gestopt met pil in okt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babette81, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    nou echt he, dat dacht ik dus ook gelijk. Daar gaat mijn bevalling, ha ha. Bij Linde ben ik idd precies met 41 weken bevallen. Hoopte nu toch sneller. Ook omdat ik rond 38 weken veel voorwerk heb gehad. Maar nu alweer een hele tijd niet hoor. Nou ja, het is gewoon maar afwachten. Helaas......
    Ja het is wel echt leuk dat zij ook een kindje hebben (verschilt 10 maanden met Linde) en ze is nu ook weer zwanger (die zal maanden met die van ons verschillen). Kunnen echt leuke dingen met elkaar doen, naar speeltuin oid. Leuk dat het bij jullie ook begint te komen.

Dat wordt idd weer flink organiseren maar gaat goed komen. Lukt vast wel weer ergens.

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    een tweede kindje komt vaak ook later toch? of niet, want ik wil je niet ontmoedigen ;). maar ik kan me voorstellen dat je dacht dat je bevalling voorlopig niet zal gebeuren met de verkoudheid! je kan er gewoon niets aan doen he, gewoon afwachten en uitzitten... hoop dat je je binnen nog een beetje kan vermaken!
    wij gaan maar poging doen tot een creeren van een kunstwerk want papa wordt binnenkort 30.

en het is vorige keer gelukt, dus dat moet weer goedkomen. misschien iets dichterbij rica in de buurt ;)
    en breka, wist je dat nederland een leuk vakantieland is voor een weekendje weg :p

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

hier nog steeds zwanger. Had graag ander nieuws gebracht. nog max 10 dagen? of ze moeten pas na het weekend gaan inleiden omdat ze dan niet werken ;). Nou ja, vanmiddag afspraak bij de verloskundige en dan een stripafspraak maken. Die kleine moet maar eens komen hoor. Ben het wachten meer dan zat. En die dikke buik mag ook weg. zag allemaal leuke rokjes bij de steps :D. Goed, die zal ik nog niet gaan kopen hoor, ha ha. Eerst de kilo's er maar weer afwerken. pfffffffff. Heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat ik niet naar de sinterklaasintocht kan. Vind het zo jammer en baal daar zo ontzettend van. Maar goed krijg er iets moois voor terug he. Hoewel dat nu nog zo ver lijkt. en mijn man is super blij dat hij nu alleen de deuren langs mag met sint maarten. Ha ha. hij heeft daar echt een gruwelijke hekel aan. Gelukkig hoef je nog niet zoveel met een tweejarige maar vind het wel belangrijk dat ze het meemaakt. Ze is gek op snoepjes dus vind dit vast ook weer prachtig. hi.

En Kara, lijkt erop dat je gelijk krijgt met een tweede die ook later komt. Ha ha. Hoe is het kunstwerk geworden? Wat hebben jullie gemaakt?

Vandaag opnieuw de formulieren voor de peuterspeelzaal ingeleverd. Was daar dus even met Linde en ze vermaakte zich al prima. Geloof dat ze best had willen blijven :D. geeft me toch een wat rustiger gevoel nu ik dat zo gezien heb en één van de leidsters kon ik dus toch niet totale vreemden. Hi.

Nou hoop dat het verder met iedereen goed gaat? Hoor het graag.

x

4. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Hier alles OK. Misselijkheid lijkt te verdwijnen... zalig! Nu kan ik volop genieten. Gisteren dacht ik iets te voelen, maar zal wellicht te vroeg zijn?!
    25/11 opnieuw echo... hopelijk zien ze dan geslacht! Stiekem hoop ik toch op een jongen... Erg?
    Ik volg hier dagelijks, veel te benieuwd naar Joan.... razendspannend!

Nu een superlang weekendje... zalig. Even tot rust komen... Alhoewel... we moeten zaterdag naar 'vrienden', maar heb er helemaal geen zin in. We zijn met 3 van de groep zwanger, maar de andere 2 lijken wel te sterven... zo hard heb ik nooit geklaagd :cool: Is een beetje vervelend... want toen ik zwanger was van Margot, hadden ze er geen begrip voor. Pff, eigenlijk zijn het voor mij geen vrienden meer, maar mijn man wil echt langsgaan... tanden bijten dus..

Bye!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    breka, wat fijn dat je misselijkheid over lijkt te zijn. Enne wat betreft voorkeur. Dat mag toch. Betekend niet dat je minder blij zou zijn met een meid. Het lijkt mij ook leuk om van allebei 1 te hebben. Ben benieuwd naar je echo en wat het is. Nog even geduld.

Geniet van je lange weekend. Jammer van je zaterdag. Hoop dat het uiteindelijk mee valt en het toch gezellig wordt.

Hier gisteren bij de verloskundige geweest. Ze komen me zondag strippen. Was verbaasd dat ze dat in het weekend komen doen. Maar wel erg prettig. Ik word gebeld als ze eraan komen. Weet dus geen tijd ivm eventuele bevallingen.

x

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en 7 november ging stilletjes voorbij....
    hallo baby! heb je het zo leuk daar binnen? er zitten alleen hier al vier nieuwsgierige aagjes, dus je mag je laten zien!
    maar fijn dat de vk ook gewoon in het weekend komt en je zondag gestript gaat worden. hopelijk doet het iets, en wie weet komt het toch nog eerder. en in het allerergste geval nog een week.
    ik denk aan je en blijf het hier in de gaten houden!!
    fijn trouwens dat je indruk bij de psz goed was. dat helpt wel in het loslaten :). onze ervaring met de kdv zijn heel fijn, sterker nog: daar heeft ze veel meer leuk speelgoed en ruimte dan thuis! vanmiddag ga ik met haar weer naar de bieb: daar is een loopkar en kan ze tenminste meters maken. hier thuis is het maar klein en moet ik haar steeds overal vandaag plukken ;).

breka, fijn dat het beter voelt! en jaa ik snap dat je hoopt dat het een jongen zal zijn. is iets anders dan het verwachten, en dat maakt het niet minder als het een tweede margootje zal zijn want die zijn tenslotte de reden dat er nu weer leven in je groeit! hoe dan ook goed. maar als joan nu mama wordt van een jongen weet je eigenlijk al zeker dat het voor jou (en mij zometeen) ook zal gelden ;)
    succes zaterdag!

hier alles goed, gerommel in mijn buik, misschien komt er iets op gang?!
    x

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ik had voor vandaag gegokt. Geloof dat dit hem ook niet gaat worden ;). Wordt het toch echt wachten op het strippen morgen had eigenlijk gehoopt dat het toch niet nodig zou zijn. Maar goed ben blij dat ze het willen doen hoor. Hoop alleen dat het dan wel wat uithaalt.

Oh spannend Kara dat je gerommel voelt. Ik hoop zo voor je dat je cyclus nu weer snel op gang komt!!

liefs

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dat hoop ik ook! van cyclus, maar nu ook vooral dat strippen gaat helpen. weeer een dag verder en nog steeds niets..
    succes met afwachten/aftellen
    xx

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wordt je morgen gestript?? Spanneeendddddd ..hou je ons up to date?

10. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb op 10/11 gegokt... spannend!

11. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    #2811 joan1984, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
    Ik hou jullie op de hoogte morgen.

geweldige foto's trouwens Rica van de puinhoop die er gemaakt wordt terwijl ze horen te slapen. Is hier herkenbaar ;).

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha ik moest ook erg lachen om de foto's Rica :)

joan, succes morgen!!! weer een dag verder en geen baby.. ik hoop echt dat het strippen de boel in gang gaat zetten. je zou dan nog wel eens bij precies dezelfde termijn als Linde kunnen gaan bevallen. dat hoop ik dan maar! xx

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Nou kreeg berichtje dat ze pas eind van de dag langs komt omdat ze een bevalling heeft. Nog meer geduld dus........

14. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag gaat het gebeuren Joan!! 10/11!!
    Wachten is vervelend hé... ik hoop dat ik ook niet al te ver overtijd ga. Is je omgeving beetje begripvol? Of bellen ze om de haverklap om te vragen hoe het gaat?

Nog even doorbijten... je bent er nu echt wel bijna!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vanacht gaat het beginnen en morgen is de kleine jongen er!!

joan vind het zo leuk en spannend, geniet van de laatste dag meid!!!! zet hem op als ik je niet meer spreek :)

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ben gestript maar mijn lichaam was er eigenlijk nog niet klaar voor. Nu 50/50 of het wat gaat uithalen.

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Helaas, ik heb niks gemist.. maar ik hoop dat het snel toch gaat komen! Gestript of niet. Sint maarten lijkt me een mooie dag en linde kan het dan ook goed onthouden ;)
    Sterkte maar weer!

18. Breka

Breka Actief lid

11 dec 2010
    428
    0
    0
    NULL
    NULL
    mss een domme vraag, maar wat is strippen eigenlijk? Hier in B doen ze dat niet denk ik?! Haha, gezien ik het niet ken :cool:

Wat vervelend Joan! Hoop dat het echt gaat beginnen...

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ben benieuwd!

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    een berichtje om kwart voor drie s nachts?? Dat hoopte ik van joan te zien!! ;)

Gaat het slapen en klachten van J al iets beter?? Stomme vraag want ik kan het opzoeken maar zit op mobiel: wanneer is hij jarig?
    X

Deel Deze Pagina