van haar. Ze krijgt nu telkens een snoepje als beloning. Dus als ze wat gedaan heeft roept ze heel enthousiast, jaaaaaaaahhh, ninde snoepiieee. De laatste twee dagen heeft ze geen ongelukjes gehad wanneer ze haar luier af had. Alles ging netjes op het potje. Verder kijkt ze geloof ik wel uit naar de baby. En van de week kregen we nieuws over de psz. De dagen zijn langer geworden. Van half 9 tot half 2. Ik was er helemaal een beetje door van slag. Wilde twee ochtenden maar na dit nieuws ga ik eerst starten met één ochtend. Ik vind het ergens ook gek dat ze de echte wereld in gaat. Het gaat al zo snel. En ik heb haar natuurlijk nog nooit bij vreemden achter gelaten dus nu al allemaal spook scenario's. Nou meiden, wij gaan zo zoals onze traditie is, bij vrienden eten omdat ik 40 weken zwanger ben. Ha ha. Tot nu toe dus bij al onze baby's (3) gebeurd. Zij is nu ook weer zwanger dus ben benieuwd of we bij haar baby deze keer ook weer samen gaan eten. Ha ha. Breka, hoe is het daar? Liefs
Hoi meiden! Sorry dat het hier zo rustig is (van mijn kant uit). Alweer een véél te druk weekend gehad! Rica, wat vervelend dat Jason zoveel huilt! Ik sluit me helemaal aan bij wat Joan zegt. Je bent reeds mama en weet heus wel wat normaal is en wat niet! Hoop dat de mensen om je heen je wat bijspringen, want zo hou je het niet uit... Kara! Spannend zeg! Is je man ook blij met jullie nieuwe plan? Hoop echt dat het voor jou ook zo snel raak is! Joan, jeetje, 40 weken reeds... was ik even uit het oog verloren! Wat is nu het plan? Wachten? Of gaan jullie nog op controle? Hoe werkt dat nu weer juist in NL? Zooo spannend... ik gok ook op een jongen en op 10/11. Hoop voor jou sneller natuurlijk Hier gaat het beter. Misselijk zijn is al héél wat minder. Wel nog steeds niet bijgekomen, dus dat valt mee Eigenlijk weinig te melden... zo druk met vanalles en nog wat, moet dringend tijd maken om even te bekomen. Buikfoto nog steeds niet gelukt, probeer het deze week eens met webcam (gezien ons fototoestel het begeven heeft) Zo, hup, terug een drukke werkweek in... gevolgd door een alweer druk weekend. Joan, toi toi toi! ik blijf dit dagelijks volgen hoor! Kondig jij maar snel jouw mannetje aan
Dag lieve meiden! Rica, ik sluit me ook aan bij wat er al gezegd werd. wat een verdrietige toestand waar je geen steun krijgt van de mensen die je juist zouden kunnen helpen wellicht. dan moet je wel heel stevig in je schoenen staan, en als je al zoveel stress te verduren hebt, kan ik me voorstellen dat je dan kwetsbaar bent. en dan heb je juist alle steun an de wereld nodig en verdiend! dikke knuffel... gelukkig zijn er ook geniet momentjes (zag mooie foto op fb!). als er iets is waar je mee geholpen bent? ik zou ook wel even naar het noorden af willen reizen. waarom woon je ook zo ver weg! sterkte meis joan, nog steeds in de buik he? was het etentje (leuke traditie!) wel lekker? nu mag ie wel komen he. nu is het echt niet leuk meer. die 40 weken zijn voorbij.. 7 november had ik gezegd: ik ga er voor. heb je zelf al een idee? en anders bij 42 weken een plan? nog eeeeeven volhouden.. voor je het weet, of in elk geval binnen 2 weken..., ligt ie in je armen! succes maar weer.... ik kijk toch elke keer met veel hoop of ik al een teken van echt puffen zie. Breka, fijn dat het beter gaat! de hectiek van het dagelijks leven ook.. je houdt ons wel in spanning naar die buik! Ik heb weinig nieuws eigenlijk; jullie leven is veeeel spannender ! wat ik wel heb gedaan: aangemeld bij een nieuw clubje die voor een tweede gaan, daar zitten ook een paar uit de mmm bij. eens kijken of het daar net zo gezellig kan zijn als hier. Beseffen jullie dat we al bijna 3 jaar met elkaar meegaan? Liefs!
Jaaa kara 3jaar alweer! Hoop dat het nog lang zo doorgaat ookal posten we soms niet vaak. Jullie zijn lief! Ik hou het kort, wacht op de laatste fles en die is bijna, ben zo moe. Kara zo leuk als hier, nehhhh hahaha... Wel fijn dat ec dan ook meiden zijn met wie je ervaring kunt uitwisselen. Dan weet je ook dat hun je echt begrijpen omdat ze hetzelfde meemaken. Break wat fijn dat je je beter voelt, ze zeggen ook dat bij 16 weken het over moet zijn vaak. Zitten jullie al te kijken naar namen.? Ik kom hier ook echt spieken voor Joan.... Super spannend, ook het geslacht...... Nog ff meid
Rica!! slaap lekker zometeen alvast.. hoop dat je kleine man ook goed zal slapen! 3 jaar he? leuk toch! ik denk nog geregeld aan onze meet: was toch wel leuk en ik verwacht natuurlijk niet dat ze zo leuk zijn als jullie, dat kan helemaal niet haha. jullie zijn (ook) lief!! maar wat je zegt, hier ben ik de enige niet-zwangere, en daar zit iedereen weer aan het begin en ook een paar die soortgelijk traject hebben als ik, dus dat is fijn voor de herkenning. gelukkig bespeur ik nog geen obsessiviteit bij mezelf joan, kom je wat gepuf melden??? ik zou het je zooooooooooo gunnen!!
hoi meiden, Breka, wat fijn dat het qua misselijkheid beter gaat! en heb je het wel leuk druk?, of zijn het veel verplichtingen? Jeetje drie jaar alweer. leuk he dat we alweer zo lang kletsen. Ik hoop ook dat we het nog lang volhouden want uh, ik vind jullie ook lief . De date was idd erg leuk. vond het bijzonder om elkaar en de meisjes in real life te zien. wie weet als we allemaal een tweede hebben dat we het nog eens kunnen doen? Rica, hoop dat je gisteren nog lekker hebt kunnen slapen? Kara, leuk dat je ook met een ander groepje mee gaat kletsen. hoop dat het daar ook gezellig word. kan het me voorstellen hoor dat je daar behoefte aan hebt. Hier is Linde gisteren ziek geworden. overgeven. en ik werd vanmorgen zelf verkouden en met keelpijn wakker. denk dat de bevalling dus nog wel even op zich laat wachten. Wel fijn om te lezen dat jullie zo met me meeleven . hoop dat ik snel nieuws kan brengen. donderdag heb ik afspraak bij de verloskundige. dan wil ik gelijk voor maandag een afspraak maken om me te laten strippen (hoop dat dat lukt) want dan ben ik 41 weken. neem aan dat we het donderdag dan ook over eventueel inleiden gaan hebben. ik hoop dat dat echt niet nodig gaat zijn. Ik had trouwens voor de kaartjes 9-11 gegokt. ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen. 7,9 of 10. hi hi. het etentje was weer erg gezellig. die twee meiden voerde het hoogste woord. en geinen met elkaar aan tafel ze hadden duidelijk door dat ze grappig waren. Linde wist ook heel goed te vertellen wat O. wel en niet moest/mocht doen. Ze weet het dus wel heel goed ha ha. liefs
goede timing om ziek te worden... dan komt het niet he? dat regelt het lichaam zelf toch? handig allemaal.. nou wel spannend wanneer het dan zal gaan gebeuren. toch deze week of na strippen, of zal je echt doorlopen tot 42 weken? hoeveel was je overtijd met linde? 41 weken is ze gekomen? leuk dat het etentje zo leuk was; lijkt me heel gezellig om met vrienden die ook kleintje(s) hebben dat soort dingen te kunnen doen. bij ons begint het nu ook steeds meeer te komen, dus we hopen dat het over een tijdje ook kan en een meet lijkt me leuk, mooi streven om dat met z'n 12-en (!) te doen over een tijd, ervanuitgaande dat er iig nog 3 mooie beebjes bijkomen op de wereld! wel een georganiseer haha liefs