hoi meiden, nieuws vanuit hier. Helaas geen leuk nieuws. De baby zit nog steeds in mijn buik . Helemaal niks aan effect gehad, geen enkel klein pijntje. Mijn baarmoedermond was dus nog niet verstreken. Ik baal echt enorm ervan. Had toch mijn zinnen gezet op een baby vandaag. Maar goed nadat ze geweest was had ik dit al een beetje bijgesteld. Ze klonk niet heel positief. Nu gaan ze vandaag een afspraak maken in het ziekenhuis bij de gyn voor me, dat wordt waarschijnlijk woensdag en dan denken ze dat ik vrijdag ingeleid ga worden. De verloskundige gaan we donderdag nogmaals proberen te strippen. Hopen dat het dan toch daardoor op gang komt. Heb ergens het gevoel dat ik ingeleid moet gaan worden. Dat wil ik eigenlijk echt niet. Gelijk in het ziekenhuis en met die weeopwekkers ed. Infuus..... Nou ja, niet mijn idee van bevallen maar goed als het niet anders is zal ik me er maar bij neer moeten leggen. Nou geen van onze voorspellingen is uit gekomen he. Helaas. Ha ha. Gaan we voor ronde twee . Kara, hoe is het bij jou? Al wat meer gerommel wat betreft cyclus? Rica, jij was idd laat on line. Hoe is het bij jou? Nog bij het CB geweest voor switchen voeding? En wanneer moest je ook alweer terug naar die kinderarts? Krijg je dan dezelfde of heb je kans op een ander? Breka, hoe is het met jou? Hoe was het zaterdag met vrienden? Breka hier omschrijving van het strippen. Om te strippen moet de verloskundige een inwendig onderzoek doen en voelen of de baarmoedermond al iets open staat. Vaak heeft men aan het eind van de zwangerschap al iets ontsluiting. Als de baarmoedermond al aan het verweken en verstrijken is en er is 1 cm ontsluiting, dan kan de verloskundige met een vinger de baarmoedermond ingaan en de vliezen losmaken van de wand van de baarmoeder. De vliezen worden alleen losgemaakt van de wand, ze worden dus niet kapot gemaakt. Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en komt er oxytocine vrij, net voldoende om het lichaam aan te zetten tot de bevalling. Nou ik ga hier maar weer zitten wachten............
Hmm... wat duurt wachten toch lang hé! Bedankt voor de uitleg Joan! Nee, hier in B doen ze dat niet... Met de vrienden viel het mee... maar toch, moet ze even niet zien. Hun klaagzang... de meiden zijn zwanger van hun eerste en lijken wel te sterven
haha breka, erg he!! herken het, niet van vrienden maar kennisen en op informatieavonden. De één heeft ht nog slimmer als de ander, vreselijk gewoon. En vertel je een keer dat je je niet lekker voelt krijg je gelijk JA MAAR IK.... ja mooi voor je dat het bij jou nog erger was pffff joan dus donderdag weer strippen en vrijdag inleiden? Nja mag dan ook wel want meer als 2 weken overlopen is niet de bedoeling. Hier gaat het wel, J. zit nou op pepti voeding, (voor koemelkallergie) zn wangetjes zijn wel zachter (waren schuurpapier) maar zn onrustige gedrag met drinken is nog steds hetzelfde. De nachten zijn nog wel beetje zwaar, 21:00 laatste fles (langer uitstellen kan echt niet) en dan komt hij om 2:00 weer als ik geluk heb, daarna moet ik echt duimen dat hij weer wil slapen en slaapt dan met moeite tot 5 a 6 uur. Daarna is het afgelopen en ligt hij tussen ons in, en dan slaapt hij wel tot half 9.... Verder is hij heel onrustig, huilt nog wel maar niet de hele dag meer gelukkig!!! hij kan nu ook vrolijk spelen in de box, daar ben ik al blij mee. Het zijn ups en downs die hij heeft. lois trekt zich nergens wat van aan, wat een schat is het ook! kara hoe staat het er nu voor? ronde 2? Hoop echt dat je de mmm niet in hoeft !!! is jullie gezin compleet met 2 kids???
Dag dames! Geen gepuf, wat jammer!!! Pfffffffffffff Nou nieuwe gok dan maar? 12 november, laat in de middag. Ik hoop het voral ook! Hoe houdt je buik het een beetje uit? Groeit ie nog? Compleet met twee? Geen idee. Denk het niet... jij volgens mij ook niet?? Knap hoe je het allemaal doet en wat heerlijk dat je zo'n lieve meid hebt!! Vind je het fijn om j. Tussen jullie in te laten slapen? Want dan lukt uitslapen nog enigszins? En ik zit sinds A eigenlijk nog steeds in ronde 1 : eiii kom nou! Maar ga er maar vanuit dat de mmm nodig is. Het zij zo, kannie wachten iig!! Ik ben al wel twee jaar niet ongesteld geweest bedacht ik me. Als ik geen kinsjes meer wil ga ik mijn pco eens dankbaar zijn
breka, wat gek dat je vriendinnen zo zeuren over hun zwangerschap. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Hoe is het met Margot? Ziet die al verschil aan je buik? Heb je nog een foto? Rica, wat fijn dat Lois zo rustig en lief blijft onder de situatie. Dat doen jullie goed! Maar vervelend dat het met J nog steeds niet gaat hoe je graag zou willen. Ik ben wel blij dat het iets beter gaat. Ik denk wel dat ons gezin met twee kinderen compleet is maar ben nog niet 100 procent overtuigd. Dat zal de tijd uit moeten wijzen. Jullie? Wat jammer Kara dat je ei nog niet in zicht is. Balen hoor. Maar goed de arts zei dat het wel drie maanden zou duren toch?, en daar zit je nog niet aan toch? De foto van mijn buik had ik zondag gemaakt. In de hoop dat dat de laatste zou zijn. Hij wordt wel echt gigantisch. Morgen naar de gyn om 9:00 en dan hoor ik van hun het plan wat ze willen gaan doen met inleiden. Denk wel dat ik voor vrijdag ga pleiten. Blijf toch nog maar even hoop houden dat de baby uit zichzelf komt of na het strippen donderdag. Iig heb ik voor do t/m zo oppas geregeld voor Linde. Hoop zo dat het niet zo lang nodig gaat zijn. Liefs
wow wow, dat is inderdaad een mooie ronde grote buik! dat zal wel wegen.. oo jee ik voel meteen weer hoe zwaar het was, maar dan kwam het er toch wel uit. knap van je hoe je je opstelt hor. ik zou een hooooop meer geklaag zeker snappen! en dan onzekerheid of het wel gaat gebeuren, en anders inleiden. lijkt me ook een dubbel gevoel. maar het beste wat je kan doen is je er maar aan overgeven, en volgens mij lukt dat je aardig? ben benieuwd wat de gyn zegt. zou je het nog willen aanzien tot na het weekend? of heb je echt niet het idee dat ie dan ineens wel zou gaan komen? jaa Breka, fotootje! en inderdaad niet leuk dat gezeur, zeker omdat ze het zelf nu wel kwijt willen/kunnen, maar jij daar destijds geen aansluiting voor vond toch? bedenk maar dat je nu een bron van inspiratie en wijsheden zal zijn voor ze . en lekker laten als je er weinig zelf uit haalt. jammer dat er zoveel verandert wat dat betreft. ik merk het hier nog niet heel sterk; alleen dat ik iets beperkter ben in gaan en staan. het scheelt ook dat goede vriendin ook mama is geworden onlangs. rica, is kma eigenlijk vastgesteld of is het op de gok? want het helpt dus wel wat? wat een gezoek zeg. goed hoe je het aanpakt allemaal. @ei: die 3 maanden zijn nog lang niet om inderdaad! dus het zou nog kunnen dat er toch iets op gang komt. gyn had idd gezegd 'wacht 2 maanden, als er dan niets gebeurd zal de pco onveranderd aanwezig zijn'. dus vandaar dat ik maar vast afspraak heb gemaakt, dan zijn er 2 maanden om . xx
Op de gok, met een onderzoek doen ze het ook zo, een maand voeding proberen en dan weer terug op de gewone, kont de ellende terug is het de allergie. Gister was een helse dag en vannacht ook, ik geef de voeding een kans maar weet t niet, je probeert van alles om de pijn maar te verhelpen. Zijn wangen zijn opeens wel weer glad. Maar dat onrustige en die vreselijke kramp blijft. Ik denk dat hij nog dr moet wennen aan de voeding, naja hoop het maar.
haha is de buik jongens of de kleur van de buikband? ooo ik ga echt mijn hoed opeten (alsof ik die heb) als het een meisje blijkt te zijn!!
jeetje, wat een lange probeertijd dan voor zo'n klein ukkie met zoveel pijn. wat naar mama rica. meer dan je doet kan je niet doen natuurlijk, lijkt me heel lastig allemaal! zeker als je nog niet echt heel veel vertrouwen hebt in hetgeen wat je probeert. SUCCES!!
nee, ik wil dan eigenlijk wel gewoon vrijdag ingeleid worden. Als het strippen donderdag ook niet werkt heb ik niet de illusie dat hij of zij dan wel ineens voor zondag geboren word. Enne, ik heb idd niet veel keus dan gewoon afwachten. Hoewel ik er soms echt wel heel erg klaar mee ben hoor. Ben het zat dat ik niet meer gewoon kan doen en laten wat ik kon en dat ik nu weer met pijn zit omdat ik boodschappen heb gedaan en achter linde aan moest rennen. En ik heb zo een trek ik een broodje carpaccio!!! hmmmmmmmmm....................... Nou ja nog even wachten. Kara, dat is wel veilig om te zeggen dat je je hoed op eet terwijl je er geen hebt. Ha ha. Maar ik ben ook erg benieuwd. Denk toch ook een zoon. Maar ja we zullen zien. Wel goed dat je alvast een afspraak hebt gemaakt. Kan je gelijk reageren mocht het toch niet op gang komen. Kan me voorstellen dat dat een geruststellend gevoel is. Rica, idd een lange periode om aan te kijken. Lijkt me heel lastig als je ziet dat je kindje zo een pijn heeft en onrustig is en je machteloos staat. Ik vind je erg sterk! Hoop voor jullie dat het snel beter gaat en opwaarts blijft gaan.
Joan, ik heb nog nooit zo vaak aan je gedacht als nu hoor Nog steeds geen buikfoto gemaakt... sorry meiden! Jullie geduld zal beloond worden
Daar sluit ik me bij aan: op elk vrij moment zit ik het hier te checken :8 Misschien moeten we eerst aannemen dat het een meisje is, wil ze niet komen omdat wij op een jongen rekenen